Gisteren ook nog weer even met Gouken wat G3 games gespeeld. Win hier en daar wel wat toernooitjes, maar verlies ook op stomme wijze van overduidelijke noobs.
moet dus nog even flink blijven oefenen om instinctief te kunnen reageren met hem. Maar winst of verlies, ik vind het wel een gruwelijke character.
Zijn corner combo's en de irritante guessing games die je met zijn fireballs kunt spelen zijn heerlijk.
En backthrow -> ultra moet voor iedere tegenstander wel irritant zijn als je hem om de oren krijgt.
Moet alleen echt eens gaan beginnen om de focus attacks ook gewoon tijdens het spelen af en toe in te zetten, die vergeet ik echt altijd. Cancelen tijdens een combo lukt tegenwoordig al wel vrij goed, hoewel ik tijdens online matches niet vaak drie of meer EX balkjes heb om er gebruik van te maken. (drie, aangezien ik dan start met een EX palm -> cancel dash -> ultra)
Heb er door die championship edition trouwens wel één mega-ergernis bijgekregen. Het is groen, het stinkt en heet BLANKA.
Wat heb ik de schurft aan dat beest zeg, kan echt niets tegen hem beginnen. noobs pak ik met veel moeite, maar iemand die maar half weet wat ie doet sloopt (mijn) Gouken echt hard. Als die aap nou eens rechtop ging lopen, dan kon ik hem misschien nog eens raken af en toe.
Laatst bewerkt: 8 mei 2009