1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat heb je masseffect niet zelf gehaald? damn daar zat je altijd mee te patsen. Ik heb hem wel zelf gehaald en dat was echt kansloos!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik die niet gecheat heb. ;):cool:

    Edit: Even die post op de vorige pagina aangepast, was niet helemaal goed geformuleerd. Ik heb wel eens moeite dingen te verwoorden. ;):)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Genoeg slap geouwehoer, Hoef helemaal niet te weten wie cheat, moeten ze zelf maar weten en gaat me niks aan. Wil hier dingen over Fallout lezen :confused:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik geef het voorbeeld maar dan:

    Ik heb namelijk het vermoeden dat we op de E3 nog wel dingen zullen horen of zien over de nieuwe Fallout van die nieuwe ontwikkelaar, maar denk dat Bethesda voor zowel deze game als een nieuwe TES nog wel het nodige aan verrassingen heeft. Iemand het hier mee eens? ;):b:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tuurlijk hebben ze verrassingen voor ons in petto, maar niet op deze E3. Denk ik.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee en je stinkt. :)

    Een nieuwe Elder Scrolls lijkt me echt zo vet! Alleen moeten ze die niet net voor de zomervakantie uitgeven, aangezien ik me vakantie dan wèèr verneuk. :9

    Point Look(out) is zo goed als bevestigd, dus die hoop ik snel te zien. :D
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Die point look ben ik erg benieuwd naar. Maar hoop ook dat ze op de E3 al wat meer duidelijkheid kunnen geven over de nieuwe Fallout waar aan gewerkt wordt.

    Moest die niet volgend jaar uitkomen, dacht dat ik dat ergens gelezen had. Of is dat wishfull thinking van me? :D

    Morgen eindelijk beginnen aan Broken Steel, speciaal voor het weekend bewaard, kan ik lekker even doorspelen.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    2010 of 2011 zal New Vegas het levenslicht moete zien, ja. Hoop dat Obisidian er wat mee kan. Laatst uitbreiding Neverwinter Nights was uberfail.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kan je het beste je XP levellen,zonder qeusts ervoor te hoeven doen?
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja van wat ik heb gehoord is het zo dat ze New Vegas gaan maken met de engine en display van Fallout 3, dus met een brute storyline moet het goed komen.

    @ Smoke, neem die perk dat je XP 10% sneller omhoog gaat, die kan je 3 keer nemen. En... slapen! Als je de well-rested status hebt, dan gaat je XP nog 10% sneller omhoog. Dus bij elkaar 40% sneller!
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2009
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Quests doen... of de kaart afgaan en alle locaties zoeken. Alle vijanden die je tegenkomt afschieten. Elk gebouw uitkammen. Moeilijkheidsgraad minimaal op Normal zetten. Terminals en sloten kraken.

    Aye. Maar we weten natuurlijk nog niet of het wel een brute storyline wordt! De setting zit veel in. Het verhaal van KOTOR 2 (van Obsidian) vond ik niet zo heel spectaculair, hoewel de personages wel van hoog niveau waren. En de dialogen!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vond die van Fallout 3 anders prima, maar veel te kort. Van mij hoeft die dus alleen maar langer en wat meer zichtbare plotwendingen zou ook heel fijn zijn. De mogelijkheid dat alle boeven echt dood blijven en dat je dat in een afvinkbaar menu terug kan zien zou ook wel fijn zijn. Ik had me dit ook bij die 52.000 zombies in Dead Rising voorgesteld, maar die vlieger ging helaas niet op. ;):9
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Denk dat Point Look te maken heeft met Super Mutants, hoop het wel in ieder geval.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    niet de 10% perk nemen man. zonde van je perks. Zelfde als here and now. Ook heel zonde. Je levelt toch snel genoeg. gewoon op onderzoek uitgaan!
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Vraagje: ik heb Tenpenny al gekillt, maar die had ik nodig voor "You Gotta Shoot 'Em in the Head"
    Ik kreeg van die kerel 25caps.

    Heb ik um dan gemist?
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, na 4 keer drinken ga je deaud. Daarmee is ook alles gezegd.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat ik wel vervelend vind van Fallout is dat je elke keer je weapons moet repairen en dat is best duur...

    En is het mogelijk om 2 saves aan te maken zonder je 1e save te overwriten?
    En waar kan je btw zien hoeveel uur je in totaal al gespeeld heb?
     
  18. nl neo nl

    nl neo nl High Executive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt je wapens ook zelf repareren. Als je bevoorbeeld 2 assault rifles hebt of 2 dezelfde van welk wapen dan ook, kun je de 1 met de ander repareren.
    En als je een nieuwe save wil maken ga je naar het start menu en dan SAVE en dan New Save ofzo. En dan zie je ook meteen hoe lang je al hebt gespeeld.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @ smok3y.. als je meerdere dezelfde wapens hebt kan je die gebruiken om 1 gemaakt(of helemaal weer 100%) te creëren. Dat is tenminste hoe ik het doe, kost het je geen geld.. .. en als je barter skill hoog is hoef je ook minder te betalen..
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmm.. heb erg weinig punten in barterskills gestopt.
    Maargoed ben pas lvl 18 dus dat komt verder wel goed.

    Bedankt voor de reply,s in ieder geval!

    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina