Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kun je toevallig ook vertellen hoe ik in S&L bouwterrein kan komen in Florida? De Granados proberen het over te nemen en het is zo bout dat je niet eens daar in kan. Ik wil deze zaak behouden, want als ik dat doe dan hoef ik er nog maar eentje over te nemen.

    Echt zo ruk dat je sommige dingen niet kan vinden. Ik erger me er kapot aan. ;):mad:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is dat die ene dicht bij de safehouse? Dan moet je helemaal door naar de achterkant lopen(je komt langs zo'n huisje) en dan naar rechts en dan zie je het wel(de meeste dan).
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zal eens kijken, maar de vorige keer had ik helemaal geen moeite erin te komen. Ik neem aan dat je dat houten hok bedoeld waar de eigenaar zit? Vet vreemd allemaal, maar ik weet dan ook niet wat alle bugs en glitches zijn in dit spel. ;):)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ook moeilijk lopen doen daar maar als je er voor staat met je safehouse rechts dan moet je links langs het gebouw lopen (en rechts van het hek ) en dan kan je er zo omheen
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb hem eerst maar opgeblazen omdat ik het echt niet meer wist. Ik dacht ook dat je bij dat houten hokje ergens in moest. Geloof me, heb alles wel 10 keer rondgelopen en nog kon ik geen ingang. Vet vreemd.

    Weet je wat ook vreemd is: Iedere keer staat er maar een bewaker die nog over is, maar als ik in de buurt ben dan komen er bewakers bij die al dood zijn. Mijn bewakers wel te verstaan, terwijl die onder vuur ligt/liggen van vier Granados aanvallers. Er zitten echt irritante bugs in. Ik had toen ik de zaak overnam niet veel moeite al die granados uit te schakelen, maar door een soort van lucky bug lijkt het nu in mijn voordeel te werken dat hij niet word afgepakt. Ik probeer nu een diamantzaak over te nemen, vandaar die bom eerder. Moet nog ongeveer 7 min wachten na dit bericht voor het gebouw weer is gerepareerd.

    Misschien is het wat onduidelijk, maar ik irriteer me er dood aan dat je niet eens door zo'n vet grote rioleerbuis binnen dat complex kan komen. Zo jaren SNES. ;):9=(:mad:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Excuses voor de dubbelpost, maar verwijder mijn bovenstaande maar aangezien die niet meer van belang is.

    Het gaat op moment wel lekker met The Godfather II. Ik doe rustig aan en laat de andere families lekker met elkaar kutten zodat ik op moment lekker die onderbazen en dergelijke kan afmaken. Ik probeer iedere keer genoeg geld over te houden om ervoor te zorgen dat die diamantzaken van mij blijven. Ik ontdekte gisteren namelijk dat de game zomaar je bewakers in groepjes kan ontslaan. De maatregel die ik neem voordat dat weer gebeurt is een paar zaken tijdelijk over te nemen, maar dat hoeft misschien maar een keer in de 4 uur spelen ofzo. Tsja, van mij hoeft die game opzich niet op de 1000 (heb deel I ook niet vol), maar probeer langzaam aan toch zover mogelijk te komen.

    Tevens heb ik iets gedaan wat ik in tijden niet meer gedaan heb met een game: De guide gekocht van deze game. ;):D
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af.... over gunsten.. blijven ze oneindig spawnen of als je een bepaalde gedaan heb komt die niet meer terug en is ie af?
    zijner dus bepaalde plaatsten waar alleen bepaalde gunsten te haal zijn?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het verschilt per stad. In Cuba en Florida krijg je de gunsten die informatie verschaffen over de families als je ze voltooid hebt.

    De gewone gunsten, beloond met een wederdienst, gaan volgens mij altijd door. Ik heb namelijk teveel tijd besteed aan die krengen en je krijgt steeds dezelfde soort missies terug bij verschillende personages.

    Uiteindelijk kon ik dus 11x iemand tot leven wekken en 7x opgeblazen gebouwen reparen en dan nog 4x de politie terugfluiten. Kun je nagaan hoevaak ik herhaling zag voordat ik het door had. ;)8)

    Er zijn een stuk of 10/15 verschillende soorten gunsten en als je ze allemaal een keer hebt gedaan krijg je een achievement van 30 GC. ;):)
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb hem ook sinds gisteren. Vind hem echt veel toffer dan ik dacht gebasseerd op de nogal negatieve reacties op dit spel. Het ziet er prima uit (vooral de explosies! :eek:), speelt lekker en de don view en je eigen familie maken is al helemaal tof.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik moet je er wel even op wijzen dat de explosies precies hetzelfde zijn als in deel I die jaren geleden uit kwam. Ze hebben denk ik hetzelfde stukje engine van deel I voor deel II gebruikt als het om de explosies gaat. Dat neemt echter niet weg dat ook ik het vet vind als er wat te lucht in gaat; zoals de compound van The Almeidas gisteren. ;):)

    Bij deel I was het aanzienlijk moeilijker een compound over te nemen en dat kwam niet door het ontbreken van teamgenoten. Teamgenoten schieten zelden raak.

    Het viel mij trouwens ook op dat als je teamgenoten naar een overname stuurt met bijvoorbeeld 16 bewakers, het een eeuwigheid duurt voordat ze de overname voltooid hebben. Wanneer je er dan zelf in de buurt komt om te helpen, zonder maar een schot te lossen of wapen te trekken, floep zijn in eens alle 10 overige bewakers dood. Op zich wel gunstig, maar op die manier heb ik bijna alles voor mijn teamgenoten op moeten knappen. Politieauto's kunnen ze kennelijk wel raken als je met 80KM over de snelweg gaat. ;):cool:
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    teamgenoten zijn puur kogelsponzen. En zelfs in je eentje heb je teveel health. Als je in een te snel ging werd je afgemaakt door die ene dude met de shotgun die om de hoek stond. Hier schiet hij mis driie keer en kaqn jij hem rustig in elkaar meppen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hoe heb jij trouwens die gunsten achievement gehaald??? Ik moet er namelijk nog drie, maar ik kan er niet meer vinden. Is dit misschien zo omdat ik het spel al uitgespeeld heb en dat ik ze niet meer kan halen?

    Ik weet niet welke het zijn en de guide die ik heb staat ook niks in. Ik wil die namelijk nog wel halen, samen met de kluizen achievement.

    Heb je misschien ergens een link naar waar alle gunsten en dergelijke staan en hoe ik ze moet halen en waar ik ze kan vinden? :eek::eek:
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewone alle speciale gnsten halen. Zijn er geloof ik drie in Cuba, drie in newyork en vijf in florida. Het wegschelden van politie bijvoorbeeld in alle drie de steden tellen allemaal apart voor één. gewoon opo je map kijken
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik heb vandaag Godfather 2 gekocht voor mijn verjaardag... Mag hem pas morgen gaan spelen :mad:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zal ze zo wel even tellen. Ik heb sowieso net die drie in Cuba gedaan. Ik haat Cuba; echt iedereen kan op je schieten. Die Almeida Compound was wel rete makkelijk gisteren. ;):'-(
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waar is de guide te krijgen voor deze game? Zie hem nergens in de winkels liggen. :)
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb hem nu 1000/1000G binnen 3 dagen, dat is sneller dan ik met King Kong 1000G had 8).
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    www.bol.com
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Blijft natuurlijk altijd je eigen keuze, maar guide een voor deze game zal ik voor mezelf bullshit vinden, zoveel valt er niet te ontdekken en de shit die iets moelijker te vinden is kan je vinden binnen 3 klikjes op internet. Maar goed voor de echte fan kan het natuurlijk altijd(A)
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat ik niet helemaal snap

    soms heb ik van die gunsten bv sla .. in elkaar
    dan staat er een=rst succes en vervolgens failed to.... of wat dan ook
    weet iemand wat dat betekent? doe ik dan alsnog wat fout?

    En die gunsten blijven die wil je .. voor 3000 dollar dode on eindig komen of zit er een limiet iop zodra je er een bepaalde hoeveelheid heb gehaald?= in een bepaald gebied?
     

Deel Deze Pagina