Of ik haal de Royal Flush, of ik ga binnen een paar dagen van level 39 naar 50 in GOW2 deze week. Of ik haal gewoon lekker niets
Zou zelf ook wel meer kunnen halen, maar ga niet zo heel lang meer door. Hele middag Viva Pinata gespeeld, maar 1 challenge wil maar niet unlocken. Die komt later nog wel eens. Too Human ga ik vandaag ook niet meer doen. Zo denk enkel nog RE proberen uit te spelen.
Mijn maximum is ook bereikt, meeste achievements heb ik al gehaald en de rest duurt te lang. Toch best netjes 1000+ gamerscore gehaald in een week.
Mooi, 1e plaats! Was nog even lastig gister, was bezig met gun, had het halve spel uitgespeeld toen die bij de eindbaas vast liep, hij was niet automatisch gesaved dus kon ik weer een heel stuk (2 uur werk ofzo) overnieuw doen. Gelukkig wou een maat toen helpen met de achievement van Pes 6, win 100 online matches. Dus kreeg ik 120 gamerscore waardoor ik Alizor toch nog inhaalde. Sc Voorne C2 bedankt dus!
Maar goed dat ik niet voor de tweede plaats ben gegaan, anders was dat alsnog voor niets geweest. Ben wel blij met mijn derde plek.
Ben met de laatste update bezig en het berekenen van het nieuwe leaderboard! Vinden jullie het leuk als ik dan aangeef wie hoe veel plaatsten gestegen/gezakt is?
maakt mij niet uit, ik stond toch laatste maar andere is het waarschijnlijk wel leuk. als dat niet teveel tijd voor je kost
[gb]Challenge update - 5/9/2009[/gb] The dust has settled, the tallies counted, and in the end, Nathanael H4L pulled out the victory at the last moment over Alizor TR putting up a total gain of 1,065 points in 7 days! All 20 participants combined on the final day, they put up a total gain of 1066 points. Nathanael H4L added 275, VincentG NL added 215, VnDN added 140, Alizor TR added 120, JohnPetrucci NL added 115, XbWdX added 50, SjaccoPopino added 35, Spaulding ST added 30, Melted Forest added 25, Atmaxar added 21, DulleNL added 20, ModderEter added 10, and Fiasco NL added 10. Yay for the winner and thanks to the other 19 gamers for giving it a shot. [gb]Winnaar[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Eindstand[/gb] [gb]Leaderboard[/gb] RankScore VnDN +1 Xerofox -1 Nathanael H4L +12 SjaccoPopino -1 Alizor TR +9 DulleNL +1 Melted Forest +5 JohnPetrucci NL Secouris xDaz -6 XbWdX -6 COOKIE X -6 H0osie NL -4 ModderEter +2 distoration -2 SpauldingST +3 HybridTheory85 -7 I Priest x -7 Gold Rush NL -2 VincentG NL +11 Atmaxar +7 Mr Baukehimself +3 Tyrant100 -2 Ypuh -2 marcinchu -2 WarlordRK -2 Fiasco NL -1 kingkoning +6 superlex -2 mikeVermeule -1 jansen007 -1 Aerschtuner Kingkaneda Ronald of the B 785 777 580 559 532 510 500 480 467 461 460 422 410 406 384 370 362 356 270 230 220 190 170 160 150 130 130 120 80 50 40 30 30 20
Nou, he he...de update is er! Heeft heel wat reken- en puzzelwerk gekost en daarna nog moeten kijken hoeveel iedereen gestegen of gedaald was ! Maar goed, het nieuwe leaderboard is nou dus bekend! VnDN heeft de eerste plek van Xerofox over genomen (ook alleen maar omdat Xerofox vergeten was mee te doen en VnDN speciaal daarom eerder van de camping terug naar huis is gegaan )! Verder zijn Nathanael H4L, VincentG NL en Alizor TR flink gestegen, erg netjes dus! HybridTheory85 en I Priest x zijn echter flink gedaald, maar ook zij zijn vergeten mee te doen! Verder is te zien dat de strijd om de derde plek nog erg spannend gaat worden, aangezien daar iedereen in de buurt zit van elkaar qua punten! Maar ook VnDN en Xerofox zijn zeker niet veilig op de eerste en tweede plek !! Verder wil ik iedereen weer bedanken voor het meedoen aan wederom weer een gezellige en spannende challenge !!
WTF! Het was toch bagger weer. En dat van Xerofox wist ik toen nog niet. Gelukkig is Sjacco geen dreiging meer.
haha speciaal van de camping naar huis, lol het staat er alsof ie er alles voor over heeft, maar het weer was idd bagger