Schat, ik was één van de eersten die trailer (@persconferentie) zagen. Toen was er nog geen materiaal. Maar ga't direct doen.
2 woorden; fekkin' hardcore deel 1 was echt lekker met dat donkere verhaal enzo maak mij maar wakker als t zover is
Het wordt toegankelijker. http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Beyond-Good-Evil-2-wordt-gemakkelijker.htm?
? Moeilijk, Beyond Good & Evil 2 moeilijk? Ben ik dan zo'n goede gamer? Hoop niet dat wat daar staat waar is.
Ziet er vet uit! Helaas is het geen gameplay, maar als dit representatief is voor de game: must buy! (Qua graphics en gameplay)
Ziet er goed uit. Dit is DE game waar ik op aan het wachten ben. Deel 1 is beste game ooit! Daar had je ook een aantal van die vluchtonderdelen in verwerkt.
Fantastisch!!!Echt zo'n mooie game was dat,heb me toen helemaal ingeleefd in dat spel.Mooi episch verhaal,en coole karakters en dus kan niet wachten op deel 2 - Nostalgie gaat door me heen als ik dit weer zo zie.
^Ziet er nice uit Hoop alleen niet dat de hele game zo "snel" is, maar zit ik niet over in dat dat het geval is. Eerste deel van BGAE was ook vet, hoop echt dat ze em dit jaar nog releasen
Ja, leuke beelden! En Beyond Good & Evil was denk ik het enige spel met Nederlands ingesproken stemmen op de Xbox die ook echt goede kwaliteit waren. Vond ik echt tof!
Dat is 100% zeker BGaE 2, maar het ziet er nep uit... de engine lijkt ingame te zijn, de omgevingen, schaduwen, lichteffecten, etc. Maar de camera en de bewegingen lijken op iets wat pas volgende op de volgende generatie aan kan, te soepel, te dynamisch en te vlot (lees onoverzichtelijk) om daadwerkelijk zo gespeeld te worden... of het is een tech demo, of een quicktime event.
Ik vind de sfeer niet helemaal kloppen, zo zijn er nergens hovercrafts te zien en loopt er halverwege een koe langs , komt deel 2 in een nieuwe stad?
Ziet er erg mooi uit, maar zoals DimlightHero al zegt klopt de sfeer niet imo. Een van de punten waarop het origineel zo sterk was. Maar goed we will just have to wait and see...
Er wordt zo veel geschoten, vind ik! Dat is niet zoals ik me de game herrinner. Maar ik heb er wel vertrouwen in, deel 1 was een pareltje.
Ja idd, zoveel gun-battles zat in ieder geval niet in deel 1. Dat vliegtuigje wel, al kan me maar vaag dingen herinneren van deel 1. Is al zo lang geleden, eveneens als XIII, stond toch ook bij het einde: to be continued? Vind het erg in ieder geval wel super uit zien
is dat nu de Assasins Creed engine? en waarom denken we zeer te weten dat het BG&E is? Vanwege die groene broek?
De broek, het wapen op haar rug, en de armband om haar rechter schouder: http://archief.xboxworld.nl/thumb.php?width=720&height=300&pic=/images/content/54217.jpg En kijk dan het filmpje nog maar eens, dezelfde outfit en dezelfde art style.. kan haast niet meer missen.
Ziet er wel sick uit moet ik zeggen . ben benieuwd of ze op de E3 er wat meer bekend gaan over maken.