Hier heb je hands on footage walkthrough 1, 2 en 3 (voor de laatste 2 kan je rechts kijken of wachten voor de continue feature van GT)
Ik denk dat ik ze beide wel ga halen. Zo hou ik me wel zoet tot het eind van het jaar wanneer de hele lading top titels word released
Morgen kan ik de demo downloaden Ik zet de demo dan ook wel op internet, wat ik hier vaker heb gedaan, zodat je het op een CD/DVD kan branden
Dat vind ik echt heel aardig van je man . Hier zal je een hoop mensen mee blij maken denk ik. Nogmaals hartstikke bedankt :b:
Jaa dat zou mooi zijn ben ook erg benieuwd hoe dit deel is. Alles ziet er naar uit dat weer topgame gaat worden
De code doet het nog niet want er zijn problemen met de demo, volgens Gamestation moet het morgen werken.
Ok jammer, bedankt dat je ons op de hoogte houdt. Volgens mij zit microsoft te vervelen, want ps3 demo doe t volgs mij wel
Voor velen een opluchting op het forum van ea, doet ie t eindelijk. Jemig wat daar allemaal gezegd werd, niet normaal. En dat voor een demo