Het is maar afwachten of ik BiA deze week weet uit te spelen (als ik em al op tijd krijg). Er zijn nog genoeg andre games die om mijn aandacht vragen. Ik moet trouwens zeggen dat ik Dirt vs Shrek een van je minder goede deals vind.
Heb ook alvast de nodige puntjes met Wolverine gehaald. Nu maar even wat Too Human doen. Heb hem al een tijd hier liggen, maar nog niet eerder gespeeld.
M'n modem is kapot dus ik kan niet online spelen, dus als ik opeens op nummer 1 sta moeten jullie niet schrikken (). Zelf vandaag zo'n 80GS gehaald.
Lol, ws heb ik mijzelf nooit aangemeld. Stom van mij maar een mooie mogelijkheid voor andere om mijn 1e plek in te nemen.
En je hebt nog wel een dag langer de tijd gehad om je aan te melden ook ! Mooie is ook nog dat VanDen op vakantie is ! Dus ik heb zo het idee dat de top drie er na deze challenge heel anders uit ziet ! Maar het geluk voor jou (Xerofox) is, dat zelfs ik je eerste plek niet kan overnemen met deze challenge! Omdat er maar 20 mensen mee doen deze keer, kan ik maar 280 punten halen, als ik uberhaupt al eerste wordt...!! En dan kom ik dus op 769 uit, 8 punten te weinig !
Vanavond maar is wat achievements scoren... Iig van de 0 af komen, denk maar weer verder met NFS Undercover.
[gb]Challenge update - 5/3/2009[/gb] After a long day of gaming yesterday, here's where we ended up: VincentG NL is making the lead look good by feeding on enough achievements for 240 points. When you count it up, all 20 challengers gained 875 points. VincentG NL added 240, Melted Forest added 155, Mr Baukehimself added 140, Spaulding ST added 110, distoration added 100, DulleNL added 50, JohnPetrucci NL added 40, and kingkoning added 40. Just remember, 6 days might sound like a lot of time, but it really isn't. Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
Ik heb (offline) zo'n 120-150 GS gehaald. Geen idee of ik nog voordat de challenge is afgelopen online kan.
zo net ff 220 gamerscore erbij gehaalt, lekker op elke baan in Race Pro 1 rondje rijden en hoppa wat gaat dat makkelijk (20g voor elke race). in tegenstelling tot PES09 waar ik 15g krijg voor het verslaan van teams uit een bepaalde league (wat ongeveer 2 uur kost)
[gb]Challenge update - 5/4/2009[/gb] Let's break it down! VincentG NL is the current leader by gaining 160 points. When you count it up, all 20 challengers gained 970 points. VincentG NL added 160, Atmaxar added 140, Spaulding ST added 115, Melted Forest added 95, JohnPetrucci NL added 95, ModderEter added 90, XbWdX added 85, distoration added 75, Mr Baukehimself added 50, Nathanael H4L added 50, and kingkoning added 15. Everyone can take comfort in the fact that there are 5 days left to compete. It ain't over till it's over! That's it for today... time to go make the donuts. [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
Wordt niet altijd realtime geüpade. Bij mij staan er sinds gister ook al weer 30 puntjes klaar om erbij opgeteld te worden. Wellicht dat ik nog wat haal met Too Human, en misschien dat ik Wolverine op Hard weet uit te spelen morgen, maar denk dat er verder weinig puntjes voor mij bijkomen.
Is ook nog de update van GISTER jongens ! Was t gister namelijk een beetje vergeten ! Vanmiddag komt de update van vandaag! Als ik t niet vergeet !