1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan beter geld in repair steken dan en gewoon zelf maken --> als je dan al een goed wapen heb en andere repareer je, dan verkoop je die voor meer dan als je die vijf die je gebruikt had om die ene te maken apart verkoopt
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En ondertussen denkt iedereen dat het water schoon is en wordt het rustig verdeeld? :+ Hahaha, geweldig.
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er is dan ook niemand die dood gaat. Ik snapte d'r geen kloot van.

    Eerste end-scene (nog steeds aanwezig) -> Iedereen dood bij gebruiken van Modified FEV Virus.
    Je gaat weer spelen -> Iedereen leeft, water is wel besmet met FEV Virus en na 4x drinken ga je dood, maar nog wordt het rustig verspreid en gaat er niemand dood.

    't zal wel. Ben nu toch bezig met een andere char waar ik FEV Virus niet heb gedaan, dus dan hoef ik op 't einde ook niet steeds te balen dat het niet uitgewerkt is.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zou een beetje makkelijk worden he iedereen zou dood zijn en jij zou gewoon overal naa rbinnen kunnen lopen. ze hadden als je die keuze maakt gewoon geen broken steel moeten doen
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik geloof het niet, want ik deed destijds hetzelfde. Ik schoot hem dood in zijn appartement, samen met die Burke en er was niks aan de hand. Je moet hem geloof ik wel doden met dat sniper geweer, maar dat mag ook als je heel dicht bij hem staat.

    Het geinige van dat hele verhaal was dat ik Tenpenny en Burke doodde, maar dat de hele bewaking niks deed. Feitelijk is Tenpenny Tower nu van mij. ;):)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En wat nou als ik nu als evil guy wil spelen.
    Hoe zit dat dat met je megaton huisje?

    Want neem aan dat als ik voor Mr.Burke megaton laat exploderen ik geen megatonhuisje meer heb?
    Opzich vind ik dat niet erg ofzo,maar wat dan met je bobbleheads?

    Want je hebt volgens mij nergens anders zo een bobblehead standaard.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als je evil bent krijg je een suite in de Tenpenny Tower van Mr Tenpenny. :)
     
  8. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je wapens (en armor) niet wilt repairen, en je hebt operation: anchorage dan bestaat er een glitch om wapens te krijgen vanuit de simulatie die je nooit hoeft te repareren...
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap eigenlijk niet dat er geen Perks zijn die het volgende doen:

    Weapons degrade 30% less fast, en dan met nog 2 levels die daar elke keer 30% bij doen

    idem voor armor. Dat zijn nou boeiende Perks! :eek:
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Oei dat klinkt goed..

    :cool:

    En bassiej thx weet ik dat ook weer!
     
  11. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0

    Moet je maar eens kijken op youtube of op de fallout wikia.

    Daar staat de hele glitch uitgelegd. Voordat je hem doet raad ik je wel even aan om de bugs section van dat artikel goed door te lezen.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wapens gaan wel kapot hoor! Alleen duurt eeuwen. Netzoals het Winterized armor kunnen ze ook kapot. Ze hebben ze wegens de gemaktzucht van het progameren niet unbreakable gemaakt maar ze hebben ze gewoon ontzettende veel punten gegeven (laten we zeggen een normal AK heeft 20 punten en met elke tien kogels gaat er 1 punt af en is hij dus minder goed) hebben de wapens daar en de winiterez TB 51 gewoon een miljoen punten gekregen --> dus lijkt alsof die wapens nooit kapot gaan. maar uiteindelijk...
     
  13. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. Maar ik loop nu al +/- 50 uur rond in mijn winterized armor en met mijn assault rifle uit de simulatie.. en de waarde is pas met 2 caps verminderd. Dus dat eeuwen kan je bijna letterlijk nemen :thumbs:
     
  14. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus ook problemen met de achievements van Broken Steel... Had de achievements van de quest wel gekregen maar ze werden niet bij mijn GS opgeteld.
    Dus ik recoverde vanmiddag mijn gamertag... Nog niet.
    Wel stond er Fallout 3 ../1350 ipv ../1200.
    Gelukkig had ik genoeg saves gemaakt tijdens het spelen van de quests, dus ff een save laden, klein stukje spelen en de quests nog een keer gecomplete.. Nu is de 90 GS dus wel bij m'n gamerscore opgeteld, gelukkig :)
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Mja oke maar ik kreeg dus 25caps voor de kill en niet die quest.
    Het is niet zo erg dat ik hem heb gemist. Ik moet toch overnieuw beginnen om Level 8 Good Karma, Level 14 Bad Karma te unlocken.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben weer een aantal toevoegingen van Broken Steel tegenkomen. Ik bij het Capitol Building (volgens mij aan de Seward Square kant) en kwam daar een groot aantal sterk bewapende Talon Company Mercs tegen. Zo ver niets nieuws... maar ze hadden daar een kleine basis waar ik een audio log vond. En dat ging er over dat de Purifier in werking is gezet en ze daarom zich daarom dichter naar de Purifier gaan bewegen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat waren de verhoudingen dan rond die beloningen? Ik meende dat je inderdaad voor elke kill iets van 25 caps kreeg en als je klaar was de rest. Ik denk dat het wel goed zit, maar je moet geloof ik nog iets van hem afpakken. Deze qusest heeft wel iets weg van een quest uit Oblivion. ;):9
     
  18. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    100 voor een headshot, 25 als je hem killde op een andere manier..
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  20. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina