Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed het Koopjes topic in de gaten houden. Ik heb die van mij voor 75 toen er een actie was.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM (Hengelo) kost die nog steeds € 75.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Wat raar toch dat ie hier dan 129 euro kost ...althans, Saturn wel..of 120. Maar 75? ...misschien volgende week dan toch maar eens de MM hier checken...al betwijfel ik het behoorlijlk. Is het niet zo dat als ik hun duidelijk maak dat het filiaal in Hengelo hem voor 75 verkoopt..dat MM Groningen dat dan ook doet?

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden hem hier ook gewoon voor 79,99 staan. :)

(Dat zeg ik je de hele tijd in de party :p )
    Ik stuur zo wel ff een link.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de 120GB HDD vanavond nog in mijn handen gehad bij de MM.
    De 60GB starterskit kost daar € 69,99.

7. halo3master3

halo3master3 If it moves kill it

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dude thats sick man ziet er vet uit jongen waar heb je al die skins van daan:)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    MM groningen?

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Daar heb ik nooit zo op gelet. Het veel belangrijkere verschil in mijn optiek is dat de xbox dan ineens een stuk stiller is!
    De games die ik regelmatig speel, zijn allemaal geinstalleerd hoor.
    Heb er dacht ik €79 voor betaald incl verzending bij consoleshop.

Mooi hè?

Ik heb m uit amerika laten komen
    http://www.decalgirl.com/browse.cfm?viewfrom=97&catid=205&step=2&ic=24

Blader er maar s doorheen, ze hebben echt veel. Ik heb dezelfde print voor mn hd-dvd en iphone.

Die van mij heet World Killer.

Later hoorde ik dat er een Nederlands bedrijf ze van deze firma importeert en je ze gewoon bij hun kunt kopen.
    http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780052

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=780109

Ik ben echt niet handig en heb absoluut geen geduld, maar dit is echt goed te doen. Het is een soort vinyl sticker die niet zo erg plakt als een gewone sticker en niet zo snel scheurt.
    Je kan m dus gewoon voorzichtig lostrekken als je hem niet goed heb gedaan.

Ik had een witte xbox, dus ik heb de stukjes waar je langs de decal nog de xbox ziet (ventilatie gaten en wat randjes) met een dikke zwarte stift gedaan. Ook dat gaat heel strak!

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  10. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere MediaMarkt of Saturn kan beslissen over hun eigen prijzen.. dan gebeurt op grond van de concurrentie binnen een straal van 15KM daarin ''moeten'' zij het goedkoopst zijn.. dat is hun concept.. buiten die straal is het aan de vestiging zelf om de prijzen aan te passen concurrentie of geen concurrentie.

Dus bij de Saturn in Tilburg kan een Samsung LED TV bijvoorbeeld duurder zijn dan bij de Saturn in Rotterdam Zuidplein.. omdat de concurrentie in beide regio's totaal anders is..

Ook mag een MediaMarkt of Saturn zelf weten dat ze 3 maanden de prijs van een starterskit erg laag zetten.. het is alleen qua marges niet verantwoord.. of het moet voor een schijtprijs zijn ingekocht! ;)

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek deze koeler:

Weet iemand een goedkope site en die ook een snelle levering heeft:cool:?

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zoek eigenlijk een manier om mijn 5.1 speaker systeem aan de 360 te hangen. Is een Creative 5.1 systeem oorspronkelijk voor de PC.

Iemand enig idee?

14. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de creative speakersets zijn gericht op de pc markt! Er zijn maar een paar speakersets die gemakkelijk op de xbox zijn aan te sluiten.. door middel van optical out.. maarja.. denk niet dat jouw creative speakerset dit heeft.. Dus waarschijnlijk zal het geen 5.1 gaan worden.. ik zou zeggen.. ga sparen voor een Logitech Z-5500 die is eenvoudig aan te sluiten op een xbox!

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jammer.

Bedankt!

Dacht dat het misschien wel mogelijk was om een rood/wit tulp stekkertje op de 360 aan te sluiten. Schiet me jammer genoeg nu te binnen dat de 360 geen input heeft voor zoiets. Damn.

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat kan wel. Ik gebruik een König coolermaster, onder andere te krijgen bij Bol, alleen verlies je een hoop aansluitmogelijkheden. Je kan dan je xbox alleen nog maar via VGA of s-video aansluiten, toevallig is VGA ook de aansluiting die ik gebruik. Je krijgt dan 6 van die tulpstekker aansluitingen, waaronder die rode en witte.

deze dus

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nice. Ik heb een Premium model 360 dus had zowiezo geen HDMI :) Bedankt!

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar bedenk je wel dat je dus niet meer de mogelijkheid hebt om via component aan te sluiten, dan moet dat hele gevaarte er weer uit. Maar als je dus zowiezo al VGA gebruikt kan het wel, maar ik geloof dat je met een VGA-HD kabel van microsoft ook 2 tulpstekkers krijgt. Is even duur, dus ik heb destijds gekozen voor de koeler, omdat ik dan meer aansluitmogelijkheden heb.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Juist aan de hd componenten- of hd vga kabel van Microsoft zitten stereo tulpjes hoor.

Welke set heb je dan van Creative?

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vraagje!

Ik dacht net, laat ik weer eens Hitman Blood Money gaan spelen, maar nou krijg ik de volgende melding als ik de game start:

This game does not support PAL-50. Please change your display setting to PAL-60. To change your setting, in System, select Console Settings, Display.

Als ik vervolgens naar Display ga bij Console Settings, kan ik alleen de volgende dingen aanpassen:

Screen Resolution (staat op 1280 x 1024)
    Screen Format (staat op Widescreen)
    Reference Levels (staat op Expanded)

Ik kan dus nergens voor PAL-60 kiezen? Het scherm waar de xbox op is aangesloten is een Acer AL2416W monitor en de xbox is aangesloten met de Microsoft VGA HD AV kabel.

Dit logo'tje staat op het doosje:

Dus ik dacht, laat ik mn andere games eens checken die ook dat logo'tje hebben. En die doen het wel allemaal gewoon (Crackdown, Gears of War, Kane & Lynch, Test Drive Unlimited, Viva Pinata en Looney Tunes)?! Dus waarom Hitman dan niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina