LOL, lijkt me niet. Het is trouwens geen Xbox 360 Controller, maar een aangepast Controller S voor de Xbox.
Jup, door de zwart en wit knoppen zie je dat inderdaad vrij snel Er zijn ook 360 controllers zoals deze in alle soorten en maten. Geef mij maar de normale, hoewel ik nog wel altijd een echte 360 controller wil hebben zoals de eerste Xbox controller
Die grote die bijna net zo groot was als de console zelf bedoel je? Ik heb trouwens nog niet zo lang geleden die groene Limited Edition gekocht en die kleur is veel mooier dan op de foto, heel funky!
Ja, de schouderknoppen en analoge sticks voelen trouwens ook anders aan. In de schouderknoppen zit een lekkere klik en reageren anders/beter. En de analoge sticks lijken preciezer.
Ik weet niet of het hier al gepost is, maar ik gebruik altijd de drivers van deze site: http://www.redcl0ud.com/xbcd.html
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn controlles nog connected met de xbox. 2 verschillende controllers geprobeerd met volle accu packs en met batterijen. Gisteren had ik dat gezeur ook al en toen had de stroom even van de xbox gehaald en daarna connecte hij direct. Nu werkt dat truukje niet meer. De xbox is pas 2 weken oud ofzo. Iemand nog tips behalve MS bellen? De pest is dat mijn Elite bij MS in repair staat en ik deze had gekocht omdat ik verder wilde gamen. Gevolg zal wel weer zijn dat deze ook terug moet.
De linkerbumper van mijn controller hangt af en toe. Dat is redelijk irritant. Met fifa kan ik dus soms alleen nog maar lobjes doen. Is hier iets aan te doen?
Ja, je kan Microsoft bellen als je nog garantie hebt. Zij zullen dan met een oplossing komen. Wat meestal inhoud dat je een nieuwe krijgt
Heb al een keer een nieuwe van ze gekregen toen er 1 kapot was. Of maakt dat niet uit? Maar zelf openschroeven en schoonmaken is dus niet aan te raden?
M'n controller is dood. Kan ik hiervoor ook Microsoft bellen? Volgens vele sturen ze dan zonder te vragen een nieuwe op?