Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn de locaties met de Explorer Perk anders aangegeven dan wanneer je ze zelf gevonden hebt? Ik zou anders nieten weten hoe ik ze tussen al mijn wel al gevonden locaties moet spotten! Wel fijn dat ik door kan naar lvl. 30, kan ik Grim Reaper én Exploreren nemen.

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja, die hebben een ander icoon. Je kan er pas naar fast travelen als je de lokatie zelf gevonden hebt.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oke. Cool, dan moet het wel lukken! Bedankt. ;)

4. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    161 x KETJING!:b:

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    [img=http://img16.imageshack.us/img16/829/fallout3map1.jpg]

Dit is de officiele map, maar die moet dus ook bij elke versie van de game zitten. Check het doosje van de game, want net als bij Oblivion moet er gewoon een map bij zitten. Die van Fallout 3 moet alle te ontdekken locaties hebben weergegeven; die van Oblivion heeft dat niet. ;):)

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  6. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kwam net een Super Mutant Overlord tegen, duurde even voordat hij neer was. 2 granaten en 2 raketten en hij was nog niet neer :eek:

8. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat rijdend schip ding opgeblazen. Wel eerst alle alien ammo meegenomen
    En idd, ik hoop niet dat ik die Reavers in de Wasteland tegen kom, wat een klotedingen zijn dat zeg. Weet iemand trouwens of de Ghoul Mask werkt op hun???

Eens, ik vond hem héél erg tof. Tesla Cannon nog niet gebruikt, als ik hem vanavond speel pik ik die ff op.
    Toen Liberty Prime verwoest werd had ik ook echt zoiets van "OH SHIT, OH SHIT", hehe

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die eerste missie speelde zich bij mij in de nacht af, dus....

...zag heel die raket niet aankomen! :eek: Tot nu toe erg gaaf. Ben nu in Old Olney, ff op zoek naar het Medic Power Armor en dan verder gaan.

DLC bevalt mij goed!

Ik heb een promo. ;) Heb de review gedaan.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ben net aangekomen bij het stuk waar het Witte Huis ook staat. Zieke shit! Daar was ik nog nooit geweest. Wat een sfeer en wat ziet het er tof uit _O_

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Witte Huis? Witte Huis? Dat gat zul je bedoelen? 8) Brengt de nieuwe DLC je daar ook? Toen ik er was, was het zwaar vervuild. Weinig te beleven ook! :eek: Zo maar verder spelen dan. :9

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dat gat ja :+, DLC brengt je daar naar toe ja.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je hoe ik gisteren dat probleem op loste op dat platform: NUKEN die shit. Ging wel twee keer dood, maar daar staan zo ellendig veel sterke vijanden dat dit de enige optie is.

Ik had trouwens ook 1000 patronen voor mijn lincoln repeater en ik heb er tijdens die DLC 300 doorgejast. Niet best zoveel tegenstand!!! ;):'-(

14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar doen met mijn non degradable (operation achorage glitch) sniper rifle en 4k sniper kogels erdoorheen gaan en heb nog 3.5k over8)
    Maar fawkes moest weer eens de helft killen hoor...

oh is trouwens die winterized T-51B armor al gedegrade bij jullie, want bij mij is hij al 1 cap minder waard8)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik moest alles in mijn eentje doen. Fawkes en die baardhaar uit Megaton bleven gewoon in The Citadel plakken. Echt superkut! ;):mad:

16. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nog steeds terug naar Adams Air Force Base nadat je dat ding hebt opgeblazen. Je kan daar kisten vinden van de Brotherhood, en daar zitten nog meer Tesla Cannons in. En je bent toch niet de Alien Blaster vergeten he?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hmm, ik deed alles met de Fatman! Boem en die ellendelingen vlogen door de lucht. ;):)

18. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn winterized combat armor is al 2 caps minder waard, mijn t-51b blijft gelukkig:+ nog goed.. Ik heb helaas wel 2000 assault rifle rounds gebruikt bij deze DLC..

En de Tri Beam Laser werkt verrassend goed tegen die ghoul reavers vond ik.. als je tenminste je energy crap op 100 hebt..

19. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Haha juist!!

Kom je die krengen trouwens ook tegen in de wasteland? Anders moet ik misschien is ff zwaarder wapentuig uit de kast gaan halen.. Alles ligt maar te rotten in mijn huisje in Megaton..

Loop nu alleen rond met een non-degrading gauss rifle en daar win je de oorlog niet mee.. Wat is jouw standaard equipment?

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik hoop het niet; zeker niet in het geval van die reptiel achtige wezens en die ellendige Enclave met die vlammenwerpers. Ze werpen letterlijk vlammen, van kilometers afstand. Nee, hoop dus niet een verdwaalde enclave tegen te komen. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina