Ik denk niet dat ik vandaag nog aan game toekom, heb net een ipod gehaald en vanavond is de vaste tv avond, dus haal me maar in jongens
Yup, binnen een week zoveel mogelijk gamerscore binnen zien te slepen. Allemaal op een vriendelijke edoch competitieve wijze.
Okee duidelijk! En zit er nog een bepaalde compensatie factor in qua moeilijkheid van de achievements? In de zin van sommige games heb je binnen 3 dagen 1000/1000 terwijl andere games je er 4 maanden voor nodig hebt? Of gaat dat allemaal gewoon lekker onder het kopje "lekker boeiend, 't gaat om 't gamen"
Helaas maakt het niks uit of je nu Avatar of bv. Guitar Hero III op 1000 haalt. Punten zijn punten, en hoe je het haalt maakt niks uit. 'Lekker boeiend, het gaat om de game(rscore)' Het wordt sowieso nooit al te serieus. Gewoon lekker gamen, en je ziet wel of en hoeveel GS je haalt. Het motiveert ook lekker om zo nu en dan weer eens een oude game uit de kast te trekken.
3de \o/ Dan ga ik er nu toch maar even voor . Al ben ik bang dat er mensen zijn die in een keer snel +1000 GS krijgen, ach who cares
Lol ! Precies dat...heb ik ook !! Vandaag hele dag vrij gehad en ik had gewoon totaal geen zin om te gamen !! @ Tsux: Wat Fiasco en Dulle zeggen !!
[gb]Challenge update - 5/5/2009[/gb] The excitement continues. Don't believe me? Check it: It looks like Nathanael H4L snatched away the lead from VincentG NL by putting up 540 points. When you count it up, all 20 challengers gained 1265 points. Nathanael H4L added 540, kingkoning added 220, Melted Forest added 90, Spaulding ST added 85, DulleNL added 85, H0osie NL added 75, Atmaxar added 70, XbWdX added 35, Mr Baukehimself added 35, and VincentG NL added 30. Don't freak out... plenty of time left! 4 whole days! That is all for today, check back tomorrow for more challenge action! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb]
LOL....ik ben DE man??? Nou uh, dank je ! Geen idee wat je er verder mee bedoeld, maar goed, zal dalijk dan maar eens mn xbox aanzetten en wat achievements voor je halen !
1e ! Ben benieuwd hoe lang ik dit ga volhouden. Vanavond iig proberen laatste sp achievement van NFS undercover te halen, ter waarde van 100GS.
wtf...jij ook al geen zin om te gamen ? Ik heb net portal maar gekocht om iig een paar achievements te halen, want ik heb GOW2 in mn xbox zitten en ben zelfs te lui om die game te verwisselen !
Ik ben ook alleen maar bezig met Gears. Maar goed, misschien vanavond laat dat ik er nog wat anders speel. Maar dan is het meestal een RPG & dat schiet dus ook niet op. Ik moet maar eens een lijst maken van welke games ik deze even moet spelen voor snelle achievements. Ik heb er nog genoeg .