Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Tellen dikke schotse ook mee?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tuurlijk, als ze maar klinken alsof ze 13 zijn en zeggen dat ze 1 van de beste COD clans ter wereld zijn :D
     
  3. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    En je vergeet dat ze topsponsers hebben met eigen website...
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bleh, ik speel voor de lol. Zodra je een clan in stapt word alles zo routinematig. Zo'n 14 jarige puber die dan naar je schreeuwt dat je op "Spot A" moet staan in de map en moet campen. Please, gaat nergens over :p

    Maargoed, binnenkort kunnen we previews van Map-Pack 2 verwachten. Ben HEEEEEEL erg benieuwd. Vooral naar dat Wunderwaffe DG-2 :) Ik hoop dat het een Machine geweer versie is van de "Zombie/Ray-Gun"
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    dat is niet waar wij hebben een clan van 10 man allemaal even grote geestelijke afwijking. Gewoon gezellig, een soms serieus. Denk dat je niet in een proclan moet komen. Een friendclan is echt wel gaaf, als je een beetje leuke clanmembers hebt!! :)
     
  6. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de definitie van een proclan. Ik zit nu in een team met zeer goede members. Die allemaal op het hogere niveau in Nederland zitten. Maar toch blijft het leuk, omdat je naast willen winnen ook het plezier behoud. Er zijn maar weinig echte Xbox 360 'proclans', de meeste teams die de beste zijn op een bepaalde game worden vaak door PC clans gesponserd.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Proclans bedoel ik niet mee skill level. Maar meer de clans die beetje te serieus spelen. 5 vaste avonden in de week enzo. Waar veel spelen en winnen belangrijker is dan lol maken.

    En bij dat soort clans kan het snel gedaan zijn met het plezier. Te serieus, mensen gaan tegen elkaar bitchen, mensen gaan weg naar andere clans (voelen zich te goed) enz.

    Dus nogmaals skilllevel != proclan ;)

    PS: zit je met je clan op clanbase? anders kunnen we wel een keer met onze clans tegen elkaar doen! :) lijkt me leuk!
     
  8. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen alleen op Gamebattles.

    En vaste avonden heeft geen enkele topclan, vaak die minder serieuze clans die lasten gameavonden in. Bij clans waar het vooral draait om winnen is het vaak dat ze verwachten dat je elke dag wel een keer online komt. Maar als je 2 dagen niet speelt, ach dat maakt ze niet veel uit.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het veel leuker om lekker te kloten en af en toe is serieus te zijn. 99.99% van de keren is mijn score gewoon dik positief en dan speel ik gewoon TDM :) Dat wachten op een respawn is zo stront irritant.

    En wat RVDV zegt, ik vind dat je voornamelijk LOL moet hebben in het spel en niet alles zo serieus moet nemen. Een aantal jaren geleden toen Soldier of Fortune 2 nog gespeeld werd stond ik een lange tijd Nummer 1 op de Deathmatch lijst. Na een paar maanden een clan te hebben gehad en gerunned besloten om gewoon verder te gaan voor de LOL van het spel. Tactisch spelen en mensen recruiten en noem het maar op was gewoon niet mijn ding, dat haalt de lol uit de game.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    dat bedoel ik gamebattles :p foutje wat is je clan naam dan stuur ik een request!
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel vaak Hardcore Search & Destroy als ik speel. Vroeger speelde ik vooral Core. Toen snapte ik het nut niet van HC. Ik had toen altijd zoiets van: Ja, wel sneller kills maar je gaat ook sneller dood. 8)

    En nu begin ik ook met Capture The Flag, Sabotage, Hardcore Free for All en HC War kan ook erg vermakelijk zijn. :) (Speelde ik ook erg vaak in Call of Duty 3 :+ )
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je van Core naar Hardcore overstapt is dat lastig. Andersom trouwens ook :+ Betrap me er meerdere malen op dat ik nu zoiets heb van : "Kut, die schiet eerder, ben dood ... Oh nee! LUL! Het is Core!" :+
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. :p Ik kon dus totaal niet wennen aan dat ik bijvoorbeeld de HUD en mini map niet zag allemaal. Maar dat is na een week of 2 allemaal goedgekomen en nu word ik zelfs geïrriteerd als ik het wél zie. :+

    Maar het gekke is dat als ik HC S&D speel en daarna Core TDM dat ik dan geen problemen heb. :)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het nog steeds grappig dat ik in de Lobby voor een game 4 van die 10 Prestige gasten horen zeuren over de MP40, blijkt achteraf dat ze alle 4 MP40 + Juggernaut + Extended Clip e.d gebruiken...
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zo eindelijk deel 4 !!
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is een wapen met Supressor eigenlijk sterker? Want ik merk bijv. als ik een MP40 met Supressor heb, dat ik meer kills maak dan met Aperture Sight. En dan eigenlijk ook wel met de STG-44 en Thompson.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Supressor laat jou puntje niet zien op de map ;)

    Als ik beschoten word kijk in naar de Damage Indicator of de map tijdens een UAV :)
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is gewoon zo dat ik merk dat als ik schiet in close assault mét de Supressor, ik het idee krijg dat mijn wapen wat sterker is geworden, ookal is dat natuurlijk niet zo.

    Ben ik hier echt de enige die dat gevoel heeft? :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn, wat veel campers zeg. :mad:
    Bijna iedere death van mij kwam uit een donker hoekje.

    Toch 1 keer 2e weten te worden. :+ Toevallig op Makin, de map die ook al in de beta zat.
    Met een killstreak van wel 4!
     
  20. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt idd goed, maar mijn ervaring is iid ook dat het de meeste gaat om winnen winnen en nog eens winnen. Gezelligheid komt op de 2e plek. Maar als je een paar maten hebt die ook een x-doos hebben is dat wel kicke ja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina