Je kan m toch morgen vanaf 9 uur sochtends gaan uitspelen ? En dan morgenmiddag op de bus. Ik breng de concurrentie weer op goede ideeën
Niet aan gedacht . Njah, krijg toch 3 games binnen waarmee ik in het begin wat achivements mee kan halen . E: Shit, godverdomme XD. Dacht dat de challenge pas volgende week begon, anders had ik nu al een mega voorsprong dmv King Kong als ik hem nu ff zou uitspelen .
!!!! Door alle gebeurtenissen van gister was ik er niet helemaal met mn gedachte bij en ben ik helemaal vergeten de challenge te launchen....Duizend maal excuses hiervoor!! Nu snel launchen heeft geen zin, hij begint dan sowieso morgenochtend pas! Ik zal m dus vanavond launchen! Enige pluspunt hieraan is dat mensen die nog niet mee doen, vandaag nog snel kunnen joinen ! Nogmaals mijn excuses!
Ach, paar achievements tijdens de challenge minder lig ik ook niet zo wakker van. Ben vandaag vrij en ga gewoon verder met Wolverine.
jammer, ik had net het idee om vandaag ff lekker een paar te pakken met Race Pro, maar dat komt dan nog wel. ga ik nu wel verder met career
Ik krijg (hopelijk vandaag) Bully, Amped 3 en een dezer dagen ook nog Crackdown binnen . Wel kut als ik Bully vandaag binnenkrijg, geen zin om te wachten met die game .
Ik heb 4 nieuwe games liggen; Eternal Sonata Infinite Undiscovery Midnight Club - Los Angeles Top Spin 3 Volgens mij zijn dat geen games waar ik makkelijk achievements mee kan halen. Maar ik ga mijn best doen . (En ik ben weer terug na een uitstapje naar Disney, het is nu weer Xbox-tijd)
Hij gaat gewoon een dag langer door! De challenge is 7 dagen, of ik m nou gister gelaunched had, of vandaag of morgen launch! Zal het ook ff aanpassen in de startpost!
!! Ik was het gewoon wéér bijna vergeten....! Maar hij is gelaunched!!! Morgenochtend (zaterdag) 9.00 uur gaat ie van start!! Nou weer snel terug naar bed, want daar lag ik al in
hm, hopen dat mijn games op tijd binnen komen. Spoiler Call of Juarez Battlefield :BC Pure Overlord Dead Rising Brothers in Arms: Hell's Highway Call of Duty: WaW Daar moet toch wat GS uit te halen zijn?
BIA heb je zo'n 700 als je hem uitspeelt. Zelf krijg ik Shrek 3 binnen, easy volgens mij voor 1000/1000. Moet je hem wel 2/3 keer uitspelen, geen zin in dus geen 1000/1000. Benieuwd of ik hem zelfs een keer kan uitspelen