De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 22]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben bij haar ook nog aan het rommelen geweest , maar kreeg dat ding ook niet aan de praat.
    De decoder bleef hangen bij het Samsung Logo.

Denk zelf dat de HDD aan het overlijden is en bij de 1e verkeersdrempel weer tot leven is gekomen.
    Morgen de decoder even goed schoonmaken en de HDD even aan mijn Mac hangen.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De decoder heb je inderdaad in bruikleen van UPC. Zodra je je abonnement opzegt moet je de decoder weer terug sturen. Maar de smartcard werkt alleen in het kastje waarvoor de smartcard is geactiveerd. Mijn smartcard werkt dus niet in de decoder van mijn ouders.

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Moet de decoder bij Ziggo alleen instellen op Freq en Netwerk ID.
    Daarna kan ik elke Smartcard erin stoppen.

Decoders die werken bij Ziggo kan je dan ook goedkoop kopen via Marktplaats.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Helaas zijn we hier in de regio gebonden aan UPC.

5. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij de nieuwere tv's met USB uitgang films afspelen met een USB-stick?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet allemaal. Ik hoorde dat een aantal Samsung's het wel heeft. De nieuwe Panasonic modellen iig nog niet.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    EDIT: laat maar, hij is sowieso te kort

Laatst bewerkt: 2 mei 2009
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem al van wel. Iig zijn het gewoon dezelfde aansluitingen.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
  10. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Melbuuln, Cisco lekker laten voor wat het is! Dat kreng heb ik zo vaak moeten hard resetten, menu is onlogisch. De Humax werkt veel fijner. Duurdere aanschafprijs wel een beter apparaat.

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet dat er grote problemen zijn met de 1e versie Cisco Decoders.
    Je kan door een hardware/Software fout de firmware niet updaten , waardoor je met een slecht/niet werkende decoder blijft zitten.

Ik wil eerst een paar belangrijke vragen beantwoord hebben voordat ik de Cisco ga kopen.
    Las in het HTforum al iets over de AOP en Antenne-versterker (2-richting).
    Heb geen zin om >€80 moeten betalen voor een andere antenne-versterker.

Gisteren de aanvraag formulier voor een deel ingevuld van Interactieve Tv , maar het is mij niet duidelijk hoe ik de € 130 moet betalen.
    Wordt het verrekend met de abonnementsgeld of moet ik het geld op een andere manier eerst betalen.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Melbuuln: die Samsung 360 die jij hebt, die heeft alleen een hdmi output?

Heb je je hdd recorder dan op de scart uitgang van de Samsung aangesloten en zo ja: is dit een rgb uitgang?

Op de 270 is de scart uitgang geen rgb en moet je het iets anders aansluiten namelijk, anders krijg je een storing in het beeld.

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De H360R heeft.
    1. Scart 1 (uitgang RGB of Composiet).
    2. Scart 2 (ingang).
    3. Component ( uitgang RGB of YPbPr).
    4. Compsiet (uitgang).
    5. HDMI (uitgang).
    6. Audio-uit (analoog).
    7. Audio-uit (optisch - altijd actief ook als de decoder in de standby staat).

Ik heb eens een dvd-recoder op Scart1 aangesloten , helaas ondersteunde de recorder alleen Composiet en geen RGB.
    Had al gekeken naar een dvd/hdd recorder , maar ik ben altijd zeer kieskeurig en kwam uit op een prijskaartje van bijna € 300
    Dan gaat mijn keuze liever uit naar een HD-PVR decoder !!

Als ik vandaag nog antwoord krijg op mijn vragen dan gaat de bestelling voor Interactieve tv vandaag nog de deur uit.
    Lees/Hoor positieve berichten over de Cisco met de nieuwste firmware.

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Klopt wel zo ongeveer. We hebben een Panasonic HDD recorder/dvd speler met hdmi en upscaling en die kostte €250 en dat was een half jaartje geleden.

Had die Samsung 360 2 tuners, want die 270 heeft er maar 1 en soms is dat onhandig.

Ik heb s op die site van Ziggo gekeken, maar wat nou zo heel handig is aan dat interactieve is mij nog niet duidelijk. Waarom neem jij dit nou?

Uitzending gemist is grappig, maar niet als dit alleen om Ned 1,2,3 en sbs6 gaat. Zo'n beetje de minste zenders in mijn ogen. Alleen House is geweldig, maar dat neem ik sowieso op als ik dit niet kan kijken.

Extra zenders: toen ik na aanschaf van de digitale decoder gratis 2 weken (uit n hoofd) alle zenders kon kijken, heb ik niets gezien waarvan ik dacht: dat moet ik hebben.
    Voor Discovery HD en National wil ik wel een HD abbo afsluiten voor 4 euri extra per maand, maar ik begrijp dat jij voor dat interactieve €16 bovenop het huidige abbo moet betalen?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond dat interactieve tv op het moment ook niet echt aantrekkelijk. Zelfde eigenlijk als de HD kanalen. Dit omdat het gewoon te weinig biedt op het moment. Heb alleen History HD etc genomen.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Mij is het nog steeds ook niet helemaal duidelijk.
    Hoorde vandaag dat ik de € 130 ineens moeten betalen aan Ziggo , alleen is de levertijd behoorlijk verschillend.
    1 persoon kreeg de decoder binnen 2 weken thuis en de andere wacht nu >3 weken op dat ding.

Wil best de € 130 betalen maar dan wil ik de decoder binnen 1 week in huis hebben.
    Hoorde hier en in een ander forum dat het menu van de Cisco behoorlijk onlogisch is.
    Gisteren bij een kennis gestoeid met de SD-PVR van Humax en het menu-structuur beviel me wel , net zo simpel als bij de Samsung.

Hoorde nog 1 probleem met de Cisco en dat stond mij helemaal niet aan.
    De Zap-tijd van de Cisco is nog trager dan van mijn H360 =(

Kan voor € 367 een Humax iHDR5050c kopen en dat ga ik dan maar doen.
    De Samsung H360 verhuist naar de HDready LCD !
    --

Ben benieuwd !!
    Vanaf Juni in HD - NED 1-2-3 , MTV HD, Animal Planet HD.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Allemaal zenders die ik nooit kijk op AP na dan.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer er na te kijken maar 9 van de 10 keer vergeet ik het.
    Daarom moet ik ook een PVR in huis hebben.

Weet niet of NED HD wel een succes wordt.
    In mijn Philips tv zat een PALplus decoder , maar veel gebruik heb er nooit van kunnen maken.
    Ik moet altijd de laaste nieuwtjes op electronica (CD-i , DCC , MD , MS walkman , PALplus) gebied hebben , maar veel plezier heb ik er nooit van gehad.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook zeer benieuwd. nederland loopt wat dat betreft wel erg achter, als je kijkt naar de US of A. heel veel sport wedstrijden worden al bijna 2 jaar in hd uitgezonden en heel wat tv series ook

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Echter niet de buitenlandse zenders die je via je decoder kunt ontvangen. Volgens mij lopen we in Europa wel een stukje voor. Als je soms de uitzendingen uit andere landen ziet is het huilen met de pet op. Soms niet eens een 16:9 of 4:3 maar gewoon iets wat daar tussen ziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina