Stem uit de speakers/boxen... (

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CRonaldo7, 3 mei 2009.

1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dit nu al een tijdje.. Ik had het net ook ik hoor nu al vet lang rond de avond niet elke avond maar soms maar wel alleen in de avond een stem uit mijn boxen. Als ik mijn geluid voluit doet hoor je het gewoon zacht en als ik het geluid helemaal op zijn zachtst zet hoor ik het alsnog hetzelfde als op zijn max.. Kan het zijn dat mijn boxen een frequentie van een vliegveld op vangen ofzo? Woon namelijk 5 minuten van een vliegveld af. Maar het rare is dat ik die stem alleen s'avonds hoor en niet in de middag of in de ochtend. Ik versta in iedergeval niks van je hoort een mannenstem en die praat heeel onduidelijk ik weet ook niet of het Nederlands is of een andere taal je hoort iets van blablabla piddy :+ De zin eindigt meestal op piddy ofzoiets meer hoor ik er niet in. Weet iemand misschien wat is dit is? Ik heb geen game aanstaan en geen teamspeak helemaal niks alleen deze webpagina maar ik hoor het alsnog :confused:.

PS: Het klinkt net alsof iemand door een walkie-talkie praat.

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  2. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    mss zitten er marsmannetjes op het dak :+

zijn die geluiden er ook als je je PC uit hebt staan?

3. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Whaha misschien wel :D

Maja nee als me pc uit hoor ik niks en als ik me geluidsknopje uit (Dus echt de boxen helemaal uit) dan hoor ik ook niks ik hoor het wel als het volume helemaal naar de min is gescrolled.

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk denk ik dat het gwn aan je PC ligt. Eventueel dat die radiosignalen ontvangt, maar dat lijkt me sterk of je moet een radiotuner in je PC zitten( dat heb ik nog nooit gezien). Anders moet je is een keer andere speakers uit proberen of je speakers op een andere pc aansluiten.

5. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Naja ik heb geen andere speakers en ga geen andere kopen, maar wat kan het dan precies allemaal zijn? Ik heb het wel is opgenomen misschien moet ik ff kijken of ik dat terug kan vinden en op youtube zette zodat mensen hier het kunnen horen?

6. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    k weet niet wat het kan zijn. Maar als het echt kapot is zal ik toch echt nieuwe gaan kopen. goedkope kan je al voor 15/20€ halen

7. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Kapot? Ik denk heus niet dat ze kapot zijn hoor ze werken gewoon perfect alleen soms in de avond hoor ik dus die stem tis trouwens wel altijd dezelfde stem. Ik denk gewoon dat ik frequentie van dat vliegveld opvang van die verkeersleiding daar ofzo? Maja ik ga geen nieuwe boxen kopen voor een stem :9 Ben gewoon benieuwd of iemand weet wat het is :).

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Best creepy.

En het is onmogelijk dat je zulke signalen ontvangt, terwijl er niets bijzonders in je pc/boxen zit.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is makkelijker dan je denkt. Alleen echt belangrijke frequenties zullen zijn gecodeerd, dus daar versta je niks van. Waarschijnlijk is het dus niets bijzonders wat hij hoort.
    Ik zou het probleem eerst proberen te vinden:
    1.) Ga je kabels eens wat anders leggen, misschien pikken zij wat op?
    2.) Wissel van speakers.
    Als het dan nog niet opgelost is, dan is je computerkast gewoon slecht afgeschermd.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De versterker/reciever pikt het signaal op.
    Heb hier de zelfde problemen maar dan met een ether-piraat :mad:
    Het is soms zelfs zo erg dat ik de pc speakers uit moet zetten.

Alu-folie over de versterker doet wonderen.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het gebeurt best vaak dat je boxset een of ander radiosignaal oppikt, in feite is het niets bijzonders. Ik heb er ook ervaring mee gehad bij een maat met een Logitech X530 waar hij constant radio op hoorde. Wassie mooi klaar mee :emo:

12. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal wel ff wat dingen proberen als ik het weer hoor zoals ff die kabels verplaatsen enzo kijk of dat helpt :)

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat ook met de kwaliteit van de boxen te maken, of kan het iedereen overkomen?

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan altijd voorkomen , de "stoorzender" moet dan wel krachtig genoeg.
    We konden hier een paar jaar geleden genieten van de analoge uitzendingen van RTVoost.
    Het signaal was zo sterk dat de coax-kabel werkte als een antenne.
    Deze drukte zelfs nog het analoge tv-signaal weg van de kabel (@Home).

Als hier in de directe omgeving weer een piraat actief is , kan ik mee genieten via mijn pc speakers :mad:
    Heb bij mijn Yamaha reciever helemaal geen problemen.

15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Heej maar ff wat anders waarom hoor ik die stem dan alleen in de avond en niet in de middag of ochtend das dan wel weer raar.

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn gewoon geesten

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is er een babyfoon actief direct bij je in de buurt.
    Er zijn tegenwoordig babyfoon's met een 2 richting verkeer , mijn zusje heeft ook zo'n ding.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan mij hier wel een topic over herinneren.. misschien dat daar je antwoord in staat. Wat raar overigens, gelukkig heb ik er geen last van. Ik zal 's kijken of ik dat topic kan vinden.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Herinner me het ook, even gekeken maar kan hem niet vinden. :+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, ik kan hem ook niet vinden.

Deel Deze Pagina