Deze game verdient echt meer aandacht vind ik. De graphics zijn niet zó super, maar gameplay wise ziet het er super fun uit! Gaaf filmpje, vooral dat laatste stuk.
Zal vast een paar miljoen keer zijn gevraagd: Komt er een demo van ? Game lijkt me wel tof, maar ben er nog niet 100% van overtuigd.
Niks over bekend. Maar iemand eerder zei dat je er niet op zou moet rekenen. Omdat het er niet het "type" spel voor is.
Mhm, ik denk dat ik dan maar Ghostbusters koop bij Gamehubs. Als ik die heb uitgespeeld ruilen voor Prototype.
is de game al Gold gegaan (als ik dat goed zeg) ik hoop ECHT dat ze die graphics nog wat kunnen oppoetsen ik ben geen graphics whore, maar damn.....die explosies of als er een gebouw in elkaar zakt.. zo GOEDKOOP !!! noooooooooooooooooooooooooooo
Is bij mijn weten nog niet bekend dat de game al Gold is, maar zal niet meer lang op zich laten wachten. Dat betekend ook dat de graphics neit meer opgepoetst zullen worden. Niet zo kort voor dat het spel uitkomt.
dit lijkt me echt eenvette game, heeft iemand mss al een promo gespeeld ofzoiets?? ergens een review gespot?
Nieuw stuk van intro cinamatic. (eerste anderhalve minuut bestonden al, de rest is nieuw geloof ik) http://www.gametrailers.com/player/49000.html
beloofd een vet spel te worden, zag het laats bij gamekings. is het eigenlijk een sand box game waar je overal naar toe kan of heb je echt levels?
Het is echt Sandbox, je kan (natuurlijk wel iets gelimiteerd) doen wat je zelf wilt en missies in random volgorde doen. Natuurlijk kan je niet ineens de laatste missie gelijk doen maar dat snap je zelf ook wel. Dit is echt een van de weinige games waar ik echt naar uitkijk op het moment.