[XOne] Thief IV

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 mei 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

[gb]Thief IV[/gb]

~ ~
    Platforms
    Xbox 360? PC? PS3?
    ~
    Uitgever
    Eidos Interactive
    ~
    Developer
    Eidos Interactive
    ~
    Genre
    Sluipspel
    ~
    Release datum
    Onbekend

[gb]Informatie:[/gb]
    Tweede titel Eidos Montréal bijna onthuld - Nieuwe Thief?

Eidos heeft een aardige stal aan franchises, maar de titels die met kopen schouders boven alles uitsteken zijn toch wel de Thief en de Deus Ex franchise. De Montréal studio van Eidos is dan ook al bezig met de Deus Ex franchise, maar heeft een tweede project onder de arm genomen, die binnenkort onthuld zal worden. Wat kan het zijn? We weten het nog niet, maar duimen voor een nieuw deel in de legendarische Thief franchise. We houden je op de hoogte.

Thief 4 onthuld op 11 mei aldus Edge rekruteringspagina

Dankzij een oplettende gamer op de Gamesppot fora, weten we dat Eidos Montréal hun nieuwe titel op 11 mei uit de doeken doet, na vorige maand aan te kondigen dat het niet lang meer zou duren. Inmiddels is dankzij de gefotografeerde rekruteringspagina in Edge Magazine ook duidelijk dat het gaat om een nieuwe Thief titel, dat is namelijk het enige spel dat een logo heeft zoals te zien is onder de aankondiging. Hier onder het logo en de foto's van het magazine, trek je eigen conclusie. Thief 4 zou een moderne variant op de Thief serie moeten zijn, waarin hoofdpersoon Garret in een nieuwe moderne cyberpunk wereld zijn buit moet stelen. Of dit nog zo is, weten we niet, maar we houden je op de hoogte.

^top

[gb]Screenshots:[/gb]

Natuurlijk nog niet.

^top

[gb]Trailers:[/gb]

Nog niet.

^top

[gb]Boxshot:[/gb]

Het is daar nog te vroeg voor he!

^top

[gb]Officiële website:[/gb]

www.thief4.com

^top

[gb]Opmerkingen:[/gb]
    Tyrant dwong me om dit topic te maken. :+

Zelf nog nooit een Thief game gespeeld, maar wie weet... Misschien vind ik het wel leuk.

^top

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent er snel bij :D

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik werd gedwongen. :+

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe thief game vindt ik al te gek, maar als deze inderdaad ook nog eens een cyperpunk setting krijgt, wordt het nog beter!

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand moet het doen!

Zul je maar net zien dat het geen nieuwe Thief game word maar wat anders :lol:

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.801
    DulleNL V4 - Special Edition. ;)\o/

7. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cyberpunk.... tja, moet Garret dan met z'n laptopje een stil hoekje opzoeken om een of andere bedrijf te hacken en tijdig verkassen als zijn positie door een gps systeem is verraden?

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap die cyberpunk stylo ook niet helemaal , maar we gaan vast en zeker meer info krijgen met de komende E3 , ben benieuwd

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is thief - deadly shadows de eerste thief game? Vond het een zeer stoere game ook al had ik hem maar even gespeeld. Wel benieuwd naar een nieuwe thief. Wat moet ik me voorstellen bij cyberpunk?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    edit: Deadly Shadows was volgens mij de 3e?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.668
    Nee man, dat was de 3e al 8).

Anyway, al wordt het echt cyberpunk (die naam al), haak ik hoogstwaarschijnlijk af. Ik wil gewoon de Middeleeuwen oid.

Enne, bedankt he Dulle! :b:

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Thief 3 heb ik op de Xbox gespeeld en is ook speelbaar op de Xbox 360. Ben er alleen niet mee verder gegaan, dus weet niet hoe het afloopt. Het was destijds een erg goed spel en ik hoop dat Eidos, als er een deel 4 komt, het net zo goed maakt.
    En ik vind de cyberpunk stijl wel vet. Hoewel dat nog maar geruchten zijn.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een brute gameplay lijkt me dat! En dan TomTom in handig horloge formaat! :cool:

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Thief 3 was een zeer vermakelijk spel. Leek enorm veel op Splinter Cell destijds, natuurlijk vooral die stealth moves. Alleen ik vond Thief 3 iets gewelddadiger ogen op de één of andere manier. Dat maakte het voor mij toch iets beter. Al vond ik het Middeleeuwse stijltje niet echt altijd leuk.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Echt middeleeuws was het ook weer niet he... je had ook deels geïndustrialseerde gebieden, met lampen en liften enzo. Vond ik een beetje raar. Ben ook vergeten hoe die twee groepen heten, die met elkaar vechten. De ene zo natuur/hout en de ander industrie/metaal, als overtuiging. :+

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    @ Willem

Hahaha dat kan ik me niet meer herinneren dan, met die liften :+.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, was in de tweede of derde missie al. Bepaald huis met een binneplaats, waar o.a. liften waren en lampen die je met een knop aan en uit kon zetten.

18. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Waren het niet de mechanists(machinisten8))en de pagans(geen idee wat et betekent maar ze hielden van bomen. Ik hoop welop een fikse grafische update want zelfs deeltje drie zag er nie echt mooi uit(speelde wel geweldig:D)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.914
    Thief nooit gespeeld, maar lijkt me wel tof. Ben benieuwd, nu alleen nog bekendmaking van nieuwe Hitman EIDOS! :mad:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.668
    Het origineel was in ieder geval soort van fantasy Middeleeuwen. Die settings waren redelijk uniek.

Deel Deze Pagina