Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zomer 2009 komt ie. Waasrchijnlijk herfst.


    [​IMG]

    What is Divinity II?

    Divinity II – Ego Draconis is a ground breaking, story-based action role playing game that combines a truly stunning, free roaming world just waiting to be explored, with exhilarating aerial and ground based combat.


    Why Ego Draconis?

    Ego Draconis refers to the alternative form you have when shape-shifting: the ability to shift from human to Dragon and back again!


    When will the game be released?

    Late summer 2009.


    What formats will it be on?

    Divinity II will be released on both PC and Xbox 360.


    Why do you refer to ‘multifaceted’ quests?

    Divinity II features a unique quest system that boasts multiple ways to solve the missions you are sent on. The moral choices you make drive your own story forward, and you can see the consequences of your actions. The material gains from each quest will depend on the choices you make – sometimes playing nice isn’t always the most profitable solution!


    How many hours will it take to complete Divinity II?

    This depends on how thoroughly you play the game of course, but we estimate the game will take between 40 and 60 hours to complete.


    How does the shape-shifting work?

    Once the player has truly unlocked the power of the Dragon, he or she can take the Dragon form at will in areas that suit this mighty avatar, such as of course the outdoors, but also large caves.


    Can I reach locations as a Dragon that I cannot as a human?

    Yes, there are many interesting places that you can only reach by air, and flying allows you to explore the world from a much better vantage point and at a higher speed than on foot. But being such a big visible target does have its own innate disadvantages…


    What can a human do that a Dragon can’t?

    Explore dungeons for a start! Your dragon form is way too massive to fit down those deep and dark catacombs, so it’s up to you and your trusty two feet to take on the denizens of the dark, and loot their hidden treasure!


    How does Divinity II relate to the previous games? Do you need to have played them?

    Divinity II follows the storyline from the original games, and there are some cool little nods to the classic games for fans, but you do not need to have played any Divinity games in order to enjoy Ego Draconis!


    Is the world seamless, or am I limited to a set route?

    The Divinity II world is seamless, although at times you are restricted within a certain area due to story requirements, but most of the time you are free to explore.


    Can I upgrade my character as well as my Dragon?

    Yes, both your human and your Dragon form will simultaneously gain levels and abilities through experience points.


    What special tactics should I use when fighting dragons?

    Every player will form their own dragon combat tactics and we will discuss these in more detail soon!


    How does Dragon combat work?

    More details soon, but for now, imagine that you will be controlling an awe-inspiring flying creature that can unleash fiery wrath upon its enemies. You will need to deal with both static and aerial targets from all directions…


    What skills can I customize my Dragon with?

    Your Dragon form gains levels like your human character does, and as such will gain attribute points, but skills have to be learnt in a very different way!


    Are there different skills sets for Dragons?

    Yes, choosing different skills allow you to take different approaches to dragon combat. It’s all up to the player to take the road that suits him or her best.


    What are Flying Fortresses?

    Flying Fortresses are the massive siege tools used by the Black Ring armies commanded by Damian. They consist of floating islands on which ballistae and lightning towers have been built, and where nest towers bring forth endless hordes of undead drakes and vicious Demons. Hovering monstrosities, it takes but one of these Fortresses to annihilate and entire city.


    How do Flying Fortresses affect the gameplay?

    They are the ultimate test for your Dragon to pass and as such the ultimate playground for aerial combat. You’ll have to dodge, fire and destroy as you figure out the Fortresses’ weak points and combine your human and Dragon form to take out their structures and ultimately vanquish the commanders that control them.


    [​IMG]


    edit: Startpost btw ook aangepast. Voor diegene die het interesseert. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    ^heel mooi Dullle!^
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Sick!!! kan niet wachten nu ik dat zo lees!!!
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Laat alle game developers voor deze game tesamen komen,en bundel jullie krachten om eens een echte killer game te maken haha.Zouden ze toch eens moeten doen,game studio's die met elkaar samen werken aan een toptitel!

    Maar even zonder gekheid,nu denk ik niet dat hardware er met de komende nieuwe X box zoveel vooruit gaat.oke het word verfijnder,maar ik denk niet echt dat er een 'Next gen' evolutie zal plaatsvinden.Draken blijven eenmaal lastig met programmeren,en ik vind het al knap als zo'n draak eens even niet zo robotachtig loopt en op natuurlijke wijze zijn vleugels beweegt in plaats van een wapperende animatie van maar 2 frames lol.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat ziet er zeer fraai uit,en ik kijk echt uit naar dit spel!Maar wat las ik nu,je kan zelf in een draak veranderen?Dacht eerst dat je een soort rijder was,of kan dat beiden?En die personages,neem aan dat je daaruit kan kiezen.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe het met de personages zit weet ik zo even niet.

    Maar check voor je drakenvraag deze trailer:
    [GT]39184[/GT]

    Je verandert er dus in, of je ze kan berijden weet ik niet. Denk het eigenlijk niet.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt Dulle,wat ik al gelijk minder vind is dat je een Dragonslayer bent.Meestal worden Draken in films en games als kwaad afgebeeld,persoonlijk vind ik dat wel weer minder.

    Over dat veranderen vind ik zo wel iets hebben,maar al gauw heb je met dat soort elementen dat het te snel een gimmick kan worden en hoop ik dat het ook echt goed word uitgewerkt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Na het zien van die trailer weet ik het nog niet met dit spel... vliegen ziet er niet boeiend uit, is het ook zelden in spellen als deze. Daarnaast is het vechten nu nog wat 'nep'. Er lijkt geen actie/reactie gevecht bezig te zijn, slechts het constant door elkaar hen uitdelen van klappen tussen de twee partijen. Even afwachten.
    Overigens vind ik een titel als 'Ego Draconis' en die van 'Dragon Age' wel erg dicht bij elkaar liggen. :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die trailer is alweer van afgelopen augustus, en sindsdien is de game uitgesteld geworden. Dus ik hoop dat het er uiteindelijk allemaal iets beter uitkomt te zien.
    Iets minder 'nep' zoals jij het noemt. ;) (al moet ik zeggen dat ik het vechten in Oblivion nou ook niet echt spannend vond).

    Ik vind het er btw niet slecht uitzien, maar het kan gewoon nog wat beter. Maar ik heb er wel vertrouwen in. :)

    'Ego Draconis' vs 'Dragon Age' vind ik btw wel meevallen. :+ Vooral als je de volledige titels neemt
    Dragon Age: Origins
    Dinvintity II :Ego Draconis.

    Zie je? Valt wel mee. :p
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En dat is ook waarom ik het best jammer vind dat The Witcher niet doorgaat,toen ik die combat zo in het clipje zag in dat topic stond ik echt even verbaasd te kijken hoe tof dat uitzag.Ben benieuwd hoe Dragon age het ervan gaat bakken,en over die benamingen zullen we het maar op houden dat draken erg in trek zijn.;):cool::b:
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zoek de verschillen. :+ Anyway. Goed dat het filmpje uit augustus stamt en de game nog op zich laat wachten dus!
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    en Ego staat voor ik, dus 'ik draak'
    terwijl Dragon Age staat voor een tijdperk waarin draken leefden.
    mr het lijkt idd wel alsof het 1 een verspreking is van het andere
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    My point exactly. En dat is niet cool. ;)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is de hoofdrolspeler niet zelf een draak? In AD&D konden zilveren (goede draken) tijdelijk morphen in mensen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja duh, ik ben niet helemaal een idioot. 8)
    Ik weet dat de betekenissen op elkaar lijken, maar als men in de winkel kijkt naar de titels kijkt (spelling enzo NIET de betekenis) zal iedereen het met me eens zijn; de verschillen vallen best mee.

    Ik ga zelf iig nooit titels vertalen in een winkel.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Haha,wat ik automatisch altijd doe is ze verkeerd vertalen wat gewoon spontaan komt.

    Dragon age - Draken leeftijd
    Gears of war - versnellingen van de oorlog lol

    En nog meer van dat soort,trouwens van de comic Iron and the maiden is nu ook iets gaande,dat de band Iron Maiden daar niet blij mee is dat die comic zo heet en hebben ze zelfs al op aangespannen.Nu ben ik een grote fan van ze,maar dat vind ik nu ook een beetje overdreven en vind ik het juist wel hilarisch.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het altijd irritant als ik de stemmen herken.
    Al zal dat wel meevallen als dit de bekendste zijn..
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Juist... :+
    Kan iemand me even vertellen wat er nou allemaal in zit? Mijn Duits is nog slechter dan...slecht.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    :+8)

     

Deel Deze Pagina