Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan gewoon

En ik zou wel een extra save maken, tenzij je op de auto save wil vertrouwen..

2. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een tip.. neem een of andere zieke laser shotgun mee voor als je feral ghoul reavers tegen komt.. plasma wapens, assault rifles en andere zooi is niet effectief.. klote beesten zijn echt een aanslag op m'n stimpaks..

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, dan maar met mijn lvl. 11 personage verder gespeeld. Ben inmiddels in Vault 87, op naar Fawkes...

4. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes Willem! Komt vanzelf goed.

Trouwens; sinds wanneer gooien Ghouls met radio-actieve shit? Ik kan me dat helemaal niet herinneren!??

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, tuurlijk komt het goed. ;) Maar vind het jammer dat ik op lvl. 11 moet beginnen, duurt nu nog zo lang voordat ik de nieuwe perks e.d. kan ontdekken. :eek:

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. raar, ik kan broken steel DLC niet vinden.. is het er alweer afgehaald i.v.m. fouten in de DLC?

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lol ik ben ook pas lvl 11 en ik moet de andere 2 DLC,s ook nog spelen voordat ik aan broken steel begin.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou echt wel bizar zijn. Als jij de Xbox opstart, staat er bij Welcome helemaal links over Fallout 3? Dat was bij mij het geval. Daarnaast kan je kijken bij Game Marketplace, New Arrivals, Game Add-Ons, Fallout 3: Broken Steel. Of je zoekt zelfs de catalogus op.

9. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een alien blaster vinden in Adams Air Force Base, weet niet of dit random is.. maar ik heb er nu 2!!!! je kan ook alien power cells vinden in old olney powerplant..

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Broken Steel is tof tot nu toe. Niet verder gegaan met quests maar een beetje overal heen gegaan.

Lekker zwemmen in het water en lekker drinken (L)

11. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is echt heel erg geniaal gedaan!!!!!!!!!

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Nu al weer uitgespeeld masterchief? ik moet hem nog gaan downloaden of bedoel je hoe ze het einde hebben omgezet om broken steel te kunnen spelen?

13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Operation Anchorage vond ik echt zonde van mijn geld.
    The Pitt moet ik nog doen, maar het ging mij echt vooral om deze laatste DLC. Level cap verhoogd naar 30, zodat je meer perks (nieuwe of oude) kunt nemen en ik ben gewoon verslaafd aan dat KETJING-geluidje.:emo:

14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie het ook dat de nieuwe achievements wel unlocken maar niet bij je total staan?
    Heb ik ook gehad met de prince of persia dlc een paar maanden geleden.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hoor ik idd van meer mensen.

Kan dit keer de DLC toch pas het weekend spelen, dus dan zal het vast wel opgelost zijn.

16. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest m'n Alien Blaster pakken, want niets hielp. Gauss Rifle deed amper damage, zelfde geldt voor Terrible Shotgun en Plasma Rifle.

Net klaar, héél erg tof! :thumbs:

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Er gaat hier iets niet goed met de achievements. Ik heb net 1 achievement gehaald (van de eerste quest - Broken Steel) en volgens Xbox.com heb ik achievement nog niet gehaald, maar op mijn 360 wel. Het stomme is dat de gamerscore niet opgeteld wordt en op 1200 blijft staan voor Fallout 3. Ook zegt hij dat ik nog steeds maar 58 achievements in totaal kan halen, terwijl het er toch meer zijn....

18. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nog 1 tip; richt op de benen. Als ze eenmaal crippled zijn, rennen ze niet meer zo hard.:b:

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    same here, maar ga er van uit dat ze dat wel zullen fixen..

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb alle achievements van het verhaal zien poppen en niet eens is geupdate op console en internet.

Ten tweede liep mijn 360 vast en werd ik van Live gegooid toen ik een berichtje probeerde te beantwoorden.

Zowel het te versturen bericht als het bericht dat ik ontvangen had zijn verwijderd.

Ten vierde deugt deze uitbreiding weer niet. Ik ben echt superkwaad op moment. Als ik morgen ook maar een probleem aan tref vloek ik zoveel bij elkaar dat ze me wel een dag mogen opsluiten in een geluidwerende kamer. :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina