Vista drivers werken over het algemeen wel aardig. Ook staan er een hoop drivers op windows update/in windows zelf. Zijn dat gewoon de ouderwetse quicklaunch en desktop icoontjes daar links? Hoe heb je die ingesteld?
welke video kaart heb je en heb je al geprobeerd om bij hardware hem online naar nieuwe driver te laten zoeken?
FFWD, geef de taakbalk nog even een kans. In het begin is het even wennen, daarna werkt het echt geweldig!
Net de RC-versie gedownload en straks maar eens installeren op mijn laptop. Ben benieuwd of het mijn afkeer voor laptops kan wegnemen
Serieus? Ik vind de taakbalk echt een hele verbetering! Vele malen overzichtelijker. Zal RC dit weekend eens installeren.
Ik ben onder de indruk. Het gaat een stuk sneller op mijn laptop, of misschien komt het omdat het er weer compleet nieuw en frisser uitziet. all-in-all tot nu toe heel aardig om te gebruiken, hopelijk kan ik alles aan de gang krijgen (extra taakbalk van Toshiba etc ook)..
Grappig dat iedereen zegt dat het zoveel sneller is. Dit is natuurlijk ook wel het geval in vergelijking met Vista, maar het komt ook voor een groot gedeelte doordat het allemaal clean installs zijn Na een poosje wordt ook win7 weer wat langzamer.
Ik hou mijn laptop goed schoon en het ding is pas driekwart jaar oud. Een verse install scheelt natuurlijk een heleboel, maar het algemene gevoel is sneller, misschien ook omdat het net iets minder flashy is.
Ja dat klopt. Hier staat hoe je dat kan doen: http://www.sevenforums.com/tutorials/888-quick-launch-enable-disable.html Enige nadeel is dat de jumplists niet werken in de quicklaunch. Ik geef hem ooit ook nog wel een kans. Maar nu even niet! Ik vind het vervelend dat programma's op de taakbalk staan terwijl deze niet draaien.
Ik wil hem eigenlijk ook wel eens proberen. Hoe groot zijn de risico m.b.t. virussen etc? Ben altijd beetje huiverig tegenover 'nog niet af'-software.. Wat zouden nadelen zijn bij een Windows 7 installatie ten opzichte van nu mijn Vista installatie? Verder gebruik ik de laptop eigenlijk alleen voor Word, Powerpoint en muziek dus qua compabiliteit zie ik geen problemen.
Windows zonder virusscanner bestaat niet Heb meteen Avast gedownload !! Wel IE maar geen Mail programma Heb Mozilla Thunderbird 2 moeten downloaden.
Kritieke problemen voor Windows worden gewoon gepatcht, net als voor Vista. Ik heb nog geen vastloper of iets dergelijks gehad. Gewoon proberen en je staat versteld! Bewijs van de Nederlandse versie: