FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ehm juist..?
     
  2. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoe deze achievement moet?
     
  3. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies het zelfde probleem. Ik heb EA een mail gestuurd maar nooit iets teruggehad behalve een automatische mail terug.
    Daarom had ik maar een nieuwe gamertag aangemaakt. Je krijgt de 1e maand gratis xbox live gold van mircrosoft, dus misschien moet je het maar zo doen.


    Excuses voor de dubbelpost. Had het niet eens gezien.:+
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    A) Niet dubbelposten

    B) Die achievement;

    Doe een 2de controller erin. Speel een match mét je vriend tegen bijv. Chelsea. Je moet dan een hoge voorzet geven die hij scoort. Dit kan dmv. van een kopbal, een volley etc.

    Ik had hem zelf gekregen doordat ik tegen een vriend speelde en de bal toen probeerde weg te trappen. Deze kwam tegen de speler van m'n vriend aan, waardoor hij scoorde:+
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kreeg hem met fifa clubs <3

    En ik zeg het nog een keer:

    Bellen
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb al een e-mailtje gestuurd. Vrijdag.... en nog steeds geen reactie. Dus ik ga bellen.
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kun je ook ergens zien hoeveel tijd je in totaal hebt gespeeld met fifa 09?
    ik weet dat je onder mijn statistieken kunt zien hoeveel minuten je hebt gespeeld in offline single player (in mijn geval 1735), maar kun je ook het totaal aantal minuten zien die je gespeeld hebt, zowel offline en online.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan zeker ook niet in welke stadions je al hebt gespeeld? :)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, helaas:mad:
    Ik moet die achievement ook nog als één van de weinige..
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan weer FIFA09 spelen zonder enige reactie of wat dan ook van EA kan ik weer online spelen:D
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ook, zal vast wel in bijna alle stadiums hebben gespeeld (telt online ook mee?)
    Vind het gewoon te veel 8)
    En die klote achievements van UT zitten er ook weer is bij... nu kan ik hem niet meer op 1000 halen :mad:
    Heb hem nu op 980/1250

    @Martijn

    Top!
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  13. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor een vrije trap te scoren want meestal is het bij mij net niet. en van youtube word ik ook niet wijzer want dan doe ik precies wat hij doet en dan pakt de keeper hem gewoon met zijn ogen dicht.
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus jij maakt de Ultimate Team thread aan terwijl je er niet eens de 800 punten voor over hebt..?
     
  15. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in de startpost.
    Maar ik zal je de moeite besparen.
    In de hoek van de keeper schieten met LB+B en dan gaat hij er vanzelf een keer in.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik krijg hem ( als het goed is ) morgen binnen. Ik heb er zin in, nog geen voetbalspel gespeeld op me Xbox360 !
     
  17. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een goede keuze gemaakt om Fifa 09 te nemen :). In mijn opzicht het beste voetbalspel, dus beter dan PES 09.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ultimate team ;)
    Vind het gewoon niet werken met die contract kaarten.
     
  19. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan ik Fifa 09 wel door het raam gooien. Ik had zeven wins en nog geen wedstrijd verloren, en toen kwam ik tegen een gozer die geen ander team wou dan Man.Utd. Dus koos ik ook maar Man.Utd, maar was een verkeerde keus.

    Hij speelde alles op Rooney en C.Ronaldo en bashen maar, als ik erlangs kwam trapte hij mij steeds neer. Nadat hij voor de 5e keer overal door heen ging was ik genoodzaakt om de Xbox uit te doen :D.
     
  20. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, je moet hem nooit uitzetten. Werkt eigenlijk altijd wel in je nadeel, je wordt minder serieus genomen door je NV-percentage, wat opzich niet veel uitmaakt maar de kans dat je ergens gekickt wordt wel groter . En je verliest alsnog met 3-0. Maar het belangrijkste is dat het ook gewoon klote is voor je tegenstander, als jij zou voorstaan zou je het ook jammer vinden als iemand je 7-0 overwinning zou verneuken door zijn Xbox uit te zetten. Sinds vrijdag heb ik overigens weer de mogelijkheid FIFA 09 online te spelen. Eerste 6 wedstrijden drama, gameplay is toch heel anders online dan offline en dan bedoel ik ook dat offline multiplayer verschilt van de online, vind ik, allemaal van die kleine dingen. Dus de eerste zes verloren met telkens weer een 3-1. Daarna een winning-streak van 20, waarvan 15 wedstrijden niet zijn afgemaakt door die quiters. Opzich niet zo erg, want ik krijg een 3-0 overwinning toegeschreven, maar dat klinkt toch minder lekker dan een zwaarbevochten 6-3. Ook even samenspel gedaan, maar daar werd ik echt helemaal gek van, een of andere randdebiel vond het nodig om met een verdedigende middenvelder spitsje te gaan spelen, telkens wou hij langs de verdediging dribbelen en telkens werd ie afgestopt. Echt van die idioten die nooit van passen gehoord hebben. Net nog 1 potje gespeeld, verloren met 5-1. Echt zo'n klotebug, de bal die werd op de paal geschoten en die kwam dus richting de keeper. De keeper pakte hem niet op maar via zijn hak tikte ie hem weer in de goal, het breekpunt van de wedstrijd en toen dacht ik ook: Laat maar, als je zo moet winnen...

    Verder bevalt het wel, alleen erg irritant al dat gezeik om de posities bij samenspel 10 vs. 10, zo erg is verdedigen niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina