Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dan heb je alle stambomen al ontdekt en is de executie info voor iedereen al beschikbaar. Had ik ook, maar daar kwam ik ook pas na 5 extra opdrachten achter. ;):9
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    dus als je krijgt mislukt om wederdienst blablablabla heb je het dus wel goed gedaan maar ken je de info al?

    omg... hadden ze wel anderes mogen zeggen dan
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Tsja, maar check eens de stambomen van alle families behalve je eigen. Als daar overal sleutels om de foto's van de leden staan kun je ze allemaal naar de voorwaarden afmaken. ;):)
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ben ik met je eens, ik vind het gewoon leuk om die boeken te kopen. :)
     
  5. Cage82

    Cage82 Instant Classic

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje vast met de volgende capo van de Alemida familie,als kill condition staat er Bash his brains onto a casket best leuk maar op het kerkhof is geen kist te vinden.Dus waar moet ik hem tegen aan rammen dan.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik voreg me af... hoeveel verdedigers is slim om per gewonnen gebouw neer te zetten?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ze bbedoelen gewoon een grafsteen. (maar kan ook dat het zo'n masoleum moest zijn (of dat was een andere dude die gewoon op het kerkhof stond die je tegen de muur moest bashen)
     
  8. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Max aantal verdedigers.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    en hoeveel is dat? en maak je dan nog wel winst op die gebouwen?
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Helemaal niet max man.

    Gewoon 5 (bij de kleine zaakjes) tot 10 bij de echt grote zaken --> en zodra ze aangevallen wordt gewoon 2 of drie gang leden sturen om ze te helpen. Jij overleeft het in je eentje toch wel --> niet al je gang leden naar een gebied sturen want meestal worden er twee tegelijk aangevallen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je kunt ook tegen hem zeggen eerst voor die diamantzaken in Florida te gaan. Daar alle bewakers op max zetten als je ze alle drie hebt en dan bij elk ook een verdediger met wat skills. Heb je dat, dan komen zelfs The Almeidas er niet doorheen. Het ging voor mij daarna echt snel. De ene dag The Granados uitschakelen en de twee dagen erna was ik klaar. Dacht dat Cuba moeilijk was, maar bijvoorbeeld de compound van The Almeidas vond ik juist de makkelijkste. Gek genoeg moest ik die van The Granados als enige een tweede keer doen, liep de verkeerde gang in.

    Tip voor de compounds: Zodra je een explosievenexpert opdracht geeft een compound op te blazen, en je ziet bij zijn plaatje dat die ermee aan de gang gaat, loop dan alvast richting uitgang. ;):)
     
  12. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het volledig met je eens, ik snap wel dat ea die guide heeft gemaakt, gewoon puur voor de cash. Maar dat mensen het ook echt willen kopen vind ik een raadsel. 'k had het spel toch wel tot 20 uur uitgerekt.

    oblivion blijft een master-game ik zit al op 220 uur, ha, ha, ha. f*ck ea
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Uiteindelijk wordt alles voor cash gemaakt he. ;)

    Ik vind het leuk om die boekjes te verzamelen, heb er al een paar kunnen kopen. Staan toch altijd weer dingen in die je zelf niet makkelijk kunt vinden in de game zelf, of die je niet wist. Die kun je inderdaad makkelijk op internet vinden, maar je bent verzamelaar of niet. :D
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat kan een pyromaan als teamlid eigenlijk doen?
    en is er een manier om al gerecruiteerde family leden te kicken??

    sorry als ik veel vraag :p thx voor alle hulp iig!!
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Volgens mij kun je teamleden die je hebt gekozen niet kicken. wel kun je ze als je ze een betere rang geeft een extra vaardigheid geven. Dus dan heb je bijvoorbeeld een arts die ook kan omgaan met explosieven. Er wordt ook steeds gezegd dat je je keuze voor een nieuwe member goed moet overwegen.

    En wat een pyromaan als teamlid kan doen? Alleen meeschieten en hier en daar brand stichten, dat is zijn specialiteit. \o/
     
  16. Cage82

    Cage82 Instant Classic

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan ze op de dodenlijst zetten,op die manier komt er een plek vrij in je stamboom.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thanks dan ga ik 2 mannen op mn dodenlijst zetten :9
    want ik heb een paar mannen gevonden die ik gelijk kan hurenmet een veel betere stat pages...

    Ik krijg mijn mannen kwa bewapening ook niet geleveled... kan het zijn dat je moet kiezen wat ze trainen ofzo ??
     
  18. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat er wel bij wat het maximum aantal voor een pand is.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    wanneer kan je je 2e man "promoveren" ik heb 2 artsen aangenomen maar dat was niet echt slim :9
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    al redelijk snel kan je promoveren. Anders maak je er nu toch gewoon één af. Zet hem op de dodenlijst 9in zijn menu) en schiet hem overhoop

    en Yellow: daar heb ik jouw toch voor om het te vertellen! ik vertel het jouw en jij verteld het door! :9
     

Deel Deze Pagina