The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vorige zomer heb ik hem voorbij laten gaan, nu toch maar voor 18 euro gekocht via play-asia, ben benieuwd:)

als ik het zo hoor, 7-12 uur speeltijd, ben ik eigenlijk blij dat ik niet 40 euro of meer ervoor heb betaald,

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik was wel langer bezig dan -+ 7-12 uur. Je hebt ook nog genoeg side-missions om te doen en het is echt geen spel om doorheen te rushen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik was e rmet 7-12 uur wel klaar mee,.. vond dat de kwaliteit van het leveldesign nogal wisselend was (New York levels vond ik tof, Hel levels niet bepaald),... maar zeker de moeite waard om voor 18,- eens uit te proberen

4. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Cool om te lezen dat mensen nu nog plezier hebben met deze game. Ik heb hem zelf een week of 3 geleden nog eens uitgespeeld. Er is voor mij geen andere game die het verhaal op zo'n coole wijze verteld als The Darkness. Wat ik erg vet vind is als je na een shootout terug gaat naar het metrostation. Die sfeer en rust die daar onder hangt!

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In ieder geval, de tijd dat je het speelt is het een heerlijke game. In mijn ogen veel beter dan Bioshock die ook toen uitkwam.

6. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met the darkness bij het 1e chapter. Daar moet ik op een gegeven moment een password geven aan een kerel bij de deur. Dit password moet ik krijgen van matty forehand, alleen die is boos op mij omdat ik hem neer wou schieten. Nu heb ik het password niet. Hoe kom ik binnen???? Ik heb het hele gedeelte al een keer opnieuw gedaan, toen ging het weer fout.

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bedoel je die kerel die dat luikje open doet? die gast moet je gewoon doodschieten, dan kan je met de slang naar binnen om de deur open te doen :)

8. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah.. vet... had ik kunnen bedenken..

tnx

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik had hem al een keer uitgespeeld op de X360. Echt een meesterlijke game! Pas geleden voor mijn verjaardag voor de PS3 gekregen en ik speel nu weer urenlang deze game. Echt zo ongelooflijk wreed! Vooral de manier hoe het verhaal wordt gepresenteerd en daarbij de manier hoe je een mannetje kan killen. Dit is sowieso één van de beste games ooit, voor mij dan.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vond hem ook erg vet.. graphics waren ook erg stoer..
    Alleen had ie wel iets meer van de comic mee mogen krijgen..
    want de minions van de game zijn allemaal hetzelfde & in de comic hebben ze nog meer characterstieke trekjes..

En vond de hel world een beetje tegenvallen.. iets te Gothic als mij vraagt,,
    Maar hoe brilljant zijn de streetphones met alle nummers die je kan bellen..

en voor de rest is de gameplay echt sick leuk

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind de Hel levels juist helemaal te gek! Moet wel eerlijk bekennen dat die levels beetje kaal zijn, maarja dat hoort denk ik. Ik ben nu btw weer bij Turkish Bath, met al die schietende gasten rondom je heen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom nog een keer voor de PS3? :eek:

Hm, ik vond de hel tegenvallen omdat het alleen maar schieten was, in tegenstelling tot New York. Vind met name het begin (Jenny opzoeken), het stuk in dat oude orphanage (weet het NL woord neit meer), in die kerk met de politiechef en het einde echt super vet! _O_ Die dikzak was gewoon niks meer waard. KAPOT. En z'n huis ook. :+

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er trouwens nog een deel 2?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is nog niets over bekend. Ik zou het wel tof vinden!

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb mijn Xbox360 zo'n 2,5 maanden geleden verkocht. Toen ik meteen de PS3 ging halen, voelde ik na een tijdje een lege plek...heel triest allemaal :+. Maar daarom vroeg ik meteen voor mijn verjaardag The Darkness 2. En omdat hij toch al voor zo'n 20 euro in de schappen lag was het mooi meegenomen. Ik wil hem gewoon nog een uitspelen, maar nu dan op de PS3 dus. \o/

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Het lijk me van wel. Iedereen praat erover dat het een enorm vette game was. Alleen is er bij mij zo'n gevoel van dat de game niet erg goed heeft verkocht. Net als bij Riddick op de eerste Xbox. Enorm vette game, maar qua verkoopcijfers teleurstellend. Daarom dus een remake ervoor uitgekomen met nog een add-on om het zomaar te zeggen.

Mijn vraag is of iemand, via betrouwbare bronnen, weet of de game goed heeft verkocht.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Darkness is heilig. Hoe het verhaal wordt verteld is magistraal. Op sommige moment voel je gewoon de problemen van Jackie. _O_

Nooit uitgespeeld, dat stuk met die cop in die kerk lukte me nooit. Daarna nooit meer verder gespeeld en verkocht. Nu wil ik hem toch weer hebben en opnieuw beginnen.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat stuk was echt teh easy! :eek: Lichten uitschieten, Darkness activeren en schieten maren.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik kon nergens schuilen, werd gewoon simpel neergeknald.. :'-(

Deel Deze Pagina