1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; ik heb alle ghouls in de white house metro ge-elimineerd, toch is de security breech niet opgeheven? Glitch???

    De sentry bots zijn aan mijn kant, omdat ik de pas van de senator gebruikt op bij de MArgot-terminal.

    Echt irritant, want ik wilde op die manier de power weer aan krijgen, nu moet ik een fuse hebben, die ik ook nergens kan vinden.

    EDIT: Het is inderdaad een glitch, waarschijnlijk een slordig afgemaakte quest van Bethesda. Heb er op internet al verschillende klachten over gelezen, dus voor de mensen die hier ook problemen mee hebben, pas op!

    Als je Margot aan je kant krijgt doordat je bv een ID-kaart van een senator kunt tonen, moet deze indien alle ghouls zijn uitgeschakeld de stroom weer aanzetten dmv een speciale bot (presidential sepcial bot, vlakbij de fuse-terminal). Dat gebeurt dus niet altijd! Het enige wat je dan nog kunt doen is die bot killen en de fuse stelen om hem vervolgens zelf te gebruiken.
    Zeer irritant als je juist geprobeerd hebt alles 'netjes' op te lossen met Margot. Dat loont dus niet altijd door die glitch!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Je moet die Sentry Bots aanvallen. Die hebben een fuse. Kwam er ook pas na een half uur achter :+
     
  3. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je het op de juiste manier wilt oplossen natuurlijk! De quest moet je ook op kunnen lossen zonder geweld tegen die bots. Dat is de bedoeling juist van het gesprek met Margot.;)

    Door die glitch ben je nu wel gedwongen om die bots te killen.

    http://fallout.wikia.com/wiki/Who_Dares_Wins

    Ik weet dat 1 van die bots een fuse heeft, maar bij mensen waar het wel op de juiste manier gelukt is, gaat die bot na het uitmoorden van alle ghouls zelf naar die fuse-box om hem te installeren.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me af vraag hoe zien jullie chars er eigenlijk uit? Bevallen die en wat voor perks hebben jullie en hoe zijn jullie punten verdeelt? Wil over nieuw beginnen en als ik misschien wat zie van jullie kan ik kiezen
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had iemand op dit forum een guide gemaakt met zijn mening alleen moet die weer geupdate worden door broken steel:+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, die drie BoS vs. Enclave quests nu uitgespeeld. Erg vet! Grappige keuzes die je op het einde kan maken. Ben ook blij nu ik al mijn veel gebruikte wapens op 100% heb (Eugene, Slow-Burn Flamethrower, Precision Gattling Laser, Plasma Rifle).

    Broken Steel:

    Vind het wel jammer dat ze je niet tot Paladin promoveren! Of dat je niet nieuwe Power Armor krijgt van de BoS. Ik bleef achter met een zwaar beschadigd BoS Power Armor dat ik gestolen had van de Paladins die op Adams Air Force Base vechten. Kon wel een 100% Hellbender Power Armor nemen (in totaal 60 DR! :eek: ), maar dat vind ik er niet cool uitzien. Tesla Cannon is echt overpowered, 110+ damage en kost je één punt van de Microfusion Cells. 8)
    Ik las ook nog dat sommige mensen vonden dat er teveel vijanden waren, maar dat vond ik best meevallen. Het waren er wel veel, maar het leverde mij weinig problemen op, op Normal. Ik had Star Paladin Cross altijd bij me (met een Plasma Rifle en later Alien Blaster + PA Helmet). De Reaver ben ik maar één keer tegengekomen, maar die was al gedood door de Sentry Bots + turrets.
    Vind deze DLC erg stoer! Op naar lvl. 30 (ben nu lvl. 19 na verder gegaan te zijn met een lvl. 11).
     
  7. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn bij ook. Wordt wel een beetje schijtziek van die fouten bij de DLC's. Hoe krijg ik nou toch de andere 2 achievements te zien.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Recoveren schijnt een optie te zijn, maar dat heeft de laatste keer bij mij gewoon 45 minuten geduurd. Niet echt een optie, maar als Bethesda langer op zich laat wachten kun je het proberen en zeker als je nog geen school of werk hebt. ;):)
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor jou zijn die achievements toch geen probleem he:+ Je hebt nu ook al je profile zo ingesteld dat niemand je gehackte achievements kan zien? lol echt zeer triest.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Huh, was Yellow niet die gast die er zo fel op tegen was? De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet dus...
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, zijn hele profile staat vol met gehackte/geglitchte achievements zoals Fable 2 achievements die nog niet uit zijn, online achievements die hij offline gehaald heeft en Far Cry 2 1000/10008) Maar hij heeft zijn profiel nu al zo ingesteld dat niemand het kan zien.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    1 dat doe ik niet zelf!!!
    2 het is bekend bij een aantal bekende leden & moderators hier
    3 ik heb zelf beloofd aan leden hier en aan moderators niet weer zo'n discussie over dat onderwerp te beginnen
    4 dat geld dus ook voor jou en anderen als je gezeur wilt voorkomen
    5 degene die enige uitleg willen zonder te gaan vloeken en schelden kunnen een PM sturen met vragen die ik (zou) kan/kunnen beantwoorden
    6 Mensen die haatmails sturen; geef ik aan bij moderators; ik ben duidelijk geweest in deze post
    7 Ik heb mijzelf altijd netjes en beleefd gedragen tegenover anderen; zonder anderen lastig te vallen

    Verder gaf ik een reactie en die reactie was verder een stukje commentaar wat ik al eerder gelezen had in het topic en op internet.

    EINDE DISCUSSIE!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat is wel maf. Je haalt achievements om mee te patsen lijkt mij. Dus als je glitcht doet je dat om nog meer te patsen. Beetje raar om er dan niet mee te gaan patsen... If you know what I mean.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, nu alle nieuwe Quests uit. Holy Water was erg maf! En leuk dat je met die andere Quest voor Rivet City eens wat mensen zag die kwamen eten bij Wilhelm's Warf. Daarnaast vind ik het erg tof om toe te kijken terwijl die Mirelurks stikken in het schone water! :D EAT THAT.
    Weet iemand hoe lang het duurt voor al het water dat aangesloten is op de Purifier schoon is? Want dat is het dus nog niet.

    En ik vind het zo mooi aan Fallout dat het zo enorm sfeervol is. Naar mijn mening is de sfeer beter dan die in Oblivion. Ik kom een kwartier na openingstijd aan in Rivet City markt. Zitten Flak en Shrapnel te eten. De een een burger, de ander zo'n Iguana-stick. Ondertussen praten ze over wat er gebeurd is met Project Purity en het klopte gewoon! _O_ Ook dat de mensen 's ochtends gaan eten gewoon! Als ik op een stoel ga zitten bij dat etenskraampje komt er ook iemand naar me toe met een menu. Dat zijn details die alles levendig(er) maken. Zo tof!
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben inmiddels level 30! \o/

    Die perk dat
    je je zelf automatisch opblaast als je dood gaat
    is erg melig!
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn ik heb een probleem. Ik ging dus gister naar Museum of History had géén follower.
    Zie ik daar Fawkes staan ik vraag of ie mee komt zegt ie dat ik eerst good karma moet hebben. Oké dat wist ik al. Maar toen ik even later iemand met een Power Armor rond zag lopen in Underworld had ik Charon na de een nalaatste quest weer gevonden. Ik vraag of ie mee komt zegt ie dat het niet kan omdat ik al een follower heb. Ik heb me hond en zo'n gevechtsrobot gewoon in me huis staan ??
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij kan hij niet mee omdat je hond nu ook als follower telt. Tenminste dat idee krijg ik. Voor Broken Steel had ik Fawkes ook als follower, toen heb ik die puppy perk genomen (omdat ik het wel leuk vind met hond) en sindsdien komt Fawkes niet meer met mij mee, omdat hij zegt dat mijn mede reisgenoten hem niet zouden accepteren of zoiets....

    Je zou je hond kunnen slashen in een aparte save en dan terug gaan naar Fawkes, om te kijken of dit idd het probleem is. ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zitten er nu nog glitches in de laatste DLC?
     
  19. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de sfeer blijf ik terugkomen naar de Wasteland. Heerlijk om je daarin te storten.:thumbs:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Buiten de achievement glitches ben ik geen grote glitches tegen gekomen. Wel is hij al 3x vast blijven zitten sinds ik Broken Steel heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina