Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Editor lijkt mij ook gaaf, ze mogen hem best al dlc uitbrengen maar dan wel op de dag dat het spel ook uit komt.
    En dat je dan met een speciaal kaartje met een code erop ofzo die dlc alleen kunt downe:)
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het allemaal meegekregen vanaf het begin.. En ik doel echt op het feit dat developers graag roepen dat iets "waarschijnlijk" wel als DLC zal verschijnen, maar het uiteindelijk toch niet doen..
    Als ze de editor hebben verwijderd zal daar een goede reden voor zijn, kan niet anders.. of het halen van een deadline, of omdat de consoles gewoon niet geschikt zijn voor editors, een PC is ideaal daarvoor, maar consoles niet... ik zie het gewoon niet gebeuren dat CM later nog iets zal implementeren wat in de eerste plaats al was beloofd, het is niet voor niets dat die editor het waarschijnlijk niet zal halen op de consoles.. jammer.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    OFPElite en FarCry series hebben allemaal een editor op de console (en PS3/LBP is ook veel editing begrijp ik)

    Het kan dus wel. CM weet dit ook (anders hadden ze al veeeeeel eerder gezegd, of nog beter, gelijk vanaf het begin gezegd dat er GEEN editor zou komen)

    Ze hebben bewust het ediotr gedeelte opengelaten alsof ie er zou komen op console, en PLOTSELING wordt ie eruit gehaald.

    Ja, dat zal vast wel een reden hebben, maar ik denk dat ze gewoon die extra insapnning maar WEL moeten leveren. De (console) community is laaiend over die beslissing en het zou goed zijn voor CM om de mission-editor nog eens te heroverwegen.

    Je kan zeggen 'COD heeft er ook geen een' ... maar ja OFP is geen COD. OFP was altijd al over mods en editor. Over no-modding hoor je de console boys niet klagen maar over die no-editor is iedereen toch wel BEHOORLIJK pissed. En terecht.

    Laat CM nu maar zweten. Een beetje dev team komt daar echt wel uit (hoop ik;))
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, er zitten genoeg mensen achter die aan de game werken, miljoenenproject dus inderdaad.. laat ze maar even flink zweten.. wat mij betreft mag het alsnog wel als DLC uitkomen, als ze toch nog besluiten het erin te stoppen.
     
  5. xs09

    xs09 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    X360 versie kreeg toch ook een editor?
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tussen de regels door had CM dat wel beloofd ja (nl PC en console versies zouden gelijk zijn) maar plotseling (maand terug of zo) zegt CM in een interview met een duits(!) magazine, dus niet eens direct op hun eigen forum(!!!) dat ze de console editor hebben moeten laten vallen.

    Storm van kritiek, en nu schijnt de deur nog op een kier te staan (want niet definitef gedropt).

    Vage shit, maar hopelijk komt ie er wel (al schat ik de kansen verdomd laag in)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders doen ze het maar als gratis DLC, als ze zich zo graag aan de release date willen houden.
     
  9. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, ziet er allemaal gelikt uit. Smaakt naar meer, ben benieuwd naar echte gameplay beelden. hopelijk komen die snel
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is nu officeel uitgesteld nog een paar maanden waarschijnlijk :

    - Uit de eerder vrijgegeven trailer valt op te maken dat Operation Flashpoint: Dragon Rising lichte vertraging heeft opgelopen. De game werd oorspronkelijk deze zomer verwacht, maar de releasedatum is nu verschoven naar ergens in het najaar.

    Voor het vervolg neemt Codemasters zelf de touwtjes in handen; de game wordt namelijk intern ontwikkeld. Dit in tegenstelling tot het eerste deel, wat ontwikkeld werd door Bohemia Interactive. Dragon Rising verschijnt voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, er komen veel games dit najaar.:cool:
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Als ze de game in dezelfde maand uitbrengen als Call of Duty: Modern Warfare 2 dan ben ik bang dat de verkoopcijfers gaan tegenvallen. Misschien beter om deze game in januari/februari 2010 uit te brengen? Dan verschijnen er meestal weinig topgames, en kunnen ze nog ff lekker doorklussen om de game te verbeteren en om toch de editor mode erin te stoppen voor de console.
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Cod:MW 2 is een heel ander caliber game he, pure run&gun en dit is vette oorlog's simulatie.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in vele ogen is een millitaire shooter een millitaire shooter.. wij zijn kenners en houden alles bij, veel gamers volgen het niet allemaal en kopen wat ze denken dat goed is, of gewoon uit impuls.. zeker tijdens kerst.
    Dan is het inderdaad niet slim om te gaan concurreren met een miljoenen verkoper zoals modern warfare 2, als ze slim zijn brengen ze hem in september uit, dan kan het nog net.. in october of november is al te dichtbij MW2, en alles wat daarna komt is alweer wat te laat.

    Ben benieuwd, ik denk september 09.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deze game is dan ook niet voor de mainstream ben ik bang. Zelfde als het vorige deel. Daar was na een maand niemand meer online. Ben bang dat het dadelijk ook voor deze gaat gelden. De noobs zullen weer als commentaar hebben dat het te traag is etc...zelf Resident Evil werd mt CoD vergeleken :eek:
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, heb net ARMA II ontdekt....
    Ziet er beter uit dan Operation Flashpoint eigenlijk...

    Wat is het verschil tussen beide games? Weet iemand dat?
    Want qua genre is het precies hetzelfde geloof ik.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De een komt 2010/2011 en de ander dit jaar ;)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ArmA 1 wel is gespeeld? Dat gaat nog wel weer 'n stapje verder dan OF:+
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee nooit gespeeld.
    Maar ArmA is dus nog meer sim? nog serieuzer?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina