Ik ben ook aan deze game begonnen (bij missie 6) en ben helaas toch wel een beetje teleurgesteld in de game.
Ja, het is heerlijk over the top en ik heb mijn ballen uit mijn broek gelachen toen ik die sloopbal tegen die spin aan ramde
, maar alles wat zich niet in quick time events afspeelt vind ik echt bagger om te besturen.
Ik kan tijdens combo's niet cancelen om een aanval toch te ontwijken (aangezien sommige tegenstanders zich niets van mijn combo's aantrekken) en er zit een slowdown in de game waar je u tegen zegt. Het is echt heel traag en voelt alsof het gewoon niet lekker bestuurbaar is zeg maar.
Of ligt die slow down aan mijn xbox toevallig?
Ik zal we teveel de soepelheid van Ninja Gaiden2 in mijn achterhoofd hebben, want hoe meer ik dit spel speel hoe meer ik de gedachte heb van "straks even Ninja Gaiden spelen, daar heb ik echt weer eens zin in"
Ga de game wel uitspelen, maar betrap me erop dat ik om naar de eindbaas te komen eigenlijk alleen maar met de stonerenderer sword spring om dan met Y die klap naar beneden te doen en zo door tot het einde..
Beetje jammer, want ondanks dat ik echt zuig met die quick time events heb ik daar wel de meeste lol mee. De rest is mwah...
Klik om te vergroten...