PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd _O_
     
  2. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Getver, dit komt me echt me neus uitzetten, de wedstrijd tussen PES en Fifa kan me geen ene reed meer boeien!

    Ik wordt er echt ziek van, ik blij bij 2007, ooit koop ik misschien 09.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Als het je niet boeit, ga dan andere mensen irriteren _0/.

    Anyway, om in de termen van zeme te blijven, ik ga dit jaar nog ff over m'n ex heen :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop wel dat het online goed werkt want me ex en ik hebben een lange afstand relatie.
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke screen maar horen het geen 10 sterren te zijn in plaats van 9?
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee dit is de negende PES dacht ik, dus negen sterren
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Idd, de vorige had 8 sterren dacht ik..
     
  8. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog weinig nieuws. Ik heb nog nooit zo ''in spanning'' gezeten in afwachting van een game als deze aankomende PES.

    Het is een nu of nooit meer titel. En ik hoop zo dat dit de vetste voetbalgame ooit gaat worden.

    Waar volgen jullie het nieuws omtrent deze game? Ik op pesfan en evoweb. Maar wil meer forums weten van deze game.

    En de pes konami forums, welke is dat nu? Want op het konami forum wat ik kan vinden staan amper berichten. En er is daar niet eens een pes 2010 subforum. Zit ik wel bij het juiste konami forum?

    En is er een engelstalig winning eleven forum, waar japanners op zitten? lijkt me ook wel interessant.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  9. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    achja we zien wel we kunnen wel allemaal ouwehoeren hier dat er meer stadions of meer teams of meer ballenjongens in het spel moeten komen maar denk je nou zelf dat Seabass en de gang deze shit gaat lezen? don't think so.

    Alles of niets wordt het in mijn ogen en anders zal ik voor het eerst in al die jaren misschien wel overstappen naar Fifa..
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht denk ik ff met het kopen van de nieuwe PES, niet alleen omdat ik eerst wil weten wat de rest vind, maar vooral omdat ik voetbal op de xbox beu begin te worden. Simpelweg te vaak gedaan. Voor mij gaat het net wat te snel dat elk jaar een nieuw deel uitkomt. Ben ik net met de vorige klaar kan ik gelijk door. Het wordt tijd voor een pauze voor mij
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste ingame screenshot

    [​IMG]

    100% real volgens WENB
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol: Tuurlijk. Dat lijkt me ook niet. WENB kan maar beter niet jokken, want dat screenshot ziet er nog beter uit dan de live beelden van de CL wedstrijd van afgelopen week op mijn fullHD 200HZ 50 inc. Sony televisie.

    Ik hoorde wel dat er een gerucht is dat PES2010 dit jaar eerder komt, misschien zelfs al in september. Ook logisch, want dit jaar moeten ze komen met een nieuwe engine, een werkende online modus en moet de hele game eigenlijk helemaal opnieuw worden opgebouwd.

    Ik kan me voorstellen dat Konami dan nu al zit te duimendraaien omdat ze eigenlijk niets meer te doen hebben.

    Of weten ze al dat PES2010 geen schijn van kans maakt t.o.v. Fifa 2010 en hopen ze een maand voordat Fifa 2010 uitkomt nog snel even wat zieltjes voor zich te winnen.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn anders wel zeker van hun zaak en bevestigen dat het ingame is. Hopelijk krijgen we snel een filmpje te zien.

    PES2010 is ook al wat langer in de ontwikkelingsfase Cyrax, ik geloof dat ze er voor 2009 al mee begonnen zijn.

    Ik zie het allemaal wel, Fifa09 kan me ook niet bekoren.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet dat PES2010 al wat langer in de ontwikkeling zit, al lang voordat PES2009 uitkwam. Maar een vervroegde release doen ze alleen maar omdat ze bang zijn voor Fifa 2010. Tegelijk uitkomen met FIfa 2010 of later is dodelijk.

    De screen hierboven is niet ingame, dat is gewoonweg niet mogelijk. Het zou best een tussenfilmpje kunnen zijn tijdens een wedstrijd, maar dat is niet ingame. Dat noem ik gewoon een fimpje, bij een shooter noem je een tussenfilmpje ook geen ingame screenshot.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is absoluut niet ingame. Fifa 09 is al verbazingwekkend mooi en kan bijna niet meer mooier & dit is op z'n minst 5x zoveel meer gedetailleerd. Dit is gewoon een screen van het introfilmpje of zoiets.

    Ik kan me ook nog dat filmpje herinneren van UFC. Dat was ook zogenaamd ingame. Elke game trouwens wel. Altijd lekker van de teasers.

    Maar goed, als PES ergens moet verbeteren is het wel graphics, want de gameplay is natuurlijk harstikke op orde.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De gameplay is helemaal niet in orde.

    - Geen balans in de game, de nadruk ligt veel te veel op de aanval.
    - Je kunt maar 8 richtingen op bewegen
    - De speelsnelheid ligt te hoog om een simulatie te kunnen zijn
    - Random passing, het gebeurt teveel dat de passing een geheel andere richting op gaat dan dat jij zelf aangeeft
    - De afvallende bal wordt door de CPU zelf weggeschoten, terwijl ik niet eens op een knop druk (weg counter)
    - De spelerskwaliteiten kloppen te vaak niet.
    - De verschrikkelijke CPU cheats. Sta je goed voor dan kun je plots niet meer normaal passen en lukt opeens niets meer.
    - De keeper schiet uit waar hij dat zelf wil, jij kunt daar geen invloed op uitoefenen
    - Het penaltysysteem is bagger, te random dus.
    - Spelers stoppen met sprinten (in verdedigend opzicht) als je met een aanvaller meerent bij bv een hoge doorsteekbal van de tegenstander.

    Zo kan ik nog wel even doorgaan. PES 2009 is geen schim van de game die het had moeten zijn om de naam simulatie in 2009 te mogen dragen.
     
  17. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    zo daar sla je met sommige punten goed de spijker op zijn kop.

    vooral dat stoppen met rennen tijdens het verdedigen is zeer hinderlijk

    en de statistieken vind ik nog altijd bagger... bij topclubs klopt het vaak wel maar daarnaast niet.. neem Servet Cetin als voorbeeld.. in het spel een kut verdediger maar afgelopen EK 1 van de beste.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jij hebt dus de afgelopen 2 pes delen duidelijk niet gespeeld :thumbs:
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is gewoon ingame.

    FIFA heeft dit ook. Komt aardig in de buurt nu. Jammer van het Barça logo, dat ziet er alleen uit als een sticker. Kom op Konami, niet teveel aandacht op de gezichten!
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn nog oude kits, dus hopelijk worden die vervangen met high res badges.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina