Iemand : Diego CAM 82 - contract 6 Obi Mikel CDM 80 - contract 7 Essien CDM 85 - contract 6 Cambiasso CM 85 - contract 7 Kuyt ST 81 - contract 6 Guti CAM 80 - contract 5 Kameni GK 81 - contract 9 Man und logo Fenerbache shirt Op zoek naar : Engelse verdedigers van 80-85 Gouden contracten
OMG ik heb Heskey en Higuain in de verkoop gedaan omdat ik dacht contract kaartjes toch niet te kunnen betalen voor hun Iemand toevallig nog antwoorden op me eerder geposte vragen hoe het beste aan te pakken om van Zilver naar Gold te gaan?
Als ik jou was zou ik eerst even een stuk of 6 a 7 gouden contracten kopen en dan heb ik wel wat koopjes voor je : zie mijn vorige post.
Welke spelers in je lijst zijn 4-4-2 spelers en hoeveel coins heb je er voor nodig? Heb op het moment weinig tot niks. Speel wat club tournaments, maar ben er na weer geld kwijt om wat contracten te kopen. Maar zal waarschijnlijk aardig wat vangen voor 3 gold spelers die in de trade lijst staan.
Ik ken me bericht niet editte maare waarom kan ik geen club toernooi spelen? Ik speel gelijk weer tegen online gasten ?
Ik zoek Villa of/en torres te ruil heb ik Ibrahimovic 91 en een franse aanval met: Benzema [86] Govou [91] Ben Arfa [82] Menez [86]
Wie heeft er engelse verdedigers van 80-85 voor minder dan 1k? @Ashavan Ik zal even kijken wie er 4-4-2 is dus voeg me even toe op XboxLive.
Iemand : Diego CAM 82 - contract 6 Obi Mikel CDM 80 - contract 7 Essien CDM 85 - contract 6 Cambiasso CM 85 - contract 7 Kuyt ST 81 - contract 6 Guti CAM 80 - contract 5 Kameni GK 81 - contract 9 Man und logo Fenerbache shirt Op zoek naar : Engelse verdedigers van 80-85 Gouden contracten