't Is wel vet dat alles kapot kan, maar het gaat weer een beetje te makkelijk kapot (vooral met die sledgehammer beuk je zo door alle gebouwen heen).
ik vindt de demo wel leuk, alleen jammer dat er een tijdslimiet opzit.. wil lekker alles kapot maken eigenlijk :-/
Je moet binnen 10min bij die walker zijn, maar daarna kan je er toch zo lang over doen als je wil om bij die truck te komen? Al kan die walker wel kapot, en komen er oneindig mannetjes aan
Mwja maar als je goed keek die gebouwen zijn sowieso niet heel sterk gemaakt Ik vond de demo wel erg vet en de guns ook etc
Je bent tegenwoordig wel heel dom of ontwetend als je nog 70 euro voor een game dokt. http://www.gamehubs.com/XBOX360/red-faction-guerrilla.html Red Faction 34 euro.
Ik wist niet eens dat het zo goedkoop was, ik ging er vanuit dat het 70 was omdat bijna alle games dat zijn. heeft er iemand trouwens ervaring met die website?
Waar vind jij dan nog games voor €70? Ik weet wel dat je ze bij Bart Smit nog wel eens tegenkomt voor €65 maar voor de rest vind je ze toch wel voor €60 nieuw (Gamemania, Dixons etc) en bijvoorbeeld bij MediaMarkt voor €50/55.
Ik heb voor anderhalf jaar als geen games meer gekocht . dus ik ben niet zo up-to-date. Maar ik heb een vervelend dingetje gemerkt in de demo, als je met je hamer bijv een lantaren paal molt , en er valt een klein stuk van op je hoofd, ben je al 2/3de van je HP kwijt, en het is vrij moeilijk om je HP te zien.
net de demo even gespeeld , en moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben ! ik vind hem echt lekker besturen , het ziet er super tof uit ,en dat alles kapot kan ik is ook wel relaxt ! Vond dat stukje dat je op die wagen zat en al die wagens moest neerknallen echt tof gedaan ! Maar waar kan je wapens vinden in de demo ?
Heb net nog wat (ook Nederlandse) previews gelezen en de reacties zijn overwegend positief. Belangrijk punt vind ik dat de meeste mensen na een speelsessie van enkele uren aangeven dat de demo absoluut niet representatief is voor de game zelf, en dat in positieve zin. Indruk maakten vooral: - het moraal aspect (met side-missions de tegenstand in de regio verzwakken en medestrijders van het verzet verzamelen) - de variatie in de missies - de soepele gameplay - de engine die al de verwoesting mogelijk maakt op een ongekende manier Genoeg redenen voor mij om m alvast te pre-orderen bij onze vrienden van gamehubs !
Morgen komt de MP demo uit, hij zal bevatten: - 2 Maps - 9 Weapons - 5 Backpacks - 15 unlockable XP levels - Damage Control Playlist only \o/
ik heb vanmiddag die demo gedownload en nu weet ik zéker dat ik m wil hebben! tis egt gruwelijk vet! weet iemand waar die te pre-orderen is? ik zie al gamehubs staan, maar ik hou nie zo van dat internet gedoe.
Heh ga em straks/morgen bij GH toch kopen denk ik. Stukken goedkoper en heb al meerdere games daar gekocht en vele tientallen op internet, enorm veel geld mee bespaart. Demo begint op me te groeien en MP demo was ook niks mis mee.
ik ga m waarschijnlijk pre-orderen bij play.com. Das lekker europees en je krijgt nog 4 multiplayer co-op shitje maps erbij waarin je zoveel mogelijk schade moet toebrengen met maten. het is er nog onzeker van of ze oo als dlc komen, dus dan neem ik ze maar.
MP demo is ook erg vermakelijk ik weet dat het vloeken in de kerk is... maar persoonlijk vind ik dit leuker dan Halo, komt mede ook doordat ik het op mijn leeftijd stoerder vind om met stoppelbaard en vieze leren jas rond te springen dan in zo'n fel gekleurd metalen pakje in kaugomballenland ..