1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand die missie in het Museum of History al uitgespeeld? Die is ook nieuw met Broken Steel! Er is een Ghoul die 'Amazing Aqua Cura' verkoopt, oftewel, gewoon Aqua Pura maar dan voor een dure prijs! :mad: Cool dat er nog extra Quests bij zitten. Ik ging namelijk Fawkes halen, zie ik buiten het Museum of History plots een bord met een pijl staan: Amazing Aqua Pura -->
    Was verrast! Maar nu die Quest uitspelen...

    ...en weet iemand waar het Medic Power Armor naar toe is? :eek: Ik heb héél die Old Olney Sewers al twee maal opgeschoond van de Deathclaws en geen MPA tegen gekomen. Het ligt toch niet achter die Very Hard deur?
    EDIT: Nevermind, kwam dit tegen op Fallout Wiki: ''If the player leaves after going into the sewer it will disappear (unless it is removed from the body and then dropped on the ground). ''
    En de eerste keer dat ik daar was met mijn nieuwe char was op lvl. 11, en toen overleefde ik het niet. Dus weg gegaan!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nou, volgens Major Nelson moest iedereen z'n gamertag recoveren als hun achievements die ze hadden behaald kwijt waren. Net gedaan, maar heb ze nog steeds niet. Het is maar 60 GS, maar toch jammer. Heb ook geen savegame meer waardoor ik die kan behalen.

    Mhm lees in de comments dat ik die 60 GS wel kan vergeten. Altijd geniaal die downloadable content op Marketplace, betaal je lekker voor en zit tegelijkertijd vol met schijt fouten.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  3. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. Who dares wins kan een glitch bevatten. Kijk anders even op Fallout wiki, er zijn meer mensen die daar problemen mee gehad hebben.
    Toch kun je die missie altijd op de brute manier oplossen, maar ik speel RPG meestal op een relaxte manier.;)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat gaat met die nieuwe dashboard gewoon 3 keer zo traag als voorheen.
    Ik wil gewoon weer voor de oude kunnen kiezen; geen Wii shit. ;)=(
     
  5. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Broken Steel is Broken. Ze hebben het iets te letterlijk genomen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad en het duurt ook altijd zo'n eeuwigheid voordat ze zoiets repareren. Ik hoop niet dat het zolang gaat duren als met GOW 2, want zelfs die game is nog niet helemaal 100% en ondertussen wel gamers opzadelen met dure mappacks. ;):cool:
     
  7. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen zo jammer dat als die glitchers en cheaters tijden een multiplayer sessie allemaal door de mand vallen omdat ze geen skills hebben
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand hoe lang het duurt voor al het water rond de Purifier schoon is? Ik heb nu alle Broken Steel Quests uit en merkte dat het water rond Rivet City nog niet schoon is! :eek:
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Broken steel bugs zijn opgelost.
    Voor bron check insidegamer.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lijkt mij dat het niet gebeurt. Alleen het water bij de Purifier zal goed zijn. Voor de rest hoor je er niks meer van, dat vind ik dus ook zo jammer aan het einde. Er wordt niet verteld wat er later gebeurt.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oké. Spijtig! :eek:

    Maar weet je... FEV-virus of niet, met schoon water gaan sowieso alle mutanten dood. En nu gebeurt dat ook, althans, als dat water zich echt verder zou verspreiden. Dus ik snap het probleem niet! In het filmpje als je voor FEV kiest zie je dat iedereen dood gaat? Dus mensen in Rivet City die minimaal in contact gekomen zijn met straling zouden ook de pijp uitgaan. Vind het allemaal zo onlogisch. 8)
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kun je na het einde van Broken Steel nog gewoon doorgaan ?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook jammer, ja. In die scene zie je overal doden liggen, Rivet City etc. Dus het eerste wat ik deed was daarheen en iedereen was gewoon vrolijk dat alles werkte? :{

    En idd, alleen het water direct bij de Purifier wordt schoon. Rest blijft helaas irradiated.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jij hebt toen gekozen voor het FEV? En dan verandert er niks? 8)

    Ik heb die keuze eens gemaakt voordat Broken Steel uit was. En ben nu met Broken Steel verder gegaan en niet voor FEV gekozen.
     
  16. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel goedkoop en slecht uitgewerkt. Of zullen ze toch nog beperkingen kennen in het jaar 2009??
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Als je het FEV gebruikt, blijft er weinig over. Dan kan je eignelijk heel Broken Steel niet spelen. Want dan heeft het Brotherhood niets om tegen te vechten. Als ze het FEV overleven!
    Dus ik begrijp het wel, maar misschien was het leuker geweest als je Broken Steel alleen kan spelen als je niet voor het FEV kiest. Aan de andere kant, je krijgt wel je lvl. 30 levelcap dus het zou leuk zijn om verder te kunnen spelen.
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft 2 weken later he, zo snel krijg je niet overal schoon water in de rivieren.
    Wat ik denk is dat dat originele filmpje gewoon na broken steel is aangezien dat filmpje gewoon nog over de toekomst gaat.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hij is dus nog steeds broken. DAcht wacht even lekker tot het weekend met downloaden maar niet dus. Wacht wel lekker tot volgende week.

    En yellow is wel fanatiek in achievements halen hoor mensen! Ze zijn niet allemaal legaal maar een hoop wel hoor!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verstandig antwoord, maar zoals ik zei wil ik geen vete weer zoals de laatste keer. Ik laat het overwaaien zoals de vorige keer. Mass Effect kunnen ze mij niet op pakken omdat ik die zelf gehaald heb, Oblivion en een zoot andere simpele games ook niet.

    Kunnen we dit nu afsluiten mensen? Ik probeer gewoon zoveel mogelijk mensen te helpen met games als Oblivion en Mass Effect, maar de moderators waren toen ook heel duidelijk tegen mij en anderen: Geen ruzie! ;):9
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina