raar dat deze discussie pas 2 pagina's heeft, aangezien tegenwoordig bijna iederene de xbox met deze game koopt.
Tja wat valt er over te melden.. of ze verkopen/ruilen hem meteen, of ze gebruiken een achievement guide en maken er in twee dagen 1000/1000 van (zoals ik), of ze geven hem weg
Opzich is het nog best een leuk spelletje, ook leuk dat je er zo makkelijk achievements mee kan krijgen.
Dan is er gewoon drastisch iets mis met mijn game heb dit nou al 4x gedaan snap er niks van.... naja zal wel aan mij liggen (vloekt zachtjes)
Je moet gewoon niet geraakt worden! Upgrade die ground pound tot max en je killt die kleintjes in de halve kamer in 1x Voor die grote moet je 2x ground pound of gewoon panda stumble. Wat is nou het probleem
Ik speel hem nu ook (geleend van een vriend) en ik wil hem tot de 1000 GS spelen maar ik speel nu (eerste playthrough) op normal maar ik ga niet voor die Level .. 100% Complete Achievements, kan ik deze gewoon krijgen als ik hem nog een keer uitspeel op hard (Tegelijkertijd met die 100% Complete Level .. Hard Difficulty)?
Nee, want t zijn twee apparte achievements! Elke level heeft 1 achievement voor 100% op Normal en 1 achievement voor 100% op Hard! Gewoon ff kijken op x360a.org daar staan goede guides!
Het is een heel leuke game. Maar om hem nu speciaal 2x te gaan spelen om hem op 1000 te krijgen gaat mijzelf dan ook weer iets te ver. Combopack gekocht voor 15 euro, beide erg leuke games. Iedere cent waard! \o/
Niet slim, dan moet je nog een keer alles op normal spelen En zo leuk is dat spel nou ook weer niet om 3x uit te spelen
Aah, laat maar zitten dan . Speel het heel misschien nog een keer uit op Normal voor die 100% achievements maar voor de rest hoeft het van mij niet .
Iemand die een goede walkthrough of een goede achievement guide heeft voor deze game. Heb gisteren binnen gekregen voor €5 + Lego Indiana Jones.
Google is your friend! Zouden sommigen hier tegen je zeggen ! Maar goed, ik ben niet zo flauw, dus voila! De beste site voor het halen van achievements overigens!!