[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    lees ik het nou goed dat je bij de gratis verzending dus minder kans hebt om er door de douane uitgepikt te worden?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, klopt als een bus
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    wel een beetje verkeerde topic he? hier hebben we een apart topic voor...
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, geeft toch niet voor een keertje? Kan me niet voorstellen dat de moderators hier iets van moeten zeggen. ;) Maar is aan hen natuurlijk, niet aan ons / mij.
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ok ok, ik dacht ik zeg het gewoon ff...:{

    Ik zat al helemaal te hopen dat ik weer met iemand kon meedenken welke games hij zou kunnen kopen.
    Mr ik zal niet nog eens de nep mod uithangen O-)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zeg dan ook niets 8)

    @Heilproeme, Voor meer vragen over de douane kan je hier terecht, in de startpost kan je ook een berg met info vinden :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *nou Cookie, vooruit dan maar. :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welk spel moet ik kopen? Riddick boeit me minder dan gehoopt en voor de rest zie ik op dit moment niet zoveel interessants in de winkel..Ik stond vanmiddag in de lunchpauze bij de FRS voor het rek met games en zag helemaal niets wat me echt aansprak. Moet ik gewoon geduld hebben tot volgende maand wanneer er weer wat nieuwe games op de markt komen of zie ik nog een miskende topper over t hoofd?

    games in bezit: check gamer card :)
    budget: whatever
    genre: als t maar boeiend is
    Live: mag, is geen must
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt vast wel wat gemist van afgelopen winter ;)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zoals wat?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zie dat je geen BiA: Hell's Highway, Midnight Club LA, Star Wars Force Unleashed, Viva Pinata TIP, Banjo Kazooie Nuts & Bolts, Saints Row 2, Spidey Web Of Shadows, Skate 2, GRID, Devil May Cry 4 en Bully Scholarship Edition hebt gespeeld. Zijn allemaal toppers in het geen wat ze moeten doen, zie je daar niks leuks uit. Ik kan je vooral BIA en Bully aan raden. Vooral als je zin hebt in een avontuur is Bully een must. Of je moet hem vroeger al hebben gespeeld.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    BIA , SR2 en DMC4 heb ik gespeeld op mn andere account en Bully op de ps2. Ik heb al wel met TFU in mn handen gestaan maar die demo kon me niet zo boeien... Is die volledige game een beetje gevarieerd of is het veel van hetzelfde?

    Misschien moet ik me idd maar eens aan Skate gaan wagen, lijkt me wel een spel waar je (als het je boeit) aardig wat uurtjes zoet mee bent :)

    GRID leek me ook wel wat maar ik heb pgr4 en burnou paradise destijds ook gekocht en nauwelijks aangeraakt..
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2009
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vond de demo van TFU tof, uiteindelijk vond ik de game tegenvallen. Te veel van hetzelfde en het voelde gewoon niet echt tof aan. Weet niet of je een Star Wars fan bent, anders moet je hem wel hebben.

    Ik zou dan zelf voor Skate 1 gaan, is toch een stuk beter dan Skate 2. Je kan niet van je board, maar de stad en alles erom heen is een stuk toffer. Kan je nu ook wel vinden voor weinig euries, helemaal als je hem tweedehands koopt. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Skate 1 is dus beter dan Skate ? :| , kijken maar of ik nog ergens kan vinden dan
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vond ik zelf wel. Maar dat is verschillend. Skate 1 is in ieder geval makkelijker dan Skate 2, denk dat je dan het beste met deel 1 kan beginnen.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Skate 2 heeft wel een zeer leuke multiplayer, de Freeskate activities zijn toch wel heel tof, maja ik heb deel 1 niet gespeelt...
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk eigenlijk dat je beter af bent met deel 2, dan heb je een completer spel dan deel 1..
    Dan moet je maar niet letten op hoe belachelijk houterig de animaties zijn als je van je board bent :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Als deel 2 uit is koop je toch gewoon deel 2? Net zoiets als je een PS1 gaat kopen terwijl er een PS3 uit is 'want toendertijd was de PS1 vetter :p'
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah weet ik niet, ik zou nu bijv ook nog mensen in bepaalde gevallen COD4 aanraden boven COD5, of THPS4 boven alles wat daarna kwam :)

    FRS en Dixons vlakbij mn werk hadden geen Skate 1 en geen Skate 2 dus dan maar online bestellen :D

    is Dark Sector trouwens leuk voor een avondje? die kost nml geen drol meer
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ok, dat is dan weer waar. Maar Skate 2 is gewoon net wat uitgebreider.

    Enne, is Dark Messiah: Might and Magic nog een toffe game?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina