Eerste wedstrijd: Olympique Lyon-Real Madrid : 2-0 9 min. Benzema 1-0 45 min. wissel Delgado (uit) Keita (in) 75 min. Benzema 2-0 Ik had een paar grote kansen, maar psvbart wist twee keer te scoren. Tweede wedstrijd: Real Madrid-Olympique Lyon : 3-1 2 min. Higuaín 1-0 41 min. Raul 2-0 53 min. Higuaín 3-0 74 min. Benzema 3-1 Deze wedstrijd ging veel lekkerder en ik kwam na 2 minuten al op voorsprong. Vanaf de flank legde ik de bal voor door een hoge voorzet, de bal stuiterde eerst en daarna maakte Higuaín een snoekduik en kopde de bal het doel in. (Kreeg er zelfs nog een achievement voor!!!)
Olympique Lyon - Real Madrid: 2-0 9' 75' Benzema Real Madrid - Olympique Lyon: 3-1 2' 53' Higuain 41' Raul 74' Benzema De tweede wedstrijd ging het verdedigend helemaal mis! Maar hij had wel verdiend gewonnen
Arsenal - PSV Eindhoven 3-1 Ik vindt het een onterechte wedstrijd, Arsenal kreeg maar 2 kansen en scoorde 3 keer. Zelf toch met een minder team toch betere kansen kunnen creëren ondanks dat PSV online altijd heel traag is met de aanname etc. Thuis misschien kans om te winnen.
zo is het in de voetballerij:{ heb ik ook vaak zat gehad. Kijk maar eens vanavond naar Barcelona tegen Chelsea, Chelsea was ook de betere maar Barcelona ging door.
2 kansen en 3 goals, dat kan niet he. Ik speelde wel een goeie wedstrijd hoor, we zullen het bij de return zien. ars psv 3-1 adebayor lazovic adebayor v persie Overigens speelde ik net tegen Valencia, sta tot de 70'ste? minuut 1-0 voor, en dan scoort hij in de 75'ste minuut geloof ik de 1-1 blijft het beeld hangen. Wat nu? Overnieuw spelen of blijft het 1-1? Kan me wel er in zien voor hem dat hij gelijkspel wilt aangezien ik de grotere kansen had.
Stand update: 07-05-2009 0:25 Uitslagen: Atletico Madrid - Aston Villa 6-2 Aston Villa - Atletico Madrid 0 - 10 Olympique Lyon - Manchester United 0-0 Manchester United - Real Madrid 3-0 Real Madrid - Manchester United 0-1 Olympique Lyon - Real Madrid 2-0 Real Madrid - Olympique Lyon 3-1 Manchester United - Olympique Lyon 0-2 Valencia - Juventus 1 - 4 Juventus - Valencia 0 - 0 Arsenal - Juventus 4 - 1 Juventus - Arsenal 0 - 1 Arsenal - PSV Eindhoven 3-1 PSV Eindhoven - Valencia 0-0
Omdat ik degene was die achterstond keek ik steeds op de klok, er waren nog maar 8 minuten te spelen, ik scoorde volgens mij in de 82'ste minuut. Naja, misschien heb ik het fout, maar het was volgens mij maar net voor het einde van de wedstrijd, in de 82ste minuut dus. Mij maakt het niks uit wat er gebeurt. Ik heb wel een kleine opmerking over de 1-1 tegen ErikBOX. We konden niet "normaal" tegen elkaar dus moest het via online samenspel. Ik heb het gevoel dat het wel een stuk anders speelt dan een normale 1 vs. 1. Het leek alsof mijn spitsen totaal geen snelheid hadden. Maar ik kan mij ook vergissen. Niks tegen jou hoor ErikBOX, maar ik ergerde mij gewoon aan mijn eigen spelers doordat ze zo veel trager "leken"(?).
Had ik gister ook opvallend veel last van, zels rustig rondpassen in de verdediging was al heel irritant. Volgende keer idd maar w8en op een moment dat de normale methode wel werkt.
same here met paters, het lijkt allemaal toch net wat anders. En zo'n irritante balk in je scherm en rode circels om je spelers heen :{
En als je op B drukt, dan komt er automatisch een medespeler je te hulp schieten. Allemaal heel leuk en aardig, maar dan kan die aanvaller mooi uit zijn rug weglopen en dan incasseer ik weer een tegentreffer... erg vervelend
Oh kijk dat wist ik al niet Ik ga in ieder geval niet meer zo spelen denk ik, want het was niet echt fijn :{
Liverpool FC 2-1 FC Barcelona 7' Kuyt 16' Messi 27' Torres FC Barcelona 2-3 Liverpool FC 8' Torres 21' Torres 55' Eto'o 58' Xavi 61' Kuyt Leuke potjes, 1ste potje chelsea tactiek gespeeld. Jij meer balbezit ik de beste kansen, vooral in laatste 10 minuten. 2de potje gespeeld zoals ik normaal speel, leuker potje daarom. Torres nog 2x op de lat anders was het eerder beslist geweest, nu was het nog billenknijpen met die kans van Messi.