Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben al wel Hellfire troopers tegengekomen, maar daar maak ik in principe snel korte metten mee.. Ze kunnen me niks maken nadat ik de quest 'Those' had volbracht.. *)

Alleen die ghoul reavers zijn het grote probleem.. volgens mij is niemand er nog achter wat hun zwakke punten zijn..

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik mik altijd op het hoofd, maar inderdaad werkt dat voor geen meter. Die gloeiende Ghouls heb je wel zo dood. ;):)

3. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er echt nog wel achter hoe ik ze het beste af kan maken.. En heb jij de uitbreiding al uitgespeeld?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik mis overigens één ding in deze DLC.

Nadat je ontwaakt had ik fokking slingers en bier verwacht in het Citadel Lab. Maar neen, je wordt wakker, die oude baardaap helpt je up-to-date en verder merken weinig mensen iets van je wederopstanding! :eek:
    In Oblivion werd de Blades outpost tenminste tot partytent uitgeroepen. :cool:

5. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0

Ja je merkt sowieso weinig van je keuzes uit het originele spel.. Alle keuzes die ik maakte hebben volgens mij geen invloed gehad op the wasteland:mad:..

6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, alles is nog steeds in volle gang hé. BoS v. Enclave gaat gewoon door. Kan moeilijk even tussen alle gevechten door een feessie bouwen :9

@ Masterchief; Op het Bethesda Forum las ik dat je op hun handen moet mikken, dat maar even proberen dus.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar geen van de achievements die ik heb gehaald is fatsoenlijk geupdate. In ieder geval wel een vette DLC, maar iets een minder aantal vijanden had wel gemogen. ;):emo:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat de makers er van uit gaan dat je op lvl. 20 begint? Ik ben op lvl. 14 met de uitbreiding begonnen. 8) En de tering, Deathclaws op lvl. 16 verslaan (Normal) is toch wel lastig. :+ Gelukkig had ik Star Paladin Cross met me mee, haar meteen bewapend met een Minigun + berg ammo + helm. Hoef ik die rotkop van haar ook niet meer te zien.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Shit man, die laatste quest is echt de shit _O_

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    aanrader om hem te halen?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zeker, maar wacht even tot ze de problemen met de achievements hebben gerepareerd. ;):cool:

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bij mij werkt ie prima. :D

Vette uitbreiding, houdt me zeker weer een paar uurtjes zoet. En dan maar weer wachter op de volgende expansion. :)

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Wacht maar tot je achievements behaalt... Hoop dat ze dat snel fixen, weerhoudt me ervan om level 30 te bereiken.

14. Masterchiief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel aanklikt dan staat er bij mij gewoon 60/64.. alleen is de gamerscore niet geupdate en ook niet op xbox.nl

Dus het is denk ik slechts een kwestie van de informatie (lees: achievements) goed doorgeven.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wacht het eerst wel af, was te kwaad gisteren. ;):)

16. nl neo nl

nl neo nl High Executive

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik die grote schorpioenen het snelst dood. Wat een irritante dingen zijn dat zeg...

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan het best op de angel richten. Welk leven ben je overigens? Als je personage een laag level is dus nog niet zo heel sterk, kan het zijn dat deze beesten te hoog gegrepen voor je zijn. ;)

18. nl neo nl

nl neo nl High Executive

Leuk Bevonden:
    0
    Level 18. En ik denk dat ik niet helemaal goed gerankt heb want ik ga echt te vaak dood

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Op level 18 zou je het toch wel goed moeten kunnen onthouden. Zorg je wel dat je genoeg Stimpaks bij hebt? Of andere voedsel waarmee je jezelf kan genezen? Wil je overleven moet je zorgen dat je tenminte één wapen skill (Small Guns, Big Guns, Engergy Weapons) hoog hebt en ze ook repareert. Combineer dat met een goede voorraad medicatie en je moet het echt wel uithouden, zeker op lvl. 18! :eek:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Stimpaks; had er een heleboel en nu nog steeds wel, maar wel minstens 100 er door gejast. ;)8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina