SuNRiZe Gaming SuNRiZe Gaming is onlangs nog gevormd. We hadden wel behoefte om wat via Gamebattles te spelen na een tijdje clanloos geweest te zijn. We spelen momenteel Gears of War 2 4v4 en 2v2. Ons doel? Natuurlijk zo veel mogelijk clanmatches winnen maar resultaten staan bij ons niet op de eerste plaats. Ook hopen we in de nabije toekomst naar LANs te gaan. Line-up: 4v4 Xcell Liquid I Sliv I Ideal Nam3Z Q Tropicz 2v2 I Sliv I Ideal Nam3Z We spelen met plezier scrims, neem daarvoor contact op met iemand uit ons team. \o/\o/\o/SuNRiZe Gaming\o/\o/\o/
Verloren, ons teamwork laat nog te wensen over.. Maar de One and Only Legendary Fantastic Sliv had wel een zieke 1v3 tegen 2 shotty en boomer
Je maakt een team aan op de ladder van je keus. Je invite je teammaten (als je op een team ladder speelt) en voert hun precieze gamertag in. Er gaat dan 24 uur (of was het 12 uur) wachten overheen tot ze eligible zijn. (Dan mogen ze spelen in matches) en dan kan je beginnen met andere clans uitdagen of matches te spelen via een matchfinder.
Ok net zoals cg Ok bedankt ga ook ff met mijn clan overleggen (hadden we eigenlijk veel eerder moeten doen) Zin in scrim deze week ??
Sinds wanneer ben jij terug dan? Je bent echt al veel te lang niet meer op XBL geweest. En ja mijn signature is beast Deze clan is trouwens dood, hoewel Nam3Z en ik nog steeds 2v2 spelen
wrm zet je dit op je gb : we are currently looking for possible sponsors and such, we are going to Dutch Gaming Event the 2nd week of June and we have a good shot at T3 DG komen waarschijnlijk maar 3 teams.
yeah gimbly is weer terug, kan hij weer alles afzeiken Hoe gaat het eigenlijk met de GoW 2 scene in NL? Is Minosha nog steeds een arogant kindje die het maar kan waar maken?
gow scene nl is dood maarjah dat is het eigenlijk al BIJNA altijd zo geweest. En over MiinoshaCity. Valt mee