Jonge je moet echt je bek houden kk nerd met je kk bril. Ik slacht je op GoW1 of 2 maar maakt niet uit niet iedereen kan zo goed zijn als ik.
dudes serieus ik heb geen flauw idee hoe oud jullie zijn maar jullie gedragen je als een stel kids van rond de zes met een stapel contactstoornissen. Gepaste waarchuwingen/ow's volgen nog nav bovenstaande en verder weer normaal posten -_-
En ook dit topic gaat weer op slot dankzij de altijd aanwezige kinderachtige "clan gassies". En ook hier zullen weer sancties volgen. /Mod Topic opgeschoond, vanaf nu alleen weer ontopic en reageren als je wat zinnigs te melden hebt. Zo niet dan kan je een ban verwachten
Gerjan No Joke Tot wanneer is die ban op FuSionZ Want ik vind het echt raar dat die al 6 maanden is geband???? Wat was het probleem kerel? Tot die tijd wil ik wel is met je praten want dit gaat nergens over......
Ik deed deze actie om is opheldering te vragen, want de reden weet ik niet.. Die kloon accounts maak ik omdat ik die esport wil verbeteren... Maar nu kan je eindelijk antwoord geven op de vraag??? Geef me een kans, verpruts ik die. Ban me levenslang. Dan kan ik het achter me laten....
De reden weet ik nieteens, er wordt gezegt kloon account... Die maak ik alleen als FuSionZ geband is en dan worden die zonder pardon ook geband.. Sorry maar ik wil opheldering jongens van xboxworld Ik ben serieus nu he? Of heb je liever een PM? Ban nou niet meteen dit account.. Dan weet ik het nog niet!
Morgen. Stuur me maar een pm ter herinnering. Een paar dingen om over na te denken: - Gedrag tegenover anderen - Taalgebruik - Aanmaken van accounts wanneer je de toegang tot het forum ontzegd is. Wat altijd zal resulteren in een permanente verbanning.
Ik ga dit even in deze thread zeggen zodat iedereen kan meelezen. FuSionZ heeft al een miljoen kansen gehad en elke keer kwam hij weer terug met gehuil over een onterechte ban. Ook ik heb een aantal keer met hem gepraat, via de threads, via PM en zelfs via MSN. Toen ik de fout maakte hem weer eens een kans te geven ging het 2 dagen goed voordat de clanthreads weer veranderen in 1 grote scheldpartij. We zijn de ellende gewoon meer dan zat. Dat hebben we laten weten en in plaats van gewoon rustig een keer een ban uit te zitten kwam hij telkens terug met een kloon account. Toen hebben we er een permban van gemaakt en proberen we hem elke keer gewoon weer te bannen. Als hij dan weer terug komt met een nieuwe nickname begint hij weer te huilen dat de bans onterecht zouden zijn geweest.. Sodemieter ff een heel eind op. Ik ken geen member die meer kansen heeft gehad dan FuSionZ. Het is gewoon klaar en Gerjan is hem geen enkele uitleg verschuldigd. Gewoon opbokken van XBW. Ga maar ergens anders over een clan praten en tegen members schelden of whatever. //edit; en hiermee is het ook klaar in deze thread. Als iemand - behalve FuSionZ - nog wat heeft stuur je maar een PM. Andere berichten verwijder ik.
i'm not back mate, ik dacht even kijken bij mijn oude maten. maar ik speel niet meer op xbox. nothing can beat the good ol' times @ GamerStyle
Jammer dat je gestopt bent Gears 2 is erg leuk geworden sinds de laatste Title Update. En CoD is natuurlijk nog steeds heer en meester van Live samen met Halo.