TK/TR: messi 95 Kaka 94 Menez 94 Tamudo 97 4-4-2 SPA Ibrahimovic 97 4-1-2-1-2 GEZ: tottenham uitshirt!!!!!! Pace trainingskaartjes spanish players
Hey gasten ik ben bezig met een grote groep mensen om de Duo-Hedgeidecimal (10 vs 10) achievement te halen. Zijn er nog mensen die hier zitten die interesse hebben om mee te doen? pm me dan met je gamertag. Vermeld ook even hoelaat je vaak aanwezig bent online. Dan prik ik een datum om het te proberen. Gisteren was het al bijna gelukt. Wij hebben al 2 teams van 10 spelers. Maar uit ervaring blijkt dat 10 spelers niet genoeg is. uiteindelijk werd het een wedstrijd van 10 vs 8. Net niet dus. Kortom we zoeken dus spelers!!! hoe meer hoe beter. Als we "teveel" spelers hebben laten we elkaar niet in de steek, dan doen we het gewoon een paar keer, zodat iedereen het achievement kan halen. Reageer alleen als je er ook de tijd voor wilt nemen. je kan me ook toevoegen op xbox live. GT= iebiedie racing
Probleem met fifa ultimate team met de zilveren world trophy eerste wedstrijd. Steeds als ik de wedstrijd start komt er na een tijdje een error met clean de disc te staan. Als ik dus achievements wil halen voor Fifa'09 moet ik deze ook winnen, maar aangezien hij constant op dezelfde plek vastloopt lukt het niet. Wat moet ik nu doen, want fifa ultimate team staat niet op de disc. Moet ik nu Fifa Ultimate team opnieuw downloaden. Kan het zijn dat er een onderdeel niet gedownload is.
Heb te koop/ruil Puyol 94--marchena 85 Valdes 86 Totti 90 Di Natale 93 Molinaro 95 Perotta 84 Nesta 86 Chielinni 87 Bufoon 92 Aquilani 88 Ik moet 4-2-2-2 kaarten en brazilianen
Mijn transferlijst: [BRAZILIE] Dani Alves - 88 - RWB [ENGELAND] Agbonlahor - 92 - ST *CONTRACT=22 [FRANKRIJK] Trezequet - 92 - ST *CONTRACT=18 [ITALIE] De Rossi - 89 - CDM *CONTRACT=35 [ENGELAND] Gerrard - 93 - CM *CONTRACT=44 [ENGELAND] Lampard - 91 - CAM [TOGO] Adebayor - 86 - ST [ARGENTINIE] Rodriquez - 88 - RM [BRAZILIE] Maxwell - 87 - LWB [ARGENTINIE] Tevez - 87 - CF [FRANKRIJK] Ben Arfa - 92 - LW *CONTRACT=37 [SPANJE] Mikel Arteta - 87 - CAM *CONTRACT=22 [NEDERLAND] Van de Sar - 87 - GK *CONTRACT=20 _______________________________________________ Deze spelers zijn teruil voor coins en trainingskaartjes, bied jij op een van deze spelers? Stuur dan een PM of geef een antwoord op dit bericht! Greetz, :b:
Kom ff op xbox dan ? Gamertag: Chef Legan QUOTE=Fiasco;3292057]Hoeveel voor Fabregas ? Cassano ( Italië ) te ruil! – 97 – 11 CONTRACT – CF 5-2-1-2[/QUOTE]
Mijn transferlijst: [BRAZILIE] Dani Alves - 88 - RWB [ENGELAND] Agbonlahor - 92 - ST *CONTRACT=22 [FRANKRIJK] Trezequet - 92 - ST *CONTRACT=18 [ITALIE] De Rossi - 89 - CDM *CONTRACT=35 [ENGELAND] Gerrard - 93 - CM *CONTRACT=44 [ENGELAND] Lampard - 91 - CAM [TOGO] Adebayor - 86 - ST [ARGENTINIE] Rodriquez - 88 - RM [BRAZILIE] Maxwell - 87 - LWB [ARGENTINIE] Tevez - 87 - CF [FRANKRIJK] Ben Arfa - 92 - LW *CONTRACT=37 [SPANJE] Mikel Arteta - 87 - CAM *CONTRACT=22 [NEDERLAND] Van de Sar - 87 - GK *CONTRACT=20 _______________________________________________ Deze spelers zijn teruil voor coins en trainingskaartjes, bied jij op een van deze spelers? Stuur dan een PM of geef een antwoord op dit bericht! Greetz,