Sorry niks gezien. Heb wel interesse in de memorycard. Zie verder niks anders... Sorry geen interesse.
saints row 2 voor fable 2? en/of forza 2 voor 1 van de onderstaande: - the orange box - splintercell double agent - mirror's edge - pes 6 - facry instincts - rainbowsix vegas
Cal of Duty: World at War ruilen tegen Brothers in Arms: Hell's Highway? (Of misschien iets anders uit mijn topic)
SR2 heb ik al gehad. Ik ben met een deal bezig voor The Orange Box maar die is nog niet rond. Ik laat je even weten als die wel of niet door gaat. Ben even wat reviews aan het lezen aangezien ik nog niet zeker ben. Word sowieso RA3 aangezien CoD5 waarschijnlijk geruild is. CoD5 is zo goed als weg.
Jammer dat je de moeite niet meer neemt om te reageren op diverse pm's of op deze reactie... Bij deze trek ik mijn deal weer in:{..... Ik hoop dat je dit niet doet bij al je andere deals......Erg jammer
Zoals ik al gezegt heb moest ik er even over nadenken. Als je dan 2x per dag vraagt of ik het al weet...ik begrijp dat je ongeduldig bent, maar ik had dus liever CoD5 weg gedaan voor die games. Over RA3 ben ik nog niet uit.