FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dus jij werkt bij EA

    :+

    Ik kan niet wachten tot volgende week.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kom jij dan aan het telefoon nummer van EA (Fifa)? Want ik denk niet dat hij daar werkt. Maar als het volgende week is zou het wel leuk zijn.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    o dat zag ik op het doosje als je ff googled op DVD cover fifa 2010 zie je rechts onder het internationale nummer van EA staan,

    als je dat nummer belt moet je optie 4 kiezen
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    omg.....
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal ik proberen!
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik hoop trouwens ook dat je een iets gebruikersvriendelijkere team-select screen hebt, ipv dat je teveel opties langs moet scrollen.

    Gewoon 1 screen waarin alle logootjes staan qua landen of international, en dan gewoon per land in 1x alle logootjes van de teams, zodat je er in een keer naar toe kunt gaan.

    Verder zou een trainings-mode wel fijn zijn, waarin je kunt oefenen met je hele team op voorzetten etc. Zoals in PES.
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad!
    Over simpele snelle menu's gesproken: Graag zie ik ook dat je niet al te veel moeite moet doen om uiteindelijk bij het menu te komen waarin je een wisselspeler kunt vervangen voor een moegestreden/slechtspelende basisspeler tijdens de wedstrijd. Dit duurt naar mijn idee veel te lang!
    Gewoon 1 keer op start drukken en dan substitutes ofzo.
     
  8. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    @hansspijker Ja ik heb al heel veel matches gespeelt online, zo een 700 in totaal denk ik.
    Ik gebruik sindskort ook trucjes bij de keeper maar heb er maar 1 werkt prima ( aka ga ik proberen...)
    Hier de uitleg probeer maar in de arena, want niks is vernederender dan iemands keeper uitspelen,...:
    loop loodrecht op goal af. zodra de keeper beweegt doe je:
    trucjesknop + van boven naar beneden via de kant die je niet op wil gaan tijdens dit ga je
    met je linkerstick 90 graden naar de kant waar je wel naar toe wil gaan..

    Resultaat hij doet een schijnbeweging en sleept zo de bal snel mee en de keeper is of te langzaam of als je het perfect doet ligt die al...
    Bij mij gaan ze altijd weg als ik zo scoor hahah
    Altijd bij leavers aangezien ik het nooit doe en ze zwak vind stuur ik "bye" als message, stuurt ene gozer terug wat die allemaal te koop heeft(tijdens UT) kapot dom!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    - Stop de quitters ( betere straf methode? )
    - Verbeter de animatie
    - Alle spelers GELIJK. Dus niet dat een Ronaldo ( omdat hij op de cover staat ) beter zal zijn als een Messi of Henry.
    - Weer effecten ( alweer )


    Als iemand quit gewoon 3 willekeurige spelers een rode kaart geven een één wedstrijd schorsen.
     
  10. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat Ultimate Team er weer komt, stop het dan gewoon in het spel. + de toevoeging dat je zelf simpele shirts kan maken. Nu speel je in het shirt van een ander team.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    JanZ, je kan ( mits je genoeg coins hebt ) het gewenste shirt kopen vanaf de Trade Market :)
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    dd
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind dat met die rode kaarten wel een goed idee van rampage hoor :+. Ik vind wel dat de spelers van slechtere teams iets beter moeten. Net alsof perez in het echt 20 meter naast schiet vanaf de 16
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ferron,


    Laten we zeggen dat er meer "verschil" in animaties moet komen. Met koppen, schieten ... noem het maar op. Meer variatie zou ik wel willen zien.

    Met de spelers gelijk bedoel ik eigenlijk dat EA een Ronaldo niet moet voortrekken omdat hij met z'n rotkop op de voorkant van het hoesje staat ;) Tuurlijk zal Ronaldo BETER zijn als een Peréz of Suárez.


    Vind overigens wel dat spelers gewoon wat makkelijker te stoppen moeten zijn. De "collision-detection" zouden ze ook moeten verbeteren. Niet dat een klein ventje als Messi mijn Ferdinand omver beukt ;)
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    1 van de belangrijkste zaken vind ik dat je voor de offline het uiterlijk van de bestaande spelers moet kunnen aanpassen, aangezien er teveel spelers zijn die niet lijken.
     
  16. JanZ

    JanZ Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb ook met voetballers gespeeld die blank waren ipv zwart. Das toch vrij frustrerend hoor. Verder moeten ze ook nog zeker wat doen aan die namen op de rug, dat leek dit jaar voor geen meter.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Menu's lol ... ik moet 6 subscreens door om een 20m match op te kunnen zetten met een friend. EA en menu's lol

    Maar wat ik verder zou willen is RANDOM 'invorm' bij match (zoals bij PES). Als ik nu een match tegen een vriend speel is het altijd weer dezelfde spelers.
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Stop de quitters? Dat kost ons heel veel tijd in ons leven hoor. En dan gaan ze bij een achterstand in plaats van quitten gewoon kutten. Serieus, dan ben je echt niet beter af.

    Ze moeten er alleen voor zorgen dat je ook een loss krijgt als je binnen de eerste 5 minuten weggaat bij een achterstand. Heel simpel te verhelpen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En de goede spelers mogen dan weer wat minder. Ik heb nog nooit een Torres gezien die zo snel is als de TGV, elke verdediger passeert zonder problemen en vervolgens vanaf de verdediging in de kruising scoort, en dat dan elke keer.
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt de vorige versies van Fifa niet gespeelt? Dit is al jaren een probleem bij Fifa.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina