Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Grote jongen, je kan al een beetje gamen!

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien word ik ooit zoals jij...:eek:

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is toch geen patswaardige score of wel; 26-6?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb eergisteren ook Burn 'em Out en ook nog Ring of Steel en Downfall gehaald. Het stuk op het einde is inderdaad een bitch bij Burn 'em Out. :mad: De andere 2 levels waren makkelijk te doen.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    De grootste bitch was nog wel Heart of Reich, toch vond ik CoD 4 moeilijker op veteran. En die heeft ook nog Mile High Club :emo:.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe, dullle je weet ik ben altijd jaloers op jou 8) binnenkort maar weer eens cod 5 oppakken, moet nog 2 prestiges voor de 10 :D

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    is wel een aardig potje maar niet patswaardig 8)
    mijn mooiste potje ooit was war, 1e ronde werdt het 40-0 voor mij en 2e ronde werdt het in totaal 58-1 :9 mijn killing streak is daardoor ook 40-0\o/

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iedereen loopt maar te zwatsen op de MP40 ... k'vind het maar een klote geweer. Schiet alle kanten op. Geef mij maar de STG-44 met Scope en klaar, dan heb je tenminste niet van die 10th Prestige mafkezen die lopen te zeuren.

Ownage hier : 43-2 :) Hoger niet gekomen, was een mooie mazzelpot.

Gisteren overigens wel die challenge gehaald dat je een heel potje moet blijven leven en dat je 5x geraakt moet worden maar moet blijven leven. Erg lastig, maar op grote mappen is het gewoon tentje neerzetten en klaar.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    JESUS RESIZE YOUR PICS plz.

En dat voor zo'n matige pats..

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jongens, kraak iemand niet af op z'n score. Ik maak erg vaak mee dat 10th Prestige gasten een grote bek hebben en dan halverwege de match ineens weggaan omdat ze door mij en maten geowned worden.

26-6 is een goede score. +20 op de K/D ratio :) Niks mis mee hoor. Je score ligt aan je tegenstanders en de manier waarop je speelt. Iedereen kan 50-0 o.i.d halen door een tent op te zetten en af en toe eens mensen te killen.

11. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    26-6 is voor mij een normale score...kweet niet welke gamtype je speelde?
    op sd is dat namelijk zeer goed...maar op war ben ik wel eens boven de 90 kills gekomen met mp40 steady aim + allerlei opgepakte wapens, daar kun je echt kills pakken

12. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Had op 120-16 op HQ Dome...

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha laatst stond ik ook iets van 60-10 op HQ dome en sluit de host de game :{ dan telt het toch niet voor je K/d ratio?

14. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, het gaat gewoon bij je K/D ratio. Alleen als jezelf disconnect word het niet opgeslagen. Maar wat maakt een K/D ratio nou uit :confused:.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet heel veel :) KDR bij DM is veel anders dan KDR bij S&D enz. Maar ook al vergelijk je het met andere met de zelfde gamemode, dan nog zegt het niet veel. Hoog kan zijn doordat je goed bent, maar kan ook zijn dat iemand gewoon een smerige camper is ;) enz. andersom laag kan zijn of iemand is echt slecht of hij speelt juist meer in teambelang en is berijd te sterven voor een andere. Het zijn maar enkele voorbeelden maar het geeft maar aan dat het niet al te veel zegt!

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja oke maar toch ik vond het wel veel kills enzo..
    ik ga genoeg dood voor me teammates met ctf :p zo'n geweldige mode is dat :D

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    26-6 stelt weinig voor in COD termen, maar het ligt er inderdaad maar aan hoe je speelt (in teambelang, bereid te sterven voor een ander zoals RVDV al zegt)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en natuurlijk welke gamemode, in TDM waar maar 750 punten te verdelen zijn is een score boven de 20 altijd goed

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    daarom KDR zegt niets, als anders zeggen over je dat je goed bent, dan ben je pas echt goed ;)

PS: KDR ratio hangt ook af je van je stijl, ik zal er altijd alles aan doen (in TDM) om iemand de dood in te jagen ook al weet ik 100% dat ik dan ook dood ga (granaat, tube). sommige mensen zullen dit weer niet doen voor hun KDR (hmmm toch puntje teambelang ;))

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je regelmatig voice berichtjes krijgt van schreeuwende amerikanen en engelsen of je een clan tryout wil doen bij ze ben je pas goed bezig :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina