[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zou ook gewoon voor de Max gaan hoor! Zoveel duurder is die niet, en dan heb je meteen 3 kleuren!

    Maar stiller ben ik nog steeds niet over uit :+
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die van mij hoor ik amper en is echt stiller dan de OEM fans, maar zoals al eens eerder besproken kan het ook zijn dat de behuizing de boosdoener is. ;)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Klopt, dat kan ik me idd herinneren dat dat besproken was! Wat kan ik daar dan het beste tegen doen? Dan ga ik m van de week maar weer eens open schroeven!
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sowieso testen of het misschien de fans zelf zijn, dus even los uit de console laten draaien. Er kunnen natuurlijk altijd missers tussenzitten, maar goed druk gewoon met je vingers op het frame waar de fans zijn ingeklikt en de wind tunnel zodat je kunt horen wat eventueel meetrilt. Het probleem is in de meeste gevallen op te lossen met zelfplakkend schuimrubber.
     
  5. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, is er verschil met de airflow tussen de gewone en de max ?
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jazeker, en de Whisper Fan Max heeft kogellagers waardoor deze sowieso stiller is en langer mee zal gaan. ;)
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand misschien tips hoe ik het best de Hand Cannon van de Wii (ik weet het, geen XBOX onderwerp) zwart (of zilver) kan verfen? Geen flauw idee waar ik moet beginnen, maar lijkt me wel leuk om te doen gezien het witte iets te kinderachtig is.

    [​IMG]
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Helemaal uit elkaar halen en dan met Duplic Color verf spuiten, dunne laagjes en als optie afwerken met een coating.
     
  9. coolgreentea

    coolgreentea Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens wel ietst megadom gedaan.
    Toen ik die stickers binnen kreeg, wilde ik die dingen er gelijk op plakken.
    Ik met mn domme kop dacht dat je die zijkanten los moest maken om die stickers erop te plakken.
    In al mn fanatisme heb ik dus die microsoft sticker eraf gekrabt. Pas toen ik dat ding eraf had gehaald besefte ik ineens dat dat dus die garantiesticker was

    Nu maar hopen dat die 360 het niet begeeft
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Houd ebay even goed in de gaten, geregeld staan er garantie stickertjes te koop voor 10-30E, mocht hij alsnog kapot gaan. Ik heb gewoon de sticker van een vriend geleend. Deze was al een aantal keer er af geweest, en je kon er helemaal doorheen kijken op sommige plekken. Je kon door die stukken waar je doorheen kon kijken nog de resten zien van mijn oude sticker. Ook de zilver-grijze seal die normaal over de DVD drive zit was niet meer aanwezig van mij, en is gewoon gerepareerd bij een RROD, heb m'n eigen console terug gekregen, met nieuwe sticker ;) Dus ik zou me nergens zorgen over maken als ik jou was.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  11. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dude...serieus...super vet :)!!
     
  13. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Gracias, heh. Er komt er binnenkort nog 1 aan (iets anders, maar wel een custom) denk misschien morgen a overmorgen..
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, aan die Talismoon Aurora heb je ook lekker veel. :+ Ik weet niet of het een productiefout is of het aan m'n console ligt of dat ik namaak heb, maar zoals je hieronder kunt zien geeft de ene PCB een beetje licht en de andere PCB doet helemaal niks. Ik dacht eerst dat die Talismoon Whisper Fan Max de boosdoener was en teveel spanning wegtrok, maar zonder die blijft het ook zo. :{

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb dus 2 sets, gekocht in Hong Kong en volgens de verkoper zijn het originele direct van Talismoon. Maar ik heb toch echt m'n twijfels. :x Die houders voor de ventilatie-openingen waaraan je de PCB's kunt bevestigen passen trouwens ook niet! |:-
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Balen! Klinkt als ik t zo lees toch als nep...Volgende keer maar niet meer uit Hong Kong bestellen ;)!
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zijn wel echt, maar is echt brak spul, ik heb ze ook. De pinnetjes laten ook zo los idd. Maar ze passen wel in de behuizing gaatjes. Alleen houden ze de latjes niet echt goed vast.

    Ze werken hier gelukkig wel 8)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar die PCB-houders van mij zijn bijna de helft dunner dan de ventilatie-openingen waardoor ze er meteen weer uitvallen. |:- Maar goed, ik heb de PCB's net getest op een adapter en ze gaan pas normaal branden vanaf 7,5 Volt. 8) Het lijkt erop dat ze een verkeerd weerstandje hebben gebruikt. :{

    Ik kan ze ruilen, maar als die nieuwe weer zo zijn heb ik er niet veel aan! :+
     
  18. eggbom

    eggbom Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  19. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86

Deel Deze Pagina