Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb nu ook 1 achievement gehaald (ik doe het rustig aan, wil genieten van dit spel). Ik hoorde PLOK en de achievement kwam in beeld, maar niet opgeteld bij gamerscore. Irritant!;)

2. nl neo nl

nl neo nl High Executive

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf maar doodgaan... :mad:

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De problemen met de achievements zijn de schuld van Microsoft en niet van Bethesda. Maar ik heb gelezen dat ze ermee bezig zijn en dat de punten worden opgeteld als alles weer is opgelost. Dit gebeurt wel eens vaker met DLC achievements. Normaal moest je dan je account recoveren voordat je de achievements opnieuw kon halen maar blijkbaar is dat nu niet meer nodig. Ik heb ook gelezen dat er ook andere rare bugs in de DLC zitten. Maar daar weet ik niks van aangezien ik het spel net opnieuw ben begonnen en nog niet aan de DLC toe ben. Maar als het ernstige bugs zijn verwacht ik dat Bethesda het net als bij The Pitt snel oplost. ;)

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg em als goed is vndg binnen :D.. maar kan je alleen naar level 30 als je die laatste DLC koopt, of is er een update die voor level 30 zorgt?

5. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar eigenlijk is het zonde van je kogels dan..

Ik hoop niet dat je die beesten ook nog in the wasteland tegenkomt..

En is iemand eigenlijk al de `Violator´ tegengekomen? Wil graag weten wat het is..

Ik heb al wel een tri-beam laser rifle

En welk einde heb jij gekozen?

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  6. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de DLC kopen..

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond de nieuwe DLC uitgespeeld (moet nu nog level 30 worden) en ik vond hem eigenlijk heel erg leuk en vele malen beter dan eigenlijk verwacht. De sfeer zit er goed in en het is onwijs tof om eens rond te kunnen zwemmen in schoon water. :+

Deze DLC is een stuk meer actie gerelateerd als je het mij vraagt. De Deadclaws, Enclaves en Ghouls bleven maar komen op een gegeven moment! Ik begon aan de DLC met een level 20 character en na het spelen van de story is deze level 25. Ik moet nog 5 levels, maar ik ben bang dat dit wel wat langer gaat duren, aangezien ik alle Quests al gedaan heb....

De nieuwe wapens zoals die nieuwe flamethrower zijn erg vet, maar het wapen wat echt overal bovenuit springt is dat Tesla ding! Wat handig is dat ding zeg! Eindelijk een goede gun tegen die Sentry Bots :thumbs:. Ik ben er zo'n 6 uur mee bezig geweest in totaal en dan heb ik het rustig aan gedaan. Ik ben geen vastlopers tegengekomen, maar wel 1 grafische bug. Als ik naar 3rd person view spring komen er soms gekke vierkante gekleurde blokken door het scherm. Hier heb ik tijdens de first person view geen last van.

Nu gaan we alle plaatsen op de kaart maar vinden en gaan we veel exploreren, in de hoop dat ik snel level 30 zal halen zonder dat het té saai gaat worden. Daarna is het tijd voor een lange Fallout pauze!

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje aan de mensen die hem hebben uitgespeeld. Kan je dus gewoon verder of breidt deze quest er weer een nieuw einde aan (netzoals in de oorspronkelijke mainquest)

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je kan gewoon verder na de laatste quest van Broken Steel.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het wel vet dat deze nieuwe download ook effect heeft op het normale spel vóórdat je aan Broken Steel begint. Ik kwam namelijk die Hellbender (o.i.d.) tegen toen ik samen met Liberty Prime en Sentinel Lyons de Purifier ging heroveren. Wel gek verder alleen Artemis meeging... wat doen al die andere zakken? :eek:
    Tot nu toe vind ik download cool. Maar ben nu lvl. 16... omdat ik vast zat met mijn lvl. 20 personage. Erg jammer. Vraag me af ik het tegen die Deathclaws op kan nemen bij Old Olney. Hoewel... heb van één van de Scribes een bepaalde zender gekregen die Deathclaws zouden moeten verwarren. Ben benieuwd.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Waar ? Niet dat ik het echt nodig heb, knal die Deathclaws altijd neer en anders heb ik Fawkes nog. Weet 't al.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Let op dat dit ding alleen werkt op de Deathclaws met sensor op hun hoofd van de Enclave.... ;)

13. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die alleen de mainquest van de dlc hebben gedaan, er is ook nog een paar side quests in de purifier zelf.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, bij mij pakt hij die achievements ook niet. Nouja, zal wel snel gepatched worden. Lig er niet wakker van.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik, kan je ze tegen hun meester keren. ''In the end, all servents turn on their masters...'' zou Riddick brommen. :+ Niet dat hij wat te maken heeft met Fallout, maar herinner me die quote nog uit Assault on Dark Athena.

Idem.

EDIT:

Weet iemand het totaal aantal locaties in Fallout 3, inclusief de uitbreiding Broken Steel? Ik heb er nu 144 en wil weten wat ik nog mis... :eek:

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    *ah kut dubbel

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    161 geloof ik! Zo heb ik het er op staan, maar door fouten worden die van The Broken Steel nog niet meegerekend. Kale game zijn er inderdaad 161. ;):)

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Dan mis ik er nog 20. Onmogelijk. Ik let altijd goed op de radar of ik open driehoekjes zie staan, ongevonden locaties. Nog maar eens extra goed gaan doen dan. Heb jij toevallig een kaart van Fallout 3 met alle locaties?

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb gisteren gewoon die Explorer Perk maar eens genomen. Kan ik in alle rust XP verdienen met het aflopen van lokaties.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar google heeft net als met Oblivion wel ergens een waar alles op staat. Herinner jij of iemand anders nog toen ik in een van de oude Oblivion topic's die kaart van Cyrodiil poste? Zoiets moet er ook op google rondspoken. Hier staat alles wel op, dus: www.google.nl en tik eens Fallout 3 all locations map bij afbeeldingen in. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina