[Xbox 360] Vette Xbox 360 games!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door AzriaX, 22 apr 2009.

1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel voor skate?

2. xboxertje

xboxertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat dit je eerste post is en dit een beetje neigt naar reclame ;)

4. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    maar azriax, komt er nog antwoord?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En over het boekje van Banjo Kazooie wat ik niet ontvangen heb.

6. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel voor Pes?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Boekje niet ontvangen. Zegt nu dat er geen boekje bij zat toen hij de game had gekocht. Vertelde ook dat meerdere games die hij gekocth had zonder boekje kwamen....

Zorg dus dat je vraagt of het spel compleet is.

Tevens moet je met minimaal 1 week rekening houden voordat je het spel hebt. Dat iedereen ineens op dezelfde dag de game krijg terwijl er misschien wel een week tussen heeft gezeten is natuurlijk bullshit. Ik heb TNT gebeld en zei zeggen dat het onmogelijk is dat pakketjes er 2 weken over doen. Zeker niet als het er om 5 gaat. Ze zeiden dat de koninginnendag er 1 a 2 dagen bij zou kunnen doen en niet 2 weken.

Het feit dat iedereen de games ineens op dinsdag ontvangt komt natuurlijk omdat hij ze maandag allemaal op de post heeft gedaan en constant heeft gelogen...

8. AzriaX

AzriaX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed uitgedachte theorie! Ziet er prima uit. Zou ook zomaar even kunnen kloppen aangezien ik er erg veel baat bij heb de games twee weken later op de post te doen dan afgesproken. Waarom weet ik zo gauw even niet maar jij hebt ook daar vast een goed doordachte theorie over. Ook het feit dat er geen boekje bij zat is natuurlijk omdat ik dat express achtergehouden heb. Ik heb vind het namelijk zowel leuk als nuttig boekjes te houden waarvan ik de spellen niet meer heb.

Je hebt gelijk dat ik had moeten zeggen dat het boekje er niet bij zat, heb er alleen niet bij stilgestaan aangezien ik het boekje zoals ik je al over MSN meldde nooit gehad heb, net zoals bij de games Beautifull Katamari en Dead Space overigens. Dat dat volgens jou niet mogelijk is, vind ik prima, het is echter niet anders. Dat je dan ondanks dat ik je op MSN vriendelijk te woord heb gestaan mij hier nog even probeert zwart te maken is jouw goed recht natuurlijk. De meerwaarde ontgaat me echter. Aangezien ik onvolledige informatie heb gegeven zou ik het redelijk vinden om een deel van je bedrag terug te geven, of de game terug te nemen. Maar aangezien ik een leugenaar ben, neem ik aan dat je daar vanaf ziet.

Dat je de TNT belt om te vragen naar hun eigen service is sowieso waterdicht. Ik ben meerdere malen pakketjes die naar mij verstuurd waren kwijt geraakt en toen was dat volgens hun ook onmogelijk dus dat neem ik met een flinke korrel zout. Er kan altijd iets mis gaan. Vragen aan TNT of de service goed is, is vragen aan de eigenaar van McDonald's of hij er zelf zou eten. Natuurlijk doet hij dat.

Afijn het wordt een welles, nietes verhaal. Ben blij dat alle anderen wel enig relativeringsvermogen bezitten, ik heb jullie immers het gehele traject op de hoogte gehouden van de status en dat kunnen heel veel mensen me hier al niet nazeggen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedere game die je in de winkel koopt heeft een boekje. Dat is een feit...verder heb je me prima te woord gestaan op MSN, echter toen ik je vertelde dat er altijd een boekje bij hoort te zitten ben je ineens offline zonder iets te zeggen. Deel van het bedrag heb ik niks aan. Game ruilen met iemand anders wordt bijna onmogelijk...

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Brothers in arms Hells highway voor 17.50 inclusief??

Deel Deze Pagina