Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus eigenlijk geven die balkjes gewoon de standaard sterkte van dat wapen aan.

Haperingen zijn heel verschillend, ik heb wel die grainy effect uitgezet en dat helpt wel eens stuk! Eigenlijk zijn het af en toe wat schokjes bij het lopen. Het lijkt soms net alsof ik de game op een pc speel die NET NIET helemaal optimaal geconfigureerd is om de game te spelen. Net te weinig processor-snelheid of een iets te zwakke grafische kaart, maar goed dat zou onzin zijn voor een console-game. Ik doe het er maar mee, ik vind het verhaal echt tof en het is erg leuk om alle planeten te 'ontdekken'. Jammer dat je niet op aarde kunt landen ;-)

Is het handig om alle characters te upgraden? Of alleen die squad-members waar je veel mee speelt?

2. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zelf nooit gedaan. Ik pas meestal twee vaste characters die ik uitbouw. Je moet beetje zelf kijken wat je fijn vindt. Speel je veel met verschillende characters of heb je er een paar die je altijd kiest.

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb dus hetzelfde als jij gedaan. heb er 2 uitgebouwd! Ik blijf eigenlijk toch steeds met die twee spelen omdat ik ze steeds sterker maak. Ik zorg er wel voor dat technics/biotics en combat in evenwicht is.:)

En ik moet zeggen dat ik het cover systeem weinig gebruik. ik ga wel achter objecten staan maar niet in de cover houding zeg maar. Werkt net zo goed.

4. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja cover systeem werkt niet optimaal maar op hogere moeilijkheidsgraad heb ik er wel veel gebruik van gemaakt. Het is wat makkelijker met schieten en meteen weer terug in cover gaan.

5. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de main story line uitgespeeld, maar kun je dan niet verder met zijmissies? Moet je dan een nieuwe career opstarten?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nu al klaar? In hoeveel uur?

Ik ben nu 4 of 5 uur in de game en ben nog steeds in The Citadel. Bij RPG's MOET ik gewoon eerst alle sidemissies doen die ik kan vinden voor ik verder ga op een plek.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had er volgens mij 28 uur over gedaan.
    Eigenlijk geen idee of dat lang is voor deze game, maar ik weet wel dat ik bijna alle side missions heb gedaan.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Eerste keer had ik 22 uur dacht ik. Tweede keer 28/29 uur dacht ik.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Met alle missies is dat wel normaal,als je er gewoon doorheen gaat zonder side questen een kleine 20 uur.;)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat is wel erg kort :eek:

Lost Odyssey brijvoorbeeld had ik met alle sidequests etc. pas klaar na 70 uur :eek:

11. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, binnen de 20 uur volgens mij, maar dat boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik zat zo enorm in het verhaal dat ik gewoon niet al te veel zijmissies wilde doen, zodat ik het verhaal kon blijven volgen. Nu best een beetje spijt van, omdat je niet verder kunt.
    Toch las ik ergens op internet dat je, mits je je oude personage kiest, wel degelijk met je huidige level door kunt gaan met een nieuw spel. Dus je behoudt dan je credits + level, maar begint het verhaal opnieuw.
    Misschien kan iemand dat bevestigen?;)

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel leuk zijn, ik pakte de game op na een lange tijd en na 2/3 uur had ik het uitgespeelds dus dacht wtf? 8)

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Daar ben je ook 10 minuten voor elk gevecht kwijt.

Mass Effect is een Action RPG, tempo ligt veel hoger.

Sindsdien speel ik geen ouderwetse RPG's meer, gaat me allemaal veel te langzaam. Moet ook nog steeds de laatste disc van Lost Odessey uitspelen.

14. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en niet te vergeten, ik speelde (omdat ik em voor het eerst speelde) op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Dus dan is het ook wel een breeze. Ik ga em nu wat moeilijker doen.

Echt wel een toffe game en de verhaallijnen zijn veel uitgebreider dan in Fallout 3 bv.

Jammer dat je niet op elke planeet kunt landen;)

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  15. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Is dit sarcastisch? Dat kan namelijk niet kloppen 8) (ben soms niet goed met sarcastische grappen)

Ja je kan met je vorige save opnieuw beginnen ;)

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^En wil je beetje hoog level worden zal je de game meerdere malen moeten uitspelen.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik was blijkbaar de vorige keer toen ik stopte verder dan ik dacht dus ik speel en het zag er allemaal super gaaf uit enz en kreeg niet echt quest erbij en op een gegeven moment kon ik niet meer terug en moest ik paar bazen verslaan en kwamen de credits

18. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een moeilijkere moeilijkheidsgraad wil het spel ook wat langer maken.

Op de makkelijkste graad fiets je er met 2 vingers in je neus er door heen en zijn de tegenstanders al dood voor je er erg in hebt, terwijl als je bijv. met lvl 1 begint op hardcore/insanity je een tijd bezig bent met elk gevecht.

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Inderdaad, dat was niet leuk. Soms 1 schot en hun rode balkje was al weg. Ach gossie.:emo:

Ik ben nu ook echt alles aan het lezen in de Codex en vind het echt super gaaf in elkaar zitten. Doet me ook wel denken aan Star Wars, met die Council enzo. Maar wat zijn die Elcor slaapverwekkend zeg:lol:

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Pff, twee volledige playtroughs en meneer had zijn eerste soldier op level 60 staan. ;):cool::)8)

Edit: Daar bedoel ik mezelf mee trouwens. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina