neej maar johnsen staat er al op cam en nee, heb nog wel xabi allonso maar die staat in de basis, maar misgien ruil ik hem wel /Mod Dubbelpost samengevoegd, gebruik voortaan de -knop aub. - the Matrix
Iemand nog Italiaanse verdedigers te koop? Contract maakt niet uit zoek: LB CB RB Pace en Defending MOETEN boven de 90 zijn! ________________________________________ Te koop: Louis Fabiano (9 Maicom (91)
Cordoba of aqualini + 5000? Hoef zelf nog LB + CB Heb net een RB gekocht ( Zambrotta 96 voor 5k) Ik verkoop nog steeds Luis Fabiano (9? ST 5-3-2 Contract: 36 Pace 99 Shooting 98 Passing: 55 Dribbling 73 Defending: 67 Heading: 98 Morale: 99 Fitness: 84 Met andere woorden niks ontbreekt in de aanval met hem. Had hem per ongeluk gekocht wilde Amauri 99 kopen of Adriano 99 Mensen met interesse Gamertag: Chef Legan
Mijn lijst: Alex (CB) (81) Bra Arshavin (CF) (85) Rus Robinson (GK) (81) Eng S. Aguero (CF) (85) Arg C. Kameni (GK) (81) Cam H. Altintop (CF) (7 Tur N. Vidic (CB) (84) Ser J. Terry (CB) (84) Eng G. Clichy (LWB) (81) Fra J. Jenas (CM) (80) Eng En een 4-5-1 player kaartjes Speler voor +- 2k p/s. Sommige wat meer. Wil je iets kan je altijd bieden, ben niet zo moeilijk. Ben zelf opzoek naar spaanse middenvelders.
voor de liefhebber heb ik het logo van roda jc, ik hoef er niks spannends voor terug maak er liever iemand blij mee
Ashavan Ik heb : Diego 82 CAM - 6 contract - 1k Guti 80 CAM - 5 contract - 900 Essien 85 CDM - 7 contract - 1,5k Cambiasso 85 CDM - 5 contract - 1,25k Kameni 81 GK - 8 contract - 1k Kuyt 81 ST - 7 contract - 1,5k Man Und Logo Fenerbache thuisshirt Message me maar op xbox live als je er een wil @ TAN UNITED Ik zoek Drogba - Kalou. Dus wil je ff je gehele tradelist erop zetten.
met spoed op zoek naar spaanse spelers, daarvoor heb ik te ruil: Kaka 93, Messi 92, Menez 91, walcot 85 niets met opstellingen etc gedaan.
Welke zijn 4-4-2? Cambiasso en Diego zijn Argentijns right? ps ik kijk om de 5mins op forumals ik een helft gespeeld heb
Als je in je collection een pagina vol hebt met zowel de bronzen, zilveren en gouden beker van een toernooi; krijg je dan ook een beloning in coins omdat je dan een pagina vol hebt in je collection??