Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Nah, Sheppard gaat nog lang niet dood, net zoals The Master Chief niet ineens dood ging in halo 2 :+ Sheppard kicks ass :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Geruchten, maar dat wil ik niet aangezien je dan veel te sterk word.
    Laten we maar wel hoger kunnen levelen; level 100 ofzo.
    Je hebt dan veel meer mogelijkheden qua tegenstand aangezien die dan 100 verschillende levels zouden kunnen zijn. ;):)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoeft natuurlijk niet he, dat je dan te sterk word. Begin je met een ontwikkeld personage van Mass Effect 1, is de moeilijkheidsgraad een stuk hoger / andere vijanden. Begin je met een nieuw, dan niet.
    Nu moeten de vijanden neit mee lvl'en als in Oblivion, maar dat er per 10 levels een verschil is, bijvoorbeeld. Maar goed, zal dan dus wel niet. Als dit niet het geval is, zal je wel neit Shephard spelen. Want opnieuw beginnen is gewoon stom.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is in elke RPG zo hoor. Je begon in Morrowind, Oblivion ook steeds opnieuw of niet dan? En de Final Fantasy delen dan? ;):confused:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, hèhè, maar dat is met een nieuw personage. Iemand anders. Ik zou het stom vinden als je in dit spel dezelfde Spehard speelt, die je dan een ander gezicht kan geven en andere stats. 8) Compleet anders dan je personae uit ME1 dus.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ooit van de bevestiging gehoord dat je oude saves en dus oude shepards kan importeren. ;):)

    Shepard leeft zeker omdat je in deel II oude saves kan gebruiken en ze gaan niet een half jaar extra werken omdat allemaal uit elkaar te peuteren voor deel II. ;):9
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk wel dat ze een goede oplossing voor die levels zullen komen.

    Zou me niks schelen als mn level 60 character weer naar 1 wordt gezet, maar zou leuk zijn dat de mensen die wel tot level 60 waren in ME 1 iets speciaals krijgen ofzo.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien dat Sheppard wel dood gaat/is maar dat je je skills kan overdragen naar een andere human Spectre (we weten namelijk nog niet hoeveel tijd er sinds het einde van het eerste game voorbij is gegaan).?

    Ook lijkt Bioware me een developer die niet bang is om het hoofdpersonage bij een nieuw game af te maken als het verhaal er baat bij heeft.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zit nu op level 59, maar heb 60 al eens eerder gehaald. Als ik de officiele releasedatum weet zal ik die laatste 800K XP effe halen. ;):)

    @ Pegas: Voor hetzelfde geld blijkt Shepard uit een eeneiege drieling te komen. Snap je: Trilogie. ;):)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2009
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zet em gewoon op de moeilijkste stand en dan heb je het zo, krijg je veel meer xp :thumbs: Vond het daarna jammer dat ik niet meer kon levelen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zet hem niet op de moeilijkste stand omdat ik dan ook gedwongen word zijmissies te doen en dat wil je niet op de maan doen dan. 8)8) Bovendien is Feros op Insanity de meest vloekgevoelige missie van de game. ;):)

    P.s. Heb de game al 1050/1050 en ik hou hem nu standaard op het makkelijkst.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus het is wél bevestigd. Goed, kijk, daar kan ik wat mee.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Geth tanks op normal neerknallen met een sniper leverde anders ook flink wat xp op :+.

    Maar goed, we kunnen zoveel mogelijk gissen als we willen over het verhaal maar het gaat hier over Bioware dus alles lijkt me mogelijk.

    Wie weet kan je de game misschien zelfs met 2 personages spelen (2 aparte verhaallijnen of misschien zoals in Halo 2... I hope not). Een nieuw personage en in zijn verhaal lijkt Sheppard dood te zijn en het tweede personage waarmee je kan spelen is Sheppard en zie je zijn kant van het verhaal. Dit is natuurlijk de meeste onwaarschijnlijkste optie van alle opties maar het is Bioware hé :+.

    Dacht dat het nooit officieel bevestigd is. Het is in een blog van een Bioware medewerker ofzo getipt dat je je oude savegames best niet verwijderd en/of uit gelekte details naar voren gekomen, maar zover ik mij kan herinneren is het nooit echt officieel in een persbericht bevestigd.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Check de Mass Effect 2 nieuwsposts van Mirik eens. In een van die posts staat een interview met de lead designer en die bevestigd het dan. ;):)
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja het blijft allemaal nog een verassing wat ze gaan doen met Shepard,maar ik vind eigenlijk als hij of zij echt het leven laat dat het nogal een rare zet van de makers word.

    Je bouwt je een personage in deel 1 waarmee je veel plezier hebt en een soort band mee schept,en dan opeens doodgaat.Dat is net zoeits als dat je Lara Croft laat sterven,en lekker verder mag spelen met haar verloren zusje die ergens van een weeshuis komt om maar even wat te noemen.

    Maarja Bioware is echt onvoorspelbaar,en houd ik rekening met alles.Wie weet is die trailer een gebeurtenis dat Shepard even solo ergens op uit gaat en iets in scene zet.Dat is wat ik een beetje hoop,maar een nieuwe personage zou ik juist weer minder vinden wat je de twijfel geeft dat ze dat in deel 3 ook weer gaan doen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Daarom zijn dit soort discussies soms ook gevaarlijk. Bepaalden krijgen soms het idee dat dingen al zeker zijn voordat een ontwikkelaar het uberhaupt bevestigd of ontkracht heeft. ;):)
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja het is ongelooflijk nietwaar? haha.;)
    Was zelf even aan het googlen ook op andere forums omtrent Mass effect 2,en sommige vermoeden dat je een kind speelt van Shepard en of dat je hele unit word gemold en dat soort.

    Leuk zo al die speculaties,maar ik houd me wel nog even aan de grond voordat ik ga zweven op beweringen.:D
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Er is al bevestigd door Bioware zelf dat Sheppard niet dood is.

    Ze zeiden zoiets van: We gaan niet eerst het personage opbouwen en hem dan ineens dood laten gaan.

    Dus no worries, voor de mensen die dachten dat ie dood was.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nooit gedacht dat die dood was, mijn broertje trouwens ook niet. Ik game al zeker 12 jaren van de bijna 23 die ik ben; ken de industrie goed genoeg. ;):)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina