1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Gotcha, sorry voor de misverstand.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie niet waagt wie niet wint;) Maar ik verwacht dat het geregistreed wordt fso
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heeft er iemand hier ervaring met Ombouwnederland ? Ze hebben een PSP aanbieding en die wil wel graag kopen. Zit ik hier goed ?
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Bij een bestelling met Xboxhome is het dan de bedoeling dat je een bevestigingsmail krijgt? Betaling is gedaan op de 28ste maar verder nog niks vernomen.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat heb ik ook een keer gehad en toen was het op een of andere manier niet aangekomen, maar als je contact met ze opneemt komt het wel goed. Wacht echter niet te lang! ;)
     
  6. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook wel eens geen bevestiging gehad bij xboxhome, bleek een fout bij ideal te zijn. even chatten met ze maandag of bellen en ze lossen het binnen een minuutje op, tenminste, dat ging bij mij toen wel zo :)
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb ze een mail gestuurd, een dag later werd me om het iDeal nr. gevraagd (was inderdaad een iDeal fout) en een paar uur later een mail met uitleg, een mail met de orderbevestiging en een mail met verzendbevestiging. Dus als het goed is vandaag binnen. Maar geen 360 om em op te spelen want die bezoekt familie in Duitsland :+

    Uitstekende service.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wil MS Points kopen bij Xboxhome, krijg ik dat via email ? Wil namelijk alleen maar 800 punten hebben, en die hebben ze bij Xboxhome.

    Ze sturen niet via email... ;(
    Dan maar via Gamecard.nu
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verkocht Gamehubs die niet eerst voor €9.99? :'-( Zonde dat ze die uit het assortiment hebben genomen.
    Of ben ik nu gek aan het worden?

    Naam store: Ombouwwinkel.nl
    Gemiddelde onder adviesprijs: 35 euro (CoD WaW even als uitgangspunt genomen)
    Levertijd: 2 werkdagen
    Verzendkosten: €5.95
    Betalingsmogelijkheden:
    • iDEAL-internetbankieren
      [*] Vooruitbetalen per bank/giro
      [*] Betalen bij de postbode (rembours)
      [*] VISA, Mastercard of American Express via Paypal beveiligde verbinding.
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Verkoopt omgebouwde hardware, maar games zijn gewoon origineel
    Overall cijfer: 8.5 Vrijdag besteld. Maandag verstuurd. Dinsdag binnen. Game nog gewoon in seal.
    Geen hoger punt vanwege hun karige assortiment en de hoge verzendkosten
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ze hadden het een tijdje geleden inderdaad. Maar was al weer heel snel uit het assortiment. :'-(
     
  11. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    heeft iemand ervaring met www.game.co.uk is dit een vertrouwde winkel.
    als ik het vanuit daar importeer zijn de games dan ook bespeelbaar op mijn pal xbox 360?
    en iemand enig ervaring met de Pre owned games?
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is een vertrouwde winkel dacht ik.
    Als het goed is kan je ze gewoon spelen. .co.uk = Engeland = Pal :)
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  14. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Pas op met Credit Card betalingen bij shopto! (een goed alternatief is bijvoorbeeld een wirecard account)

    Op het Eurogamer forum las ik het volgende:

     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas hier wat slechtere ervaringen mee,
    ik had meerdere spellen besteld, één ervan was echter alweer uitverkocht. Mijn bestelling is toen als het ware in de wacht blijven staan, nog niets opgestuurd, en ook geen contact met mij opgenomen. Ik heb zelf moeten bellen, waar mijn bestellingen bleven, toen is mij uitgelegd, dat het bedrag van het uitverkocht spel kon worden teruggestord en de overige wel konden worden opgestuurd.

    Wat mij betreft mag hierdoor het overal cijfer wat omlaag worden bijgesteld, ik verwacht van een web-winkel wel, dat wanneer zij mijn bestelling niet kunnen leveren, dat ze dan zelf even contact met mij opnemen, over hoe we het kunnen oplossen.

    Wat mij betreft: overal cijfer 6.5
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan bij ombouwnederland.nl ( ombouwwinkel.nl ) maar die wou ik weer annuleren. Dus ik heb hun gebeld en gevraagd of dat wilden doen. Het geld zou maandag teruggestort worden maar ik had niks ontvangen. Dinsdag had ik gebeld en hij zei dat ik het geld binnen 2 dagen zou ontvangen. Nou heb ik nog niks dus ik ga ze weer bellen.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren bij liveacties.nl een Xbox Live Gold(13 maanden voor 34,-) bestelt. hopelijk komt ie vandaag nog binnen.:)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Chille actie! Had daar pas 4200 punten voor 35€. En m'n live is afgelopen dus zeer interessant :D.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    heey wat was die goedkopen site voor microsoft punten ook alweer :9 en kan je daar met ideal betalen...?
     
  20. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina