Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb GoW 2 al sinds de release liggen, maar eigenlijk nooit online gespeeld. Vandaag voor de eerste keer en ik heb een aantal vragen. Kun je nergens zien hoeveel xp je nog moet voor het volgende level? En ik speelde een potje warzone en ik had rond de 1300 xp. Ik speelde het potje gewoon uit en er ging 1000 xp vanaf? Is dit een vage bug of waar ligt dit aan?

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had mijn vriend laatst 3 keer achter elkaar. Dikke bug volgens ons. 8)

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Weer -2000 xp :emo:. Zo blijf ik voor altijd level 1 8).

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat kan. Maar waar weet ik niet.

Maar elke keer als er een game gestart word en je hebt connection lost gaat er dan ook xp vanaf? Of als je connection lost hebt als je al in de game zit.

Zijn er btw meer mensen die met lag alles op het scherm zien in rare kleuren?

Is er ook al wat bekend over een niewe update?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nieuwe chapter wil ik wel. Maps kunnen me gestolen worden, multiplayer is toch 3 keer kut.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Deze mappack 20 EUR? We wish, hij gaat op z'n minst 30 EUR kosten. Want zoals er al wordt gezegd: Het wordt geen DLC, maar een game wat je in de winkel moet kopen.

Daarnaast zijn er in totaal 14 maps. (3 Combustible, 4 Snowblind & 7 nieuwe). En je krijgt nog de nodige goodies bij de aanschaf.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als je hem gewoon download kost ie 1600 Microsoft points.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het staat toch echt in de press release dat ie €19.99 wordt. ;)

“Gears of War 2,” the entertainment blockbuster of 2008, has surpassed 5 million copies sold worldwide, and the overall “Gears of War” franchise unit sales have eclipsed the 11 million unit mark. The momentum doesn’t stop there – to commemorate these milestones, Microsoft Game Studios and Epic Games will unleash the “Gears of War 2: All Fronts Collection,” a value-packed compilation that combines all previous “Gears of War 2” Game Add-ons with brand new multiplayer and campaign content. Available only at retail, the new collection invades store shelves worldwide on July 28 for $19.99/£14.99/€19.99.

Dat is dus even duur als de download zonder Snowblind, Flashback en Combustible. :eek:
    Already enjoying the previously released “Gears of War 2” collection of map packs? Available day-and-date with “Gears of War 2: All Fronts Collection” via download from Xbox LIVE Marketplace, the “Dark Corners” Game Add-on will be available separately for 1,600 MS Points.​

Included in the “Gears of War 2: All Fronts Collection” is the “Gears of War 2: Dark Corners” Game Add-on, which features seven new multiplayer maps and a deleted campaign chapter titled “Road to Ruin.” In “Road to Ruin,” Marcus and Dom return to the Locust Hollow in a scene that can be played two ways, guns blazing or in all-new stealth mode.​

Pff, stealth is voor pussies. :+

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een naaistreek!!:mad:

Heb ik eerst geld zitten uitgeven voor die Snowblind krijgen die andere mensen de maps al in dat pack...

Oplichters!!

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Daar dacht ik ook even aan. Wat nou als je die andere maps netjes gekocht hebt?
    Want die 1600 punten toen, had ik dan beter kunnen besparen, om nou in 1x de volledige update te kopen. Nou ben ik straks als het tegen zit 2x 1600 punten kwijt en dat doe ik dus echt niet. 800 punten is nog bespreekbaar.

11. TNR38

TNR38 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

screennnnnnsss

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe werkt dit eigenlijk. Ik heb dan een disc met Gears 2 en een disc met de DLC. Moet ik de disc met DLC installeren? Dan zou ik toch de disc door kunnen geven?

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht dat je er ook een code bij krijgt, zodat je disc met 1 account kan gebruiken?

14. the_martini

the_martini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen / ff kijken hoeveel mensen er online zijn op Gears of War 2?
    Want heb wel zin om te spelen, alleen bij mij staat er dat er 0 mensen online zijn. -_-'

Grtz, the_martini

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ga daar maar niet vanuit. Ik geloof dat er zeker tienduizenden mensen Gears online spelen per dag.

16. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging ik ook al vanuit..
    Maar wat doe ik dan fout? :{
    Ik wil ook spelen!! :9

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is op Halo en Call Of Duty de meest gespeelde online shooter op de xbox. Halo en GOW gaan gelijk op, COD wordt iets meer gespeeld.

Trouwens vet dat er een nieuw deel campaign bij komt. Maar wat is die steelth mode fzo?

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat je in de lobby zit & wacht op spelers. Je moet daar gewoon start drukken, dan gaat ie automatisch op zoek naar spelers. Na een paar minuten speel je een match. Je vindt altijd wel wat, alleen het kan wat lang duren.

19. the_martini

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het enige wat ik kan doen is op B drukken (terug).
    De rest is allemaal "grijs" / "inactief"..

Ik weet niet of iemand ff kan kijken op GOW2 maar ik heb daar nu een game aangemaakt.
    Naam: Martini8boy
    Horde.

Maar als ik kijk wie er online is, krijg ik dit:
    0 playing gears of war 2
    0 friend(s) online

Grijs / inactief:
    A Join game
    X invite
    Start invite all
    Y gamer card

Actief:
    B terug.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het nou een code of Dvd? Want ik vraag me af als het een Dvd is hoe wil je dan GoW 2 spelen? Ben ook blij met die premium theme en poster :D

Deel Deze Pagina