Gisterenavond de nieuwe DLC uitgespeeld (moet nu nog level 30 worden) en ik vond hem eigenlijk heel erg leuk en vele malen beter dan eigenlijk verwacht. De sfeer zit er goed in en het is onwijs tof om eens rond te kunnen zwemmen in schoon water.
Deze DLC is een stuk meer actie gerelateerd als je het mij vraagt. De Deadclaws, Enclaves en Ghouls bleven maar komen op een gegeven moment! Ik begon aan de DLC met een level 20 character en na het spelen van de story is deze level 25. Ik moet nog 5 levels, maar ik ben bang dat dit wel wat langer gaat duren, aangezien ik alle Quests al gedaan heb....
De nieuwe wapens zoals die nieuwe flamethrower zijn erg vet, maar het wapen wat echt overal bovenuit springt is dat Tesla ding! Wat handig is dat ding zeg! Eindelijk een goede gun tegen die Sentry Bots . Ik ben er zo'n 6 uur mee bezig geweest in totaal en dan heb ik het rustig aan gedaan. Ik ben geen vastlopers tegengekomen, maar wel 1 grafische bug. Als ik naar 3rd person view spring komen er soms gekke vierkante gekleurde blokken door het scherm. Hier heb ik tijdens de first person view geen last van.
Nu gaan we alle plaatsen op de kaart maar vinden en gaan we veel exploreren, in de hoop dat ik snel level 30 zal halen zonder dat het té saai gaat worden. Daarna is het tijd voor een lange Fallout pauze!
Laatst bewerkt: 6 mei 2009